MaxiDress

tiistaina, huhtikuuta 24, 2012

Olen tehnyt ihmeellisen päähänpinttymän. Mä en ole koskaan oikein osannut käyttää kokopitkiä mekkoja ja edelleen mulla on huonot muistikuvat kyseisistä mekoista, tiedä sitten miksi. Mutta nyt mä menin ja rakastuin. Ole hehkuttanut tätä mekkoa jo N:llekin ihan hirveästi, mutta silti mietin tilaamista. Ainahan nämä saa palautettua, mutta onko idea tyhmä jo alkujaan?

kuvat: nelly.com
upea luonnostelma paintilla :D

N ei tykkää kauheasti näistä eläinkuoseista, mutta mä tykkään :D Eihän miehiä tartte kuunnella tällaisissa asioissa, eihän? Nellyllä olis muutenkin menossa ale, joten jotain muutakin ostoskoriin voisi pistää. Tällä mekolla olisi hintaa 34,95€ eli ei edes mikään järkky kallis.

Mitä ootte mieltä? Tykkäättekö te vai oonko mä ihan kajahtanut?

Ja koska N oli niiiiiin ihana♥ ja oli mennyt maksamaan mun Hennesin laskun, niin saisinko sillä verukkeella sitten tilata lisää, ettei mulla mennyt rahaa...?

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Maxit on ihania. Mä en kans olisi ennen kuvitellutkaan moisia käyttäväni kun oon tällänen stubu mutta viime kesänä menin ja ostin pari mekkoa ja im in love :) Nyt on pari hamettakin odottamassa kesää et go for it !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi himputti.. eli onko se sit niin, että kerran ku sydämensä menettää nii se on pakko saada. Ja sit ku vielä yllytätte :D
      Mitäs ihania maxeja sulla on? :)

      Poista
  2. Upea mekko. Itse en noin "eläimellistä" osaisi käyttää, mutta jos pokka riittää ni kannatan!

    Mun ois viime kesänä tehny hirveesti miel maximekkoa, mut mikään mitä sovitin ei ollu hyvä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas tykkään, mut noi kuosithan kyllä ehdottomasti jakaa mielipiteet. Esim. kukkasia mun on turha kuvitella pukevani. N vihaa niitä niin paljon, et varmaa repis vaatteet päältä :D Tuon "eläimellisyyden" se taitaa vielä siedättää :D

      No samaa pelkään minäkin, ettei ole hyvä päällä. Tähän ruhoon ku tuntuu ettei mikään istu tai sovi kunnolla. Mut himputti ku te yllytätte vielä :D Tuolla se ostoskorissa lymyilee koko ajan... :D

      Poista
    2. kyllä mäkin eläinkuosista tykkään, mut itselleni vähän varovaisemmin :) Mitens tän mekon kanssa nyt sit kävi? ;)

      Poista
    3. No arvaa vaan.... Kiitos teidän mä kävin näpyttelemässä sen ostoskoriin ja nyt se on matkalla kotiin :D Eikä muuten ollut ainut mitä tilasin... Hyi mua :D

      Poista