Sony Xperia S

keskiviikkona, kesäkuuta 06, 2012

Tää puhelin tekee mulle kamalasti univelkaa. En olisi eilenkään malttanut mennä nukkumaan, kun olisin halunnut latailla kaikkia kivoja sovelluksia ja muutenkin vain räpeltää sitä. Mä olen rakastunut ♥ Tää on paras puhelin mitä mulla on ikinä ollut! Niin nätti, just hyvän kokoinen (eli ihanan iso), parhaimman värinen, muotoilu on paras, kuoren pintamateriaali on ihana, valo on tyylikäs... Se on Sony ♥ Kattokaa nyt :)




kuvat: Janet

Pikkasenko on kokoeroa tuohon vanhaan SonyEricsson Xperia X8 verrattuna. Tuli kertaheitolla kokoa tosi paljon lisää ja alkuun koko tuntui käsissä ihan hurjalta. Nyt jo pikkuhiljaa alan tottumaan siihen. Vielä pitää latailla paljon sovelluksia, taustakuvia ja muuta kivaa.

Kävin eilen töiden jälkeen hakemassa tuohon microsim-kortin ja sain sen toimintaan ihan viidessä minuutissa operaattorille soittaen. Eli vasta alle päivän olen kerennyt tätä käyttämään, mutta silti tää on alusta asti tuntunut ihan täydelliseltä. Ominaisuuksia vanhaan nähden todella paljon enemmän. Koska muistia on paljon, saan myös paljon uusia kivoja sovelluksia ja niitä pelejä :) Parempaa arvostelua puhelimesta tulossa, kunhan käyttökokemuksia on pikkasen enemmän kuin muutama tunti, mut jo tällä kokeilulla en voi muuta kuin suositella tätä.

Mä taidan jatkaa räpläämistä ;)

You Might Also Like

0 kommenttia