Ihan ite suunnittelin

tiistaina, elokuuta 14, 2012

Mua vähän jännittää, mutta ihan turhan takia. Parin tunnin päästä on Tarella eläinlääkäri, joskin ihan perus rokotusaika vaan. Katsoohan eläinlääkäri kokonaisuuttakin, mutta mä silti jännitän. Ihan hassua :D Eiköhän kaikki mene kuitenkin ihan rutiinilla läpi.

Eilisissä asukuvissa näkyikin jo uusin kaulakoruni. Kyseessä on kaverini tekemä koru, jonka hältä tilasin jo hyvä tovi sitten. Olin niin iloinen kun sain korun vihdoin itselleni, sillä se oli täydellinen. Edellenin hänen tekemä koru minulle oli sellainen, että valitsi hänen jo tekemistään koruista itselleni yhden valmiin, mutta hän teki sen vain uusiksi. Tämä toinen olikin sitten itse suunnittelemani. Eli näin millaisia ketjuja/punoksia voi tehdä ja näin myös kaikkia muita koru osia ja tällaisen sitten suunnittelin niistä.


kuvat: Janet

Usko, Toivo, Rakkaus-laatta oli heti suosikkini ja oikeastaan mulla oli ollut visio ihanasta korusta päässäni jo ennen kuin tiesin kaverini harrastavan tätä korujen tekemistä. Nyt sitten sellaisen ihanuuden sain.

Mitäs te tykkäätte tästä, osasinko yhtään suunnitella kivan korun? Kaveri ainakin tykkäsi, sillä hän kuulemma tahtoo tehdä itselleen samanlaisen :) Nii ja alla olevan postauksen kuvasta näkee, minkä näköinen tämä on kaulalla :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Voi, mä olen aina kauhuissani jos joku meidän ötö menee lääkäriin. Vaikka vaan rokotuksille, sydän hakkaa ja meinaa taju lähteä. Mun lääkärikammo koskee siis myös eläinlääkäreitä ja lääkä kun lääkäri, niinhän se on :D On ollut kertoja kun en ole edes mennyt itse kun en pysty. Varsinkin kun noilta kateilta on otettu kerran jos toisenkin verikokeita ja ne on mulle ne pahimmat. Vihaan sitä toimenpidettä ylikaiken.

    Menikö lääkäri hyvin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua <3 Mä taidan jännittää enemmän noita eläinlääkäreitä kun omia lääkäreitä.

      Meni lääkäri hyvin. Mua nauratti ihan hirmuisesti, kun el. pihalla Tare oli niin intopiukee ja ihmetteli mihin mennään. Karu totuus iski sitten kun avasin oven ja hajut tuli vastaan. Sitten alkoi kamala tärinä :D Meillä on ollut niin huonoja kokemuksia, että pelko tulee heti. Mut muuten meni oikein hyvin. Piikin otti nätisti kankkuun vaikka lääkäriä katseli kulmien alta. :D Kehui, että meidän poika on hyvässä kunnossa ikäisekseen <3

      Poista
  2. Ihana koru ♥ Just täydellisen pituinen.
    Oliko noita laattoja valmiina siis muillakin teksteillä? Musta olisi niin kiva itse väkerrellä koruja mut tuntuu ettei oo aikaa eikä energiaa alkaa sitä harjoittelemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kiva kuulla <3
      Nyt on pakko sanoa, etten tiedä, mutta uskoisin. Tai ainakin erilaisia saa tilattua, mikäli kaverilla ei ole muilla teksteillä. Mun mielestä kans olis kiva tehdä noita itse, mut tosiaan ei ole aikaa eikä useimmiten energiaakaan :/ Enkä tiiä jaksaisinki tuollaista pientä väkerrystä edes tehdä, migreeni pukkais kuitenki heti päälle, niin kiva kaveri se on.

      Poista