Tapetti ostoksilla (liikunnat vko 32)

maanantaina, elokuuta 13, 2012

Kotiuduttiin hetki sitten Vantaalta tapetin metsästyksestä. Eikä muuten palattu kotiin tyhjin käsin, vaikka emme löytäneet ihan tarkalleen juuri sellaisia tapetteja mitä etsimme, mutta nämä kyllä kelpaavat vallan mainiosti. Ja tosiaan, meillähän vähän on suunnitelmat menneet uusiksi tämän remontin osalta, sillä meillä on jossain vaiheessa kuitenkin tarkoitus muuttaa isompaan asuntoon, mielellään omakotitaloon, joten päätimme hieman joustaa alkuperäisistä suunnitelmista. Tarkoituksenahan meillä oli tehdä olohuoneemme päätyn tiiliseinä, mutta hinnan noustessa pelkän yhden seinän takia yli 600€, päätimme tyytyä vaihtoehto kakkoseen, joka on siis tapetti. Tiiliseinä tullaan siis joskus ehkäpä toteuttamaan tulevassa talossa, ainakin toivottavasti. Eikä tapettia tule pelkästään olohuoneeseen, vaan päätimme tehdä myös makuuhuoneeseen tehosteseinän. Ostimme samaa tapettia kahdessa eri sävyssä ja tummempi niistä tulee makkariin. Nämä molemmat seinät näkyy kivasti avokeittiöstämme ja halusimme jatkaa samaa teemaa. Tänään emme enää kyllä aloita tapettihommaa, mutta josko jo huomenissa.

Olen niin iloinen, kun olemme loman aikana saaneet tehtyä tätä kotia hieman valmiimmaksi, mutta harmillisesti kaikki muu onkin jäänyt sitten tekemättä. Tajusin eilen illalla, että se oli myös asuntomessujen viimeinen päivä, eli harmillisesti niissäkin jäi nyt käymättä. Onhan tässä nyt vielä kuusi päivää aikaa touhuta, mutta nyt mulla on mielessä pelkkä remontointi. Jotenkin sitä on vaan töitä tehdessä vapaalla aina niin väsynyt ja kiireinen, että ei ole jaksanut tehdä mitään ylimääräistä. Nyt kun aikaa ja energiaa on, niin tahtoo myös tehdä. Kyllähän sitä kerkeää kaikkea muuta tehdä sitten vaikka viikonloppuisin. Vaikka harmittaa, että sukuloinnitkin on tältä kesältä jäänyt välistä.

kuva: äiti

toppi: H&M
tregginsit: Gina Tricot
kengät: Dinsko
laukku: kirppis
kaulakoru: ystävän tekemä
kello: Guess


Tässä asussa viipottelin tänään menemään. Ihana kun tänään oli taas vaihteeksi lämmintä ja topilla tarkeni vielä olemaan. Taitanee lämpimät ilmat olla jo aika pitkälti ohi :/ Mihin tää kesä hujahti? Mutta normaalistihan maanantaisin olen aina käynyt viikon liikunnat läpi. Tänään voisin jättää sen väliin, tai kertoa, että aika pitkälti täyttä viivaa. Olen ottanut myös liikunnasta motivaatio lomaa ja arjen tullen sitten taas treenataan ahkerasti. Mutta älkää huoliko, kyllä mä Taren kanssa olen tietysti ulkoillut ;)

p.s. Miksi kuvattavana on niin hemmetin vaikeeta olla? Tää tais olla ainut kuva, missä en ole tosi kummallisessa asennossa tai etten väännä naamaani kameralle. Mä en vaan ole kuvauksellinen...

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Tänne on ainakin luvattu koko viikoksi lämmintä, ei se kesä ole vielä ohi hei :D Älä masenna mua :p Niin ja odotan innolla tapeteista kuvaa, mä oon myös aina välillä kiinnostunut tapetoimaan jonkun seinän ja välillä taas tosin en mutta koska se kerran useasti käy mielessä voisi se olla hyvä idea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tännekin onneksi luvattu vielä koko viikoksi lämmintä, mutta jotenkin se syksy kummittelee jo mielessä. Ainoa kiva puoli siinä on mun synttärit :D En tietenkää haluu masentaa <3 ;)

      Tapeteista ja työvaiheista pistän juttua ja kuvaa tulemaan. Me ei oltais kyllä alunperin niitä haluttu, mutta rahansäästön sekä ajan kannalta on tää vaan parempi vaihtoehto. Omakotitaloon sit kaikki unelmat :)

      Poista
  2. Ootpa kaunis!!:) Ihana asu ja noi sun hiukset!!:) Katselin kerran k-raudassa sellaista tapettia, joka oli ihanku tiiliseinää ja himotti kovasti, mutta toinen tapetti voitti sitten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos ihana <3 Mä olen välillä miettinyt hiusten leikkuuta, mutta sit kun mietin kauan mä olen niitä kasvattanut, niin en vaan raaski.
      Me katottiin kans niitä tiiliseinä tapetteja, mut eihän niitä mitenkää voinu verrata oikeeseen niin vähän erilainen tapetti voitti myös meillä. :)

      Poista
  3. Voi nuo siun hiukset! <3 Äkkiä tapetoimaan ja kuvia tänne blogiin! :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinuu ihana <3 Tapetit on seinässä jo :) Kuha saan siivottua nii sitte kuvia :)

      Poista