Liikunnat vko 15, 2014

maanantaina, huhtikuuta 14, 2014

Ääää, äääÄÄÄäää!!!! Jeee!!

Mä oon ihan täpinöissäni. Syy voi teidän mielestä olla ihan tyhmä, mutta mä itse olen niin iloinen ettei mitään järkeä! :)) Mä tein tänään omat enkat prässissä ja ens kerralla varmasti saan uudet enkat. Mä sain prässissä 90kg nostettua!! Mä oon niin iloinen! Hyvä etten salilla ollessani kiljunut ja hihkunut intoani kaikille. On siis onni, että äiti käy samaan aikaan ja pääsin heti purkamaan fiilistäni. Toinen mikä sai intoni nousemaan entisestään oli vaa'alla käynti. Te tiedätte, että mä kartan sitä kuin ruttoa, mutta olen nyt muutamana viikkona punninnut itseni silti. Ja vaa'an lukema edellisestä viikosta oli tullut alaspäin 1,5kg. Siis puoltoista kiloa viikossa! Mitäh?! Mä en voinut kun hyppiä ilosta. :) Jotain todella siis tapahtuu :) Onko tää hihkuminen ihan tyhmää? ;D



Mun olis varmaan pitänyt säästää tuo hehkutus vasta ensi maanantailla, koska normaalistihan mä käsittelen aina edellisen viikon liikunnat, mutta en malttanut olla kertomatta. Nyt kun se onnen fiilis on päällimmäisenä, niin pakkohan se on jakaa. Viime viikon liikunnat sujui kyllä muutenkin ihan kivasti. Vatsalihaksia en ehtinyt ihan niin paljoa tehdä, mutta tällä viikolla sitten taas tsempataan. Olen myös tehnyt melkoisen muutoksen omiin syömisiini. Nyt on takana todella vähäinen syöminen. Aiemmin saatoin syödä päivässä maksimissaan kolme kertaa ja aina vaan leipää. Nyt syön aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen sekä iltapalan. Kaikki vielä melko terveellistä. Voisiko tässä olla suurin syy siihen, että paino lähtikin nyt muutaman viikon kunnon syömisellä alaspäin? Tää kaikki on mulle jotenkin niin outoa. Aina ennen kun olen laihduttanut syömättömyydellä. Juu, tippuuhan ne kilot silloin, mutta tulee salamana takaisin, kun käy syömään. Tää on jotenkin niin outoa mulle. Mä en koe olevani nälkäinen. Olen sallinut itselleni edelleen pelkästää lauantaisin herkkuja, mutta silloinkin kohtuudella. Olen ylpeä itsestäni. Olen saanut kasvatettua itsekuriani. Ja tää ruokailun muutos tuntuu hyvältä. Mä olen energisempi kuin koskaan!


MA: Salitreeni 1h25min, vatsalihakset - 100 perus, 50 rutistus, 70 jalkojennosto, 2min lankku
TI: Salitreeni 1h20min, vatsalihakset - 150 perus, 100 rutistus, 80 jalkojennosto, 2min lankku
KE: Kävelylenkki 1h5min 6,2km; tallityöt 40min, talutusta metsässä 25min
TO: Kävelylenkki 50min 5,5km; puusavottaa 1h, vatsalihakset - 100 perus, 50 rutistus, 50 jalkojennosto
PE: Salitreeni 1h, tallilla vesien kantoa 15min
LA: Kävelylenkki 1h5min 6,2km
SU: - (messuilla 5h)


Onhan sitä siis viime viikollakin tullut tehtyä. Sunnuntai jäi nyt kunnon liikunnoista puuttumaan, mutta voin kyllä sanoa, että tuo messuilla suhaaminen kaikkien kantamuksien kanssa kävi ihan työstä. Tänään on niskat muistutelleen olemassaolostaan taas. Hierojalle pitää varmaan taas mennä jos eivät rentoudu. Mutta joo, näillä mentiin viime viikko ja tämä viikko lähti ainakin ihan huisin mahtavasti liikkeelle. Mitäs teidän uuteen viikkoon? :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Sä olet selkeästi tehnyt oikeita ratkaisuja: kunnon lihaskuntotreenin aerobisen rinnalle (lihaskuntoharjoittelu polttaa rasvaa tehokkaasti), syöt tarpeeksi ja tarpeeksi usein jolloin kropalla on polttoainetta. Liian vähäinen ja huono ruokavalio pistää elimistön säästöliekille. Tutkimuksien mukaan myös esimerkiksi pelkkä aamiaisen (terveellisen) lisääminen tekee hyvää. Haluaisitko tehdä jossain vaiheessa postausta sun syömisistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jotain tapahtui kyllä, kun aloin syömään enemmän. En mä kyllä tiedä, syönkö edelleenkään niin kovin täydellisesti, mutta tällä hetkellä tää tuntuu olevan ihan jees. Voin mä joskus tehdä jonkinlaista postausta syömisistä, vaikkei niissä kyllä mitään ihmeellistä ole :D Kotiruokaa, salaattia, maitorahkaa... :)

      Poista
  2. Ihanaa, kun työntulos alkaa näkyä ja ennenkaikkea tuntua. Olet löytänyt oikeat keinot ja terveellisen ruokavalion. Näillä pääsee hyvään lopputulokseen. Onnittelut siulle Janet, kun jaksat uurastaa!
    ~elle~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se tosiaan palkitsee, kun jotain näkee tapahtuvan. Vaikka hidashan tämä projekti on, että säilyisi koko loppu elämän :) Kiitos ihana ~elle~ ♥

      Poista