Niinhän mä just suunnitelin

sunnuntaina, huhtikuuta 06, 2014

Nonni, taas alkaa viikonloppu olla ohi. Ja multa se oikeastaan hujahti ohi huomaamatta. Migreenin pirulainen pisti mut eilen kanvaasiin ja vedin sikeitä sit kevyesti 16 tuntia. Tai en mä ihan täysiä nukkunut koko aikaa, mutta kuitenkin sängyn pohjalla tuli oltua. Pyllystä, sanoisinko. Minkäs sille taas mahtaa, kärsittävä oli. Tuli välistä kyllä äitiä ikävä, kun kipu tuntui ihan kuolettavalta. Vielä nytkin mulla jomottelee päätä, mutta pystynpä sentäs olla jalkeilla.


Mutta mitä nyt taaksepäin muistelen, niin mulla on kyllä päänsäryt vähentyneet ihan tajuttomasti! Ne jokapäiväiset päänjomotukset on hävinneet lähes täysin ja jos sellaista on päivän aikana ollut, niin viimeistään päivän urheilussa se on haihtunut kuin pieru saharaan. Olen ollut niin iloinen siitä! Mun mielestä myös kunnon migreenikohtaukset on vähentyneet. Mä veikkaan, että tässä on kaksi tekijää. Tää kunnon urheilu sekä e-pillereiden vaihto. On kyllä ollut niin huikea fiilis. Olen ihan unohtanut teillekin siitä mainita. Nyt se vasta tuli mieleen, kun taas sai kärsiä oikein olan takaa.

GINA TRICOT 81 Alexis

Kuvien kynnet ei kyllä nyt liity milläänsäkään tekstiin, mutta oli pakko nääkin vihdoin julkaista. Olleet täällä luonnoksissa talvesta asti. Olen meinaan siirtynyt jo kesäväreihin, joten viimeinen talvisävy vielä uunista ulos. Tykkäsin lakasta ihan hirmuisesti. Peitti melko hyvin jo yhdellä kerroksella, mutta kahdella sai parempaa jälkeä. Tykkäsin tästä kovasti. Sävy todella nätti ja jossain valossa vähän taittaa oranssiin.

Mutta joo, näin kiinnostava viikonloppu siis täällä. Meni ihan plörinöiks suoraan sanottuna. Mulla oli vaikka mitä suunnitelmia. Piti bloggailla, piti ottaa Emmerdalea kiinni vaan 16 tuntia jäljessä :o , piti sitä ja tätä ja tuota. Nyt sit en saanut mitään aikaseks. Toivottavasti ens viikonloppuna sentäs sais näitä hommia jo tehtyä. Nyt mä taas meen köllähtää sohvalle, ei tää pää oikein vielä jaksa. Kai teillä sentäs oli parempi viikonloppu? :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Todella kaunis väri. Täytyisi itsekkin kokeilla uusia sävyjä, lakkojahan on nykyisin joka lähtöön.
    ~elle~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkäsin tuosta sävystä paljon. Nykyäänhän onkin vaikka minkämoisia ja väirisiä lakkoja. Voi jos mullakin olis enemmän ;D

      Poista
  2. Tosi kiva lakka! Ja ihan mahtavaa että päänsäryt on vähentyneet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tuo on vielä laadukas lakka. Kesti hyvin ja kerroksia ei tarttennu monta :) Onneks on vähentyneet <3

      Poista