Vastaus haaste

lauantaina, huhtikuuta 12, 2014

Oho, tää päivä hujahtikin ohi ihan kamalaa vauhtia. Mun piti alunperin viettää aikaa ihan vaan kotosalla, blogistellen ja Emmerdalea kiinni ottaen. Hommat menikin sit vähän toisin. Äiti tuli kaveriks ja pyysi lenkille. Hyvä juttu vaan, koska mulla meinasi taas migreeni iskeä ja lenkillä se sitten katosi. Kaveri pyysi kynttiläkutsuille, kun niin moni oli perunut tulonsa ja äidin kanssa hyökättiin sitten sinne naisten kanssa pulisemaan. Ihana päivä on ollut, mutta taas noi muut hommat vähän jumittaa. Ja huomenna siis messuille. Hih, on tää niin hektistä tää mun elämä, että ihan hämmästyttää :D

Sain jo jokin aika sitten upeita kynsilakkauksia tekevältä Charming Nails-blogin kirjoittajalta kivan haasteen, johon on pitänyt vastata jo kauan. Nyt tässä illan ratoiksi ajattelin vielä vastata niihin :)


Tärkeintä elämässäni on...
Ehdottomasti Niksu ja mun muu perhe. Sukulaiset. Elukat. Tahdon myös olla onnellinen.

Kuvaile meikkityyliäsi kahdella sanalla.
Höm...olipas vaikee...miten mä en keksi mitään?
No sanotaan vaikka kokeileva tai ainakin kokeilen mielelläni uusia väriyhdistelmiä yms. Mikä toinen? Höh. Arkisin meikkityyli on laiska :D Mitä te sanoisitte?


Lempipaikkasi kotona?
Keittiö, ehdottomasti keittiö! Se on meidän kodin sydän. 


Mikä asia saa sinut tosissasi suuttumaan?
Vääränlainen kohtelu, niin ihmisten kuin eläinten. Mikä ihme siinä on, kun toisia pitää haukkua? Miksi eläimiä rääkätään? En vaan voi sietää sitä.

Millainen kynsienlaittaja olet?
Hah, ihan amatööri :D Mä en oikein osaa. Useimmiten lakkaan ihan vain yksivärisesti, kun en osaa sen kummempia taiteiluita. Olen myös todella malttamaton kuivumisen kanssa. Lähes joka kerta onnistu ruttaamaan uudet lakkaukset. Ajattelin kyllä opetella tekemään vähän muitakin kuin glitterkoristuksia :)



Ja sitten olisi vissiin tarkoitus haastaa muita bloggareita tällaiseen vastaushaasteeseen omakeksimillä kysymyksillä. Tässä siis miun kyssärit:

Kuvaile tyyliäsi kolmella sanalla.
Mikä on lempivaatteesi?
Mikä on villein asia, mitä olet ikinä tehnyt?
Mikä sinulle on tärkeää sisustuksessa?
Mitä tv-ohjelmia seuraat?

Ja näihin kysymyksien vastaamiseen haastan:


Vastauksia siis odotellen :) Ihanaa lauantain myöhäisiltaa <3

You Might Also Like

2 kommenttia