Symppis koruja

keskiviikkona, huhtikuuta 23, 2014

Mä olen tosi laiska vaihtamaan koruja, vaikka multa löytyy kaikkia ihania vaihtoehtoja. Silti mulla on aina samat korut yötä päivää yllä. Kaulassa kultainen ketju ristillä ja korvissa samat helpot korvikset. Käsikorutkin ovat jääneet matkan varrella pois käsistä. Kerran kun otin ne pois ja unohdin laittaa takaisin, niin poissa ovat pysyneet. Tyhmää kyllä, koska tykkäisin niitä silti käyttää. Silloin harvoin kun koruja muistan vaihdella on yleensä menoa jonnekin ja muistaakin vaihtaa korut. En mä aamu viideltä muista nitään koruja ajatella. Lähen unisilla silmillä töihin eikä pienentäkään toivoa, että muistaisin jotain koruja edes ajatella. Tiedättekin, että sain joululahjaksi Niksulta upean Michael Korsin kellon. Arvatkaa vaan montako kertaa sekin on mulla ollut ranteessa. Ihan on kuulkaas sormilla laskettavat kerrat. Ihan hävettää! Ja mä kun vielä tykkään koruista ihan suunnattoman paljon. Ei mee taas ihan yks yhteen meikällä. :P

Muistan erään kerran, kun jollain messuilla käppäilin ja huomasin eräällä pisteellä niin symppiksiä koruja myynnissä, että meinasin ihan pakahtua. Niin söpöjä elukoita monissa eri väreissä ja niin ihanan mallisia! Muistan vain kun harmittelin silloista rahatilannetta enkä voinut ostaa moista korua kotiin. Voitte siis vain kuvitella, kuinka iloinen olin tämän kyseisen korujen tekijän yhteydenotosta. Ihana titiMadam ja heidän ihanat symppikset korut <3


Luokseni muutti Taren pienoiskoko, upea yksisarvinen, sekä ihana lintu. Kaikilla näillä on vielä ihan oma syynsä miksi valitsin ne. No tuon pinserin pienoiskoon osaatte varmasti arvata. Yksisarvinen muutti luokseni muistuttamaan elämän ihmeellisyydestä. Lintu taas on mun ja isin juttu. Isäni harrastaa lintujen kuvailua ja olin lapsena aina hänen pieni lintu. Harmillisesti elämä nyt kuitenkin vei vähän eri tavalla ja näen isääni kovin kovin harvoin. Lintu ehkä omalla tavallaan helpottaa ikävää. Mutta kuitenkin. Ihanaa, miten näin nopeasti jokaisella korulla on mulle merkitystä :)



En voi muuta kuin kehua koruja! Ne ovat niin ihania ja nyt otan itseäni niskasta kiinni, että muistan näitä koruja ihan käyttääkin! Ihanan omanlaatuisia koruja ja mielestän jokaisella meillä pitäisi olla oma yksisarvinen kaulassa ;)

Nyt jokaisella teillä on mahdollisuus voittaa yksi näistä symppiksistä koruista itsellenne. Käykääs siis pian osallistumassa arvontaan TÄÄLLÄ.

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Täällä samanlainen laiskeliini. Samat korut seuraa mukana aina, vaikka korupussi pullollaan koruja. On aitoja ja vähemmän aitoja. Mutta näillä mennää. Ihana tuo pinserikoru, on miun mielee.
    ~elle~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisikös meidän ~elle~ pistää haaste toisillemme ja käyttää niitä kaikkia muitakin koruja ? ;) Tuo pinserikoru on kyllä ihana ja titiMadamilta löytyy kyllä vaikka mitä muutakin ihanaa:)

      Poista
  2. Ihana tuo koiruli, miksen mä nähny moista siellä valikoimassa :o Tosi kivan yhteistyökamppiksen sait :) Toivotaan että arpaonni suosii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäh, etkö löytänyt. Kyllä niitä oli siellä :) Mie piän siule peukkuja, että arpaonni osuis kohille :)

      Poista