Perjantain huippu vinkki

perjantaina, huhtikuuta 11, 2014

Ihanaa perjantaita muruset! <3

Mä tulin just saunasta. Piti käydä jättämässä viikon stressit lauteille, niitä kun on vähän päässyt kertymään. Työstressiä on ollut ilmassa nyt jo parisen viikkoa, eikä helpostusta todellakaan näy. Pääsiäistä odotellaan täällä siis todella kovin, että saisi paremmin hengähdettyä. Nyt onneksi saa taas nostaa jalat kattoon ja vaan olla. Odottelenkin, että pääsen sujahtamaan puhtaiden lakanoiden väliin ja kietoudun peittoon makoisille unille. Sitä ennen mun on kuitenkin vinkattava teille yhdestä erittäin ihanasta arvonnasta. Nimittäin upea Taru arpoo kauniita itsetehtyjä käsikoruja. Ensinnäkin, vau! Mä hämmästelen, miten joku voi olla noin taitava. Tänne kelpaisi siis ehdotomasti yksi noista koruista :) Toisekseen, käykää kurkkimassa naisen tyyli. Hän on raskaana ollessaankin niin upea, että ihan kadehdittaa. Ja Tarun taidot! Hänen hiustaiturointejakin katson aina huokaillen, voi kun itsekin osaisi. Eli menkääs pian kurkkimaan Tarun Home at Last-blogia ja käykää tekin osallistumassa noiden upeiden korujen arvontaan :)


Katsokaa nyt miten upeita nuo ovat! Valkoinen on sitten varattu tänne ;)

Nyt mä menen vielä sohvalle pötköttelemään ja sitten kömmin sänkyyn. Ihanaa alkanutta viikonloppua <3

p.s. Onko kuinka moni teistä menossa viikonlopun outlet-, lemmikki, lapsimessuille?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Pushali, kaunis. Mä pidän ihmisistä, jotka syytävät positiivisuutta ympärilleen, se kertoo siitä että niillä on hyvä olla itsensä kanssa. :) Sä vaikutat Janet juurikin sellaiselta naiselta. IHANAA viikkaria sulle ja kiitos niin kauniista sanoistasi. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Taru muru, kiitos ihanista sanoistasi <3 Sä se vasta ihana oletkin <3

      Poista
  2. Sulle olis haaste mun blogissa! Ihanaa viikonloppua murunen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanuus <3 OIkein ihanaa viikonloppua myös sulle <3

      Poista