Laiskan tytön laskiaispullat

tiistaina, helmikuuta 21, 2012

Tai oikeastaan nää oli migreenipotilaan sohvamäkipullat. Halusin sunnuntaina pääkivuista huolimatta syödä edes laskiaispullia, kun en mäkeen päässyt. Ei sillä, eihän meillä edes pulkkaa olisi ollut, mut ajatuksena kumminkin. Käytiin nauttimassa pullat äiskän luona ja juotiin samalla teet. Oli kuulkaas hyviä ja halpoja. Meinasin ostaa ensin neljä valmista Fazerin pullaa, mut hertsileijaa ku kahdelle (yhdelle paketille siis) tuli hintaa jo sen neljä euroa, et päätin päästä halvemmalla. Samalla hinnalla kuitenkin sain tehtyä tuon 14 pullaa. Eli ei muuta kuin Pirkan pakastepullia uuniin ja väliin hillot ja kermat. Nam nam. Vielä olis neljä pullaa jäljellä. Vois tänään laskiaistiistain kunniaks ehkä syödä :)


kuvat: Janet

Tää aamu oli tosi rankka. Olisi niin tehnyt mieli mennä itkemään peiton alle, eikä lähteä sieltä mihinkään. Tää pääkipu saa mut jo ihan masentuneeksi, eikä muutenkaan ole mikään loisto fiilis. Tuntuu, et tällä hetkellä elämä menee aikalailla alamäkeen (vai onko se ylämäkeen?). Voihan se olla, et tää on ohimenevä tunne, mut olisin oikeasti valmis piiloutumaan maailmaa ja jäädä sinne vähän pidemmäksikin aikaa. Työt tuntuu ihan paskalta suoraan sanottuna. Ei kiinnostaisi yhtään olla täällä saati sitten tehdä mitään. Nyt ei vaan jaksa. Ja on vielä muutama muukin asia, mikä vetää mielen ihan matalaksi eli en pelkästään tästä päänsärystä nyt saa maailmaani kaadettua.
Olen halunnut pitää tätä blogia positiivisena paikkana, mut tänään ei vaan positiivisia ajatuksia saa mistään irti. Toivottavasti teillä on sentäs kiva päivä :)

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. Voi munkin olis tänään tehnyt niin mieli laskiaispullia. Mulle tarjottiin töissä ihan kotiinviemisiksikin niitä. Lisäksi oli vielä yhden samassa talossa työskentelevän synttärit ja sieltäkin tarjottiin kahvia ja mansikkakakkua mut kuinkas ollakkaan mä ole nyt reilu viikon ollut ihan ilman mitään sokeria tai makeaa ja en nytkään halunnut sitä päätöstä purkaa.

    Mulla on ollut tapana joka päivä syödä joku pieni suklaa tai vaikka keksi. Koko ikäni oon näin tehnyt ja nyt päätin että haluan siitä koukusta eroon. Vaikka se pieni pahe onkin niin en kyllä halua olla sokerista riippuvainen :D Ehkä tulevaisuudessa vapaapäivänä joku pieni herkku, ei muuten.

    VastaaPoista
  2. Milma: Mun pitäis ottaa susta mallia. Mä olen niin herkkuhanuri, ettei mitään rajaa. Mut oon mä kyllä suolastenkin perään. Jos en pitäis yhtään huolta mitä söisin, olisin varmaan valas. Ei vaiskaan :) Mut mä kans tykkään teen kanssa ottaa jonkun makean ja tästä tavasta pitäisi kyllä päästä eroon. Oon sulle kateellinen :)

    VastaaPoista
  3. Oih, toivottavasti ei mitään vakavaa ole mieltä masentamassa :( Ja toki tänne voi purkaa myös pahaa oloa, kyllä me kestetään ;) Tsemppiä ♥

    Laskiaispullat ois niin nam :) Mun pitäis kans yrittää joku sokeriton-kuuri pitää, joka päivä tulee ainakin jotain pientä, usein vähän suurempaakin, herkuteltua.. :S

    VastaaPoista
  4. Ei elämä ole aina ruusuilla tanssimista, eikä kukaan sellaista odotakaan. Saa kirjoittaa ihan mistä haluaa ja tärkeintähän on, että saa purettua omaa mieltään.

    Onko kyse migreenistä? =/

    Jaksamisia sinne.<3

    VastaaPoista
  5. RagDoll: No ei tosiaan ole ruusuilla tanssimista. Vaikka välillä sitä toivoisikin :D Tottahan se on, että mistä vaan saa kirjoittaa. Onhan tää blogi kuitenkin mun "päiväkirjakin" :) Ihana ku muistutit ♥

    Juu, migreenikin tässä vaivaa tai vaivannu jo sen kolme viikkoa, mut ehkä yleinen uupumus ja monen tekijän summa pistää mielen matalaks :/ Kyllä tää tästä :) Koitan jaksaa, kiitos ♥

    VastaaPoista
  6. Tiedätkö, mä kuvittelin etten IKINÄ pystyisi olemaan ilman sitä päivittäistä herkkua mut sit päätin et olen viikon. Se meni niin helposti että nyt olen toisen :D jne. Eli ei ollut ollenkaan niin vaikeaa kun uskoin ...tosin aion mä tosiaan vapaapäivisin vähän herkutellakkin ettei nyt ihan yli mene tää villitys.

    VastaaPoista
  7. Milma: Mun pitää kans kokeilla joskus. Jos sä pystyit nii kai mäkin ;)

    VastaaPoista