Haastetta pukkaa

keskiviikkona, huhtikuuta 17, 2013

Mä vannon, kautta kiven ja kannon, että olen yrittänyt aloittaa tämän haasteen tekemisen jo varmaan viiskyt kertaa. Jotenkin se aina vaan on jäänyt kesken. Nyt sain vihdoin otettua homman työn alle oikein kunnolla, joten tässä siis vastaukset haasteisiin :)

"Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle 200 lukijaa. 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa. 5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 6. Ei takaisin haastamista."

Ihuna Jenna pisti haastetta tulemaan, niin että pätkähti. Mä tykkään näistä haasteista kovin, mutta nyt tulikin ongelmaksi, että mitäköhän teille en ole vielä kertonut :D No, katsotaan mitä keksin.


11 asiaa minusta:

1. Te tietänettekin jo, että mä rakastan kosmetiikkaa ja ihan hulluna vielä. Mutta kaikkein eniten sydämentykytyksiä mulle aiheuttaa kuitenkin luomivärit. Niitä mä haalisin koko ajan kaikkein mieluiten. Ei väliä onko todella värikkäitä tai neutraaleja, mutta luomivärit on vaan niin ihania. Kuten meikkikuvista olettekin huomanneet, niin niitä tulee eniten käytettyäkin :)



2. Myös mun kynsilakka hamstraus alkaa vaikuttaa pikkasen räjähtäneeltä hommalta. Niitä alkaa vaan jotenkin kummallisesti koko ajan kertymään. Ne on ne värit, mitkä saa mut ihan hullaantumaan. Ihana väri ja meikä kiikuttaa kotiin. Oli kyseessä sit lähes mikä vaan tuote.

3. Mä olen äärimmäisen laiska sekä huono hiustenlaittaja, siis jos omasta pehkosta on kyse. Mulla on joko letti, ponnari tai lettiponnari. Multa löytyy hiusten kiharrus- ja suoristuslaitteita, mutta siellä ne pölyttyy kaapissa. Pitäisi kyllä jotain muutakin tälle reuhkalle välillä tehdä.

4. Olen kerran ajanut autolla ojaan. Luulin väistäväni isoa peuraa, kun yks kaks puskista jotain tuli tielle, mutta eikös se ollut pieni pupu. Mutkaisella hiekkatiellä ei kannata tehdä äkkikäännöksiä, sillä korjaukset ovat vaikeampia. Lopulta humpsahdin siististi ojaan ja kenellekkään ei käynyt mitään. Jopa autokin säilyi ja se pupu. Tästä onneksi aikaa jo paljon. :D

5. Ainiin, olen myös kerran saanut ylinopeussakot. Olin saanut kortin vain muutamaa kuukautta aiemmin ja taisin ensimmäistä kertaa lähteä maalle yksin, äidin autolla. Käytiin serkkujen kanssa uimassa viereisen kylän järvessä ja takaisin tullessa ikkunat sepposen selällään musiikkia popittaen kaasujalka taisi pikkasen painaa. 100 rajoitus muuttuikin 80, mutta en hiljentänyt mitenkään nopeasti. Näin kun vastaan tuli poliisiauto ja siinä vaiheessa totuus löi vasten kasvoja. Poliisi veti tiellä ympäri ja minä kuuliaisena tyttönä sitten jäin odottelemaan seuraavalle mahdolliselle pysähdyspaikalle. 118km/h saatiin mittariin :o Hups! Meinasi kortti lähteä, mutta mukavat poliisisedät sanoi, että eivät raaski viedä näin pitkän matkan takaa tulleelta :D Meinasivat myös kirjoittaa sakon äidille, jonka autolla siis olin matkalla :D Tästäkin on jo monen monta vuotta aikaa.

6. Mulla on melkoisen hassu maku ruoan suhteen. Tai siis mun "herkkujen". Parasta on yhdistää esim. piparien kanssa meetwurtsi. Suolaisen ja makean yhdistelmä on jotain parasta. Ah, viinirypäleet ja juustot. Pitäisköhän tänään ostaakin? ;D

7. Mä olen äärimmäisen tunteilla elävä tyyppi. Mä eläydyn tv-ohjelmiin ihan täysiä. Itkee pillitän kun jotakuta siellä sattuu tai jännitän niin paljon, että kädet hikoaa. Mä myös pelkään niin aidosti, että sen jälkeen kotona yksinolokin voi olla vaikeeta :D Mä myös otan muiden murheita omille niskoilleni kannettavaksi.

8. Mä rakastan valokuvausta, varsinkin elävistä malleista otettavia kuvia. Mä vaan tarvitsisin hieman opastusta kameran käytön kanssa, että voisin oppia ottamaan vielä enemmän niitä tunteikkaita kuvia, joita päässäni visioin. Tarvitsisin vain koekaniineja tähänkin hommaan :)

9. Mä  etsin edelleen itselleni tyyliäni. En oikein tiedä vielä mikä olisi eniten minua itseäni. Edelleen mussa vahvasti vaikuttaa nuoruuteni poikatyyliys, vaikka todella hyvin olen siitä päässytkin eroon. Rakastan pukeutua naisellisiin asuihin, mutta hameet ja mekot on mulle todella vaikeita vieläkin, vaikka ihan hyvin olen oppinut niitä käyttämäänkin.


10. Mä olen polttanut tupakkaa joskus kuin viimeistä päivää. Pahimpina päivinä meni melkein kaksi askia päivässä, YÖK! Onneksi tein päätöksen, että lopetan polttamisen ja nyt olenkin ollut polttamatta jo kohta neljä vuotta. Olen onnellinen, että tein aikoinaan sen päätöksen. Nykyään tupakka haiseekin niin järkyttävän pahalle.

11. Olen haaveilija. Olen mielessäni jo suunnitellut kokonaisen omakotitalon, omat hääni, unelma lomia. Voisin viettää tuntikausia näissä haaveissa. Karua vaan aina palata todellisuuteen.


Kysymykset:

1. Mikä saa sinut suuttumaan?
- Ajattelemattomat ihmiset.
2. Aamu- vai iltaihminen?
- Siltä väliltä, mutta enemmän aamu. Mun mielestä on parasta herätä aamulla, että päivän aikana kerkeää touhuta mahdollisimman paljon. Mua alkaa meinaan yhdeksältä jo nukuttamaan :D
3. Asia mikä saa sinut iloiseksi?
- Ihanat ihmiset ympärillä ♥ Pienet yllätykset, kauniit sanat, ihana keli, mukava tekeminen...
4. Onko sinulla jokin unelma minkä haluaisit toteuttaa?
- Oooo, on montakin! Omakotitalo, lapsia, ulkomaanmatkoja, uus auto, häät.....
5.  Onko sinulla jokin outo tapa?
- Varmasti on, mutta sitä mä en tiedä, että mikä. Pitäisi varmaan kysyä noilta läheisiltäni. 
6. Lempi bändi?
- Ei mulla ole. Mulla on niin laaja musamaku, mutta jos nyt yksi pitäisi sanoa niin... Infected Mushroom. Sitä voi kuunnella vaikka missä mielentilassa.
7. Luoteenpiirre mistä et pidä?
- Alistava, narsistinen, vihamielinen, vittuileva... olishan näitäkin vaikka miten.
8. Kissa vai koira?
- Molemmat löytyy, mutta silti koen olevani enemmän koiraihminen. Johtunee varmasti siitä, että olen kissoja pelännytkin.
9. Lempi vaatemerkkisi?
- Öö, pitääkö tähän sanoa joku kunnon merkki kuten Guess? Mä sanon kuitenkin HenkkaMaukka :D
10. Heikkoutesi?
- Herkut, ehdottomasti :D
11. Talvi vai kesä?
- Kesä, kesä, kesä!!!



Ja sitten ne 11 kysymystä haastetuille:

1. Missä tilanteessa olet tuntenut olevasi maailman onnellisin ihminen?
2. Paras elokuva kautta aikain?
3. Kaupunki- vai rantaloma?
4. Paras automerkki?
5. Housut vai hame tai jopa mekko?
6. Paras lukemasi kirja? Mitä siis suosittelisit minulle?
7. Kylpylä vaiko huvipuisto?
8. Suussasulavin herkku?
9. Milloin olet pelännyt eniten?
10. Mikä tv-sarja?
11. Korkkarit vai tennarit?

Haaste lähtee:
maisamiisa - perhosia masussa
Milma - Life on Plate
Karoliina -  Valon pisaroita
bonnie - Boom, like that
Ansku - Shoe lover
LittleB - Littlebigthings
Tiia - Doris
Heidi - LimeLiveLove
Maija - Rakkaudella Rouva M

Enempää en keksinyt :D Mutta teille siis tytskyt haastetta tuli :)


Ja jo kauan aikaa sitten ihana LittleB laittoi tällaisen minulle :) Kiitos siitä ihana! Tämäkin vain odotteli julkaisua.


Olisi kiva, että te joita ei nyt haastettu vastaisitte kysymyksiin vaikka tuonne kommenttiboxiin. Olisi kiva kuulla muidenkin vastauksia :)

You Might Also Like

9 kommenttia

  1. Heh, pelästyin ettei vaan ole sama haaste joka mulla on tuolla työn alla ja oon haastamassa sua siihen ;) Tämä sitten seuraavaksi projektiksi, kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toista haastetta siis odotellessa <3 :)

      Poista
    2. Tulin vasta nyt lukemaan sun vastaukset, ja siis anteeksi mitä - metukka ja pipari?? :D :D Täällä on muuten tulossa yks masuasukki josta pitäisi saada vauvakuvia otettua ;)

      Poista
    3. Joo, älä kysy :D Mun herkkua oli pikkulikkana vaniljapirtelö lihapullien kanssa :D Oon outo xD Kannatta kokeilla, on muuten sairaan hyvää ;D

      Aaaww, vähänkö olis ihana saada harjoitella valokuvausta sun masusta ja tulevasta pikkuruisesta. Mä oon kyllä niin huono, mutta olisi ihana edes harjoitella :)

      Poista
    4. Hahah, kuuluuks niitä lihapullia dipata siel pirtelössä vai kuin? ;)

      Tervetuloa harjoittelemaan :)

      Ja nyt blogissain on sulle uusi haaste tarjolla!

      Poista
    5. Joo, mä dippailin ja pyörittelin niitä oikein antaumuksella siellä :D Ei kyllä enää uppois :D

      Voi ihana, ehkä tulenkin ;)

      Kiitos haasteesta ♥

      Poista
  2. Nice blog!!!!!
    Would you like to follow each other?

    VastaaPoista