Silmät X kaks

sunnuntaina, huhtikuuta 07, 2013

Tää on niin tylsää, kun nää viikonloppujen tunnit hurahtaa ohi ihan huomaamatta. Justhan mä vasta oli aamulenkillä, mut nyt on jo ilta ja kohta pitäis jo suunnitella unille menoa. Se on satavarmaa, että huomenna kuitenkin väsyttää. Onneks tiedossa on kuitenkin jotain tosi kivaa. Pääsen huomenna meinaan serkkutytön kasvohoitoon. Voin melkein lyödä vetoa, että mä nukahdan siihen naamahiplutukseen ja se kaikki nautinko menee ihan ohi. Käsken Meliä pitämään mekkalaa, että pysyn hereillä :D Hyöty tulee naamalle kuitenkin, olin sitten hereillä tai en. Jotain kivaa siis maanantai päiväänkin, vaikka muuten en sitä odota mitenkään innolla. Enkä ensi yötä varsinkaan. Nukkumatin olis paree tulla kylään jo ajoissa.

Mä kyllä niin tykkään, kun viikonloppuisin voi huoletta käyttää reippaasti tunninkin meikkaamiseen. Vaikka kuinka yrittäisi tehdä jonkun saman meikin, mitä on joskus tehnyt, niin joka kerta tulee erilainen. Ja mun mielestä on ihanaa taiteilla väreillä silmiin. Siihen mä kulutankin aina suurimman ajan. Hyvää pohjaa mä en ole vielä oppinut tekemään, ja mun naamataulu onkin haastava pohja kauniille kasvomeikille. Finnejä on todella vaikea peittää ja vaikka peittoon saisi, nii ne hyppyrit jää silti näkyviin. Voi jos vielä joskus saisin siloisen ihon. No mutta kuitenkin, tässä kuvaa tän viikonlopun taideteoksista.





Lauantaisin mulla on yleensä tapana tehdä vähän tummempi meikki. Lauantai on kuitenkin sellainen päivä, ett' illasta voi olla vaikka jotain kivaa menoakin. Ja vaikka ei olisi, niin ainakin olisi meikki jo valmiina. Mulla oli päällä khakin värinen teeppari, joten tällä kertaa lähdin sen pohjalta tekemään meikkiä. Viva la Divan paletista löytyikin sopiva väri ja koetin ruskealla hieman pehmentää vaikutusta. Tummensin mustalla tuolta ulkonurkasta, mutta eipä sitä oikein näy, ainakaan näissä kuvissa. Meikistä tykkäsin kyllä noin muuten ja noista mun kulmakarvoista kerrankin. Nyt ne onnistui jotenkin harvinaisen hyvin ja näyttävät todella siisteiltä. Käytin niihin kyllä normaalia enemmän aikaa. Ripsissä kokeilin ensimmäistä kertaa Oriflamen ripsaria. Se oli ihan ok, ei kyllä päihitä uutta lempparia. Tunsin tässä kyllä oloni kotoisaksi :)




Huomaa kyllä, että tän päivän meikki on tehty vähän vasemmalla kädellä. Kulmat näyttää ihan vajaavaisilta ja luomiväritkin sutaistu vähän sinnepäin, kuten linerikin. Koska aurinko oli tänään kateissa, oli pakko saada sitä loistetta edes johonkin. Ja tällä hetkellä kun ikkunasta katsoo ulos, voisin heittää hanskat todellakin tiskiin. Siellä sata LUNTA! En ala nyt ollenkaan. Tänään piti vaihtaa jo kesärenkaat alle, mutta pakkohan tuo on siirtää ensi viikonloppuun. Mutta meikki siis vähän sinne päin tänään, mutta koetin tehdä sellaista kesäistä hehkua kasvoille muutenkin.

Kumpi meikki kolahtaa teihin enemmän? Tuollainen melko naturelli vai tumma?

Nyt sit taas olis peli hetki alkamassa, joten mä alan keskittymään siihen ja sen nukkumatin vastaanottamiseen. Mukavaa sunnuntai iltaa teille ja voimia alkavaan viikkoon :)

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Voi että sulla on kauniit kulmakarvat! Mä haluan kans!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos ihana ♥ Mä en kyllä ole kanssasi yhtään samaa mieltä :D En ole koskaan oppinut tykkäämään omista kulmistani.

      Poista
    2. Ihan pöhlö olet! ;) Noi on niin täydelliset <3

      Poista
  2. No ei kyllä huomaa mitään vasenkätisyyttä :D Ihan todella upeat meikit taas, sun pitäs olla maskeeraaja ! Oon ihan kateellinen kun osaat tollasia tehdä !

    VastaaPoista
  3. Ihanat ihanat simmut! Tummat näistä mun suosikit, mutta pöh toi vaaleakaan mikään sutasten tehty ole ;) Tai siis saattaa ollakin kun oot niin taitava mutta ei se siltä näytä :)
    Hih, mä aattelin ku katoin kuvia että no nyt on uutta sikakallista ripsaria ja hyvältähän se näyttää mutta eipäs sitten ollutkaan ku ihan oriflamea :D Jännityksellä odotan miltä se saa ripsesi näyttämään :)

    VastaaPoista