Peli-ilta

lauantaina, huhtikuuta 06, 2013

Hyppää, käänny vasemmalle, väistä! Ammu, AMMU!

Mä oon tosi hyvä selostaja, kun pelataan. Ehkä turhankin kova ääninen. Varsinkin jos kyseessä on joku tosi jännä peli. Ja sellainen meillä on tällä hetkellä peluussa. Niksu osti meille uusimman Tomb Raiderin, joten illat on vierähtänyt torstaista asti oikein rattoisasti pelin kanssa. Tässä taas nähdään tää mun poikamaisuus. En tiedä kuinka moni teistä tykkää pelata näitä konsoli pelejä, mutta mä oon ihan messissä mukana. Varsinkin taistelu pelejä on tosi jees pelata :D Meillä on voluumit kovalla silloin, kun Niksun kanssa väitellään aina samaan aikaan, kun toinen saa hakattua toisen pelissä. Seikkalupeleissä Niksu saa hoitaa pelaamisen ja mä sen selostamisen. Ja tää seikkaulupelien kattominen on ihan kuin elokuvaa kattois. Pleikkari on ihan paras laite :)


Pakko kyllä myöntää, mun taidot ei riitä ihan näin monimutkaisten pelien pelaamiseen. Taistelupelit menee siks, kun ohjainta voi vaan kovasti rämpyttää ja se ukko tekee vaan jotain ihme liikkeitä, kun taas näissä seikkailupeleissä pitää osata painaa just oikein kaikki nappulat, että hahmo tekee sen mitä olis tarkotuskin. Pelaatteko te ollenkaan konsolipelejä?

Mut nyt mä jatkan tätä selostamista ;) On taas jännät paikat menossa. Hyviä öitä <3

You Might Also Like

0 kommenttia