YSL Shocking

perjantaina, huhtikuuta 05, 2013

En ikipäivänä, en missään maailmassa tai galaksissa, olisi joskus suostunut maksamaan ripsiväristä yli kymmentä euroa. Ehei! Olin todennut, että Lumenen halpis vitosen ripsari sai tyydyttää tarpeeni ja pitkään sitä käyttelinkin. Lorkun kaksipäinenkin ripsari sai väistyä aikanaan tieltä, kun 20€ kohoava hinta sai mun mieleni järkkymään. Eihän kukaan halua maksaa ripsarista maltaita. Kyllähän noilla halpiksillakin saa ripsiin väriä ja ehkä jotain muutakin. Jotain kuitenkin on tapahtunut. Syytän tästä osittain tätä blogimaailmaa ja sitä, että olen tullut paljon tietoisemmaksi kosmetiikasta ja muodista ylipäänsä. Ja näytteitä! Siis näytteethän on oikeesti maailman ihanimpia (jos eivät olisi niin pieniä;D) kun niiden avulla voi löytää itselleen täydellisiä tuotteita. No, niin on mulle käynyt jo monta kertaa. Livboxin takia olen mennyt jo ostamaan uusia tuotteita ja myös tuon eilisessäkin postauksessa mainitun ihanan myyjän antamista näytteistä. Nyt siis julki se oman postauksen ansaitseva tuote, sillä tää on niin parasta, ainakin toistaseksi. ;)

STOCKMANN BEAUTY YSL Shocking mascara 37,50€

Yves Saint Laurent - Shocking, voi miksi olet niin kallista? Käyttelin ensin vanhoja ripsareita pois alta, ennen kuin siirryin tähän jouluna saatuun näytteeseen. Oikeastaan mua ärsyttää suunnattomasti, että meninkin kokeilemaan koko tuotetta. Ensi kokeilu ei vienyt vielä mitenkään mennessään, mutta muutama käyttökerta alkoikin tehdä ihmeitä. Ensinnäkin, musta tuntuu, että ripset ovat venähtäneet pituutta ja olisivat tulleet jotenkin paksummiksikin. Ja lopulta äidin kommentti sai mut vakuuttuneeksi, että tää on huippuripsari. Äiti sanoi, että mun ripset näyttävät siltä, kuin mulla olisi tekoripset, siis pitkät ja tuuheat. Ripsari taivuttaa ripset todella nätille kaarelle ja tekee niistä todella tuuheat. Olen vakuuttunut, että kyllä noissa selektiivisissä merkeissä on jotain magiaa. Olen rakastunut tähän. Toivottavasti saisin seuraavaksi näytteen jostain halvemmasta merkistä, etten mene ihan perikatoon tän Shockingin kanssa :D Koetan ottaa teille parempaa kuvaa tästä ihan kunnolla käytössä, kun noissa meikkikuvissa, jossa tätä on ripsissä, on jotenkin edustavia vain luomiväreille. Ripset kummallisesti katoaa niissä. Ripsiä on muuten vaikea kuvata...

Jumbon Beautyn ihanan myyjän takia tätä siis oli ostettava ja sopivasti siellä oli tuollainen paketti tarjouskin vielä. Ripsarin hinnalla sai vielä silmänympärysvoiteen sekä silmämeikin puhdistajan, tietty minikoossa. En tiedä uskallanko noita edes kokeilla, etten vaan ihastu kalliisiin tuotteisiin :D Mutta tätä suosittelen täysin sydämeni pohjasta! Vielä en ole raaskinut aloittaa tätä uutukaista, kun olis noita muitakin ripsareita odottamassa kokeiluun pääsyä. Hitsi mun kanssa :D Mikä on teidän luottoripsari? Onko niillä väliä? Paljonko te olette valmiita maksamaan oikeasti täydellisestä ripsarista?


Mutta hei, ihanaa kun on perjantai :) Kuitenkin mun päällä pyörii taas joku harmaa pilvi :/ Päänsärky on ilmoitellut tulostaan tässä parin tunnin ajan. Koetan taistella taas sitä vastaan, eihän ole kiva aloittaa viikonloppua TAAS kipeenä. Mut ihanaa viikonlopun alkua teille, toivottavasti olis jotain kivaa tiedossa :)

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. hinta-shokki! ;D Tosin tottahan se on, että kyllä nuo hintavammat merkkituotteet usein tuppaavat olemaan myös parempia. Tosin ei aina, halpis markettituote voi olla yhtä hyvä ja vastaavasti kallis ihan huono.. Mutta mäkin ostin nyt reissusta yli 25 euron dödön (onneksi tosin taxfree hinnoin), enkä ikimaailmassa olisi voinut kuvitella joskus käyttäväni niin kallista dödöä! Mutta niin vaan on hyvää että käyttöön taitaa jäädä, täytyy ruveta aina reissuilta sitä taxfreestä hamstraamaan ettei joudu tuota normihintaa koskaan maksamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD Todellinen hinta-shokki, kyllä! Ihmettelen vieläkin, miten olen raaskinut. Mutta kyllä se niin vaan on, että kun kunnon tuote löytyy, niin kyllä siitä on varmasti valmis maksamaan. 25€ dödö :o Siis semmoinen roll-on vai pullosta suihkittava? Mä maksan niistä vaan 2€ :D Sulle siis käynyt sama kuin mulla, mutta eri tuotteella :)

      Poista
    2. Clarinsin roll-on, onneksi on toimivaa sillä hieman ketuttaisi sitä käyttää jos olisi ihan *askaa :D

      Poista
  2. On kyllä aika kirpsakka hinta ripsarilla, mä en ehkä raaskisi ostaa...enhän mä voisi pihiydessäni sitä sitten käyttää :D Joskus mulla on jotain kalliimpia kosmetiikkatuotteita joita käytän vaan iltamenoissa tai muissa mihin laittauduin enemmän mutta arkena ihan saa riittää noi kympin ripsarit sun muut.

    Toisaalta menoahan se on jos menee kokeilemaan jotain tuotettaa ja se on vaan ihan super hyvä. Onnea hyvän ripsarin löytymisestä, se on oikeastaan aika vaikea homma. Mä en ole ainakaan vielä törmännyt siihen mun täydelliseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta, kirpsakka hinta todellakin! En ymmärrä miten edes raaksin. Mä olen joskus ollut samanlainen, etten raaski käyttää, mut sithän siinä menee varsinkin rahat hukkaan :D Mä kyllä kans jossain tuotteissa teen niin, että käytän arvokkaampia ja parempia tuotteita iltamenoissa.

      Mä piän peukkuja, et säkin löydät unelmien ripsarin :) Mä kyllä varmaan joudun pihiyksissäni bongailla uuden halvemman ripsarin.

      Poista