Livbox - maaliskuu arvostelu

tiistaina, huhtikuuta 02, 2013

Hihii, ei varmasti enää montaa päivää, kun uusi boxi on postista noudettavissa. Miten pöljä olo voikaan olla, kun fiilis on kuin lapsella ennen jouluaattoa. Onneksi ei enää montaa päivää ja nyt on sopivasti keretty edellisen kuun tuotteita testailemaan, joten omat arvioni pistän taas jakoon. Viime kuun boxin sisältöhän oli täynnä luonnonkosmetiikkaa.


Korresin mango-suihkugeeli, saako itseään maistella tämän jälkeen? Mieli olisi tehnyt, kun tuoksu oli niin herkullinen, maku vaan varmasti aivan kamala :D Jo ensi nuuhkaisulla olin myyty. Tuoksu on todellakin niin herkullinen, että hyvä etten kaatanut saippuaa suoraan putelista suuhuni. Saippua vaahtosi lempeästi ja oli todella hellävarainen. Vaikka rasvaisesta ihosta kärsinkin kasvojen alueella, olen mä kaamea korppu kaikkialta muualta. Ja niin, kärsin siitä psoriasiksestakin. Tämä saippua ei kuivattanut ihoani, päinvastoin. Tuntui jopa siltä, että se olisi kosteuttanut. Iholle jäi pesun jälkeen vienosti mango tuoksumaan ja olo oli todella raikas. Jos tätä saippuaa olisi helposti saatavilla, niin aivan varmasti kotiuttaisin tätä useamminkin.

Burt´s Bees Hande Salve- käsivoide, hurraa huuto! Mun kovaakin korpumpana pysyneet etusormeni ulkosyrjät ovat pehmeät! Jo ensimmäisellä kerralla kovin karheat nakkini tykkäsivät Burtista ja muutaman käyttökerran jälkeen lohkeilu, kovuus ja repeily oli tiessään. Enkä ole ainoa joka tämän koki. Anne ystäväin kärsi samasta vaivasta, mutta pikkurillissään ja jo ensimmäisellä kokeilu kerralla vaiva tiessään. Mitä lie ihme ainetta, mutta toimii! Burt majaileekin vakituisena mun yöpöydällä (joka kyllä kummallisesti on täynnä jos jonninmoisia puteleita) ja sopii oikein kivasti myös kynsinauhojen rasvailuun. Vaikka tuntuu, ettei tuotetta juurikaan saa putelista tarvittavaa määrää, niin jo pieni sively saa ihmeitä aikaan. Ehkä sitä on vaan niin tottunut noiden rasvojen puristamiseen tuubeista, että tuollainen Vitalis -tyylinen voide oli ihan liian utopinen ;D Huippu tuote kyllä!

Ma Provencen - palashampoo aiheutti mulle kaikkein eniten ennakkoluuloja. Eihän tuollaisesta palasta varmasti ole mihinkään. Tuli vaan mieleen mäntysuopa, enkä mä sitä lähtisi päähäni hinkkaamaan. Päätin kuitenkin antaa tuotteelle mahdollisuuden. Uutuuksien ja uusien mahtavien tuotteiden löytäminen on kuitenkin yksi Livboxin ideoista. Shampoosta sanottiin, että erillistä hoitoainetta ei tarvita ja meinasinkin kokeilla ilman, mutta lopulta oli pakko laittaa sitäkin. Yllätyin siitä, miten hyvin palanen vaahtosi. Odotin jotenkin sellaista rasvaista fiilistä, mutta mukavasti vaahtosi. Päänahan pesuun sopi todella hyvin, sillä tuotteen sai hinkattua juuri niin syvälle kun tarve vaati. Mä hinkkasin tätä myös Niksun siilitukkaan ja hänen päässään tämä vaahtosi entistä kovemmin. Huuhtoutui pitkistä hiuksistani oikein hyvin pois, mutta tunne joka jäi ilman hoitoainetta, olisi lopulta ajanut mut epätoivon partaalle. Mun hiukset kun ovat sellaista kivan herkästi takkuuntuvaa laatua, joten ilman hoitoainetta olisin varmasti itkeskellyt takkuja selvitellessä. Muuten kyllä palashampoo oli oikein miellyttävä kokemus. Siellä se hyllyn reunalla odottaa loppuun käyttöä :)

Ziajan vuohenmaito-päivävoide oli toinen, joka aiheutti epäluuloja ja se johtui ihan vaan tuosta nimestä. Ennen purkin avaamista mun mielessä pyöri vaan vanhentuneen maidon haju ja oli jopa lähellä, että olisin siirtänyt voiteen "jaettavien"- joukkoon. Edelliset voiteet kuitenkin loppui, joten pakkohan se oli kokeilla. Ja olisinko muutenkaan voinut jättää kokeilematta ;D Tuoksu olikin jotain aivan muuta mitä olin odottanut. Mun nenuun tuoksu on melko voimakas ja mieleen tulee Comfortin sininen huuhteluaine. Mun naama tuoksuu siis voimakkaasti puhtaalle pyykille :D Tuoksu on siis hyvä, mutta melko voimakas. Tuoksu kuitenkin haihtuu nopeasti, eikä häiritse lainkaan. Todella riittoisa, mutta harmillisen hitaasti imeytyy meikäläisen nassuun. Mä pidän päivävoiteissa siitä, että ne imeytyvät kasvoihin alta aikayksikön ja jättävät hieman mattaisen pinnan jälkeensä. Tämä et tee niistä kumpaakaan, mutta muuten oikein oiva voide. Olen tätä käyttänyt myös yövoiteena ja sopii mun rasvaisella iholla hyvin siihen hommaan. Tätä en kyllä ostaisi enää uudelleen, mutta uskoisin olevan oikein kelpo normaali tahi kuivaihoisemmalle.

Lavera eye liner, olen rakastunut sinuun! Ehdottomasti boxin paras tuote! Aivan ehdottomasti! Olen kiertänyt ohutsiveltimiset linerit kuin ruton, sillä kuvittelin huopamaisten päiden olevan vain tarkkoja. Siveltimellä olisin kuitenkin sohinut silmät pesukuntoon. Voi, olen ollut niin väärässä! Linerin laitto ei ole koskaan tätä ennen ollut näin vaivatonta! Viivan saa niin ohueksi, että oikein ihmetyttää ja maun mukaan todella helppo paksuntaa. Olen niin rakastunut! Onneksi tämä tuli boxin mukana! Uusi rakkaus on syntynyt! Nyt kerrotte heti, mistä tätä saa vaivattomammin ostettua?! Mä pelkään jo kuollakseni tuon loppumista! Se on paras!


kauhee kassisilmä :D

Tässä vielä konkreettista kuvaa tästä parhaudesta! Sanoinhan, että tää on paras lineri? Kyllä, paras! Suosittelen ehdottomasti testaamaan, josko tekin löytäisitte uuden rakkauden.


Tällaisia tuntemuksia siis aiheutti maaliskuun boxi täällä suunnalla. Mitäs mieltä siellä ollaan? Ja edelleen, jos Livboxia ette tilaile, mutta tuotteet muuten tuttuja, niin tätä kosmetiikkahirmua kiinnostaa erittäin paljon kuulla myös teidän mielipiteet tuotteista :)


p.s. miksi tiistaina pitää tuntea näitä inhottavia maanantai fiiliksiä?

You Might Also Like

9 kommenttia

  1. Ziajan rasvaiset tuotteet on mun korppuihon pelastus. Tuon vuohenmaito-voiteen sain myös mukaan silloin kauneusmessuilta ja tänään käytin viimeiset tippaset. En ole raaskinut käyttää suoraan kasvoihin tuota, koska siihen on omat luottotuotteet, mutta kaulalle ja decolteelle olen levittänyt joka ilta. =)

    Kiitos vinkeistä! Kädet kaipaavat jo jotain vähän tehokkaampaa rasvaa, eikä nenä kestä tbs hamppuvoiteen kamalaa hajua. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä :) Mäkin voisin käyttää tuota sit mieluummin kaulalle ja dekolteelle, kun tuppaa olemaan niin rasvainen mun nassuun.

      TBS hamppuvoide on kyllä ihan paras, siitä mä en luovu. Olen jo hajuun tottunut, mutta Niksu ei siitä kyllä edelleenkään tykkää :D

      Poista
  2. Olen tuosta eyelineristä niin samaa mieltä, sen perempaa ei olekaan! =)
    Ite oon tilannut ne netistä, allergiakaupasta -on edullisempia siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, se on kyllä niin huippu!
      Pitääkin googletella tuollanen kauppa, sillä pitäähän mun saada tota lisää, ehdottomasti :)

      Poista
  3. Hävettää myöntää mutta yhtäkään en noista ole vielä edes avannut :S Jotenkin niin vieraita nuo kaikki- palashampoo?, VUOHENMAITO??rasva ja eyeliner (en ole koskaan käyttänyt), että aina vaan on siirtänyt kokeilua myöhemmälle. Ja suihkusaippuaa olen muuten vain säästellyt tuleviin reissuihin :D Mutta ainakin tuo käsivoide täytyy nyt korkata, kädet on niiiin korput. Se puolestaan on ollut niin söpö pieni purkki ettei ole raaskinut siihen vielä kajota :D Ja kyllä nuo muutkin kokeiluun pääsevät, ehkä jo heti tänään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MAISUUUUU :O Ootko tosissas?
      Nyt äkkiä kaikki tuotteet kokeiluun, ihan just tulee jo uus :)
      Mut mulla oli just samanlainen olo ku sulla, mut oikeesti, tosi kivoja tuotteita kaikki. Jos et lineria käytä, eikä sillä ole muitakaan haluajia, niin mä maksan sulle, jos saan ostaa sen :) Vaikka oikeesti kyllä suosittelen sua kokeilemaan sitä!
      Voi sua höppänää ♥ Nyt rasva vaan käyttöön, se on tajuttoman riittoisaa ja saathan sä säilyttää sen söpön purkin käytön jälkeen :) Vaikka pilleripurkkina, jos sellaiselle on edes tarvetta...

      Poista
    2. Korkkasinkin käsirasvan heti sama iltana ja oijoi ku se onkin hyvää! Sitä täytyy ehkä metsästää jostain normaalikokoine puteli :D Samoin kokeilin shampoota mutta kyllä se vaan mullakin hoitsikkaa kaipasi lisäksi..

      Poista
    3. Jos vielä olet halukas antamaan linerille uuden kodin ni se kyllä täältä joutaisi :) Oon nyt katellu ja pyöritelly sitä tuolla kerran jos toisenkin mutta ei vaan oo mun juttu. Eli ihan avaamaton on vielä..

      Poista
    4. Voi kyllä! Laittelinkin sulle jo s.postia :)

      Poista