Josko vihdoin ne urheilukengät?

tiistaina, huhtikuuta 23, 2013

Montakohan kertaa mä olen jo jauhanut urheilukengistä? Tai lähinnä niiden puutteesta. Saanen jauhaa vielä pikkasen lisää, ihan vaan vähäsen? Nyt tais tulla meinaan eteen niin ohittamaton tarjous, että pakko, ihan pakko nyt vihdoin ja viimein täyttää tämä tyhjä tila kenkävalikoimassani.


Niksulle tuli postissa Stadiumin pikku lehtinen, jossa ilmoitettiin Niken juoksuvalikoiman aleista kera sen alennuskupongin. Tottahan toki ihana mies suostui akkaselleen lahjoittamaan tuon mahtavan alennuksen, että saisi vihdoin ne pitkään ruokuttamansa kengät jalkaansa :D Rehellisesti sanoen, en edes tiedä tietääkö Niksu mun kenkäpuutteesta. Se kuitenkin on nähnyt mun kymmenet muut kenkäparit :D Mutta siis tämän viikon lauantaihin on kyseinen -20% alennuskuponki voimassa, joten huomenissa ajattelin töiden jälkeen hurautella Jumboon kenkäsovituksille ja toivottavasti ostoksille.


Stadiumilla on jo nyt meinaan todella hyvässä alennuksessa noita Niken kenkiä. Tuo ylinnä oleva sininen Free3 kenkäkin on normaalihinnaltaan 129€ ja nyt vain 59,90€. Johan sen ehkä raaskisi tuollakin hinnalla ostaa, mutta jos siitäkin saa pois vielä 20% niin passaa mulle paremmin kuin hyvin. Mutta huomennahan sen sitten näkee olenko yhtä kenkäparia rikkaampi. Toivottavasti. Mun jalat meinaan huutelee hallelujaa tosi lujaa :D Voin kyllä satavarmaksi sanoa, että jos nyt jotkut hyvät kengät löydänkin, niin rakot mä niistäkin saan. Vajakkijaloilla kun on niin helppo olla.

Voi kyllä olla, että Jumbossa tulee pyörähdettyä vähän muuallakin... Mut tästä ei sen enempää. Mulla on meinaan tuolla yks säkki odottelemassa taas kuvailuja. Hups! Mistä näitä vaatteita oikein tulee :o :D No mutta nyt mä ajattelin antaa tuolle raskaantyön raataja miehelle hieronnan, kun se on ihan kipeä.

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Kiitos vinkistä, T kaipaisi kipeästi uusia lenkkikenkiä ja ton 59 € voisi ihan hyvin niihin tuhlatakkin. Vai onko toi vaan naisten kenkä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa toisella sivulla on just miesten kengät :) Eli tarjouksessa nekin, mutta tosiaan vaan Niken mallisto. Jumbon, Forumin ja Iso Omenan Stadiumeissa tuon lehtisen mukaan.

      Poista
  2. Toivottavasti jotkus sopivat löytyy ettei mene hyvä tarjous hukkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. Katsotaan, josko pääsen pian postailemaan uusista popista. Tarjous pitää kyllä ehdottomasti päästä hyödyntämään ;D

      Poista
  3. Siisjos tolla hinnalla saa niin ehdottomasti ostat :D ne on kuitenkin hyödylliset eiks niin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Kyllä ne on hyödylliset, kun jalat tosiaan jo niin kipeät huonoilla kengillä urheilusta.

      Poista