Kiva kilpailu!

keskiviikkona, huhtikuuta 03, 2013

Bongasin heti aamutuimaan nelly.comin sivuilta (eihei, en tietenkään suunnitellut shoppailevani ;D), että nyt on jokaisella mahdollisuus voittaa 1000€ lahjakortti ja vielä mitä mukavimmalla tavalla. Leikit hetken aikaa studiovalokuvaajaa ja otat malleista kuvia. Tää oli todella mielekäs tehtävä tällaiselle valokuvauksen rakastajalle ja olisin räpsinyt mielelläni noista malleista enemmänkin kuvia :) Kilpailun tarkoituksena on luoda nellyn etusivulle kuva tai mainos se kai pikemminkin on. Harmitti kovin, kun 30 kuvaa oli maksimi. Ajoituksella on väliä! Moni kuva meni mulla aivan pilalle, kun mallin silmät jäivät kiinni tai suu oli hassussa asennossa. Taidan mennä leikkimään valokuvaajaa vielä uudelleenkin, oli se niin kivaa. Kun 30 kuvaa on räpsäisty, on aika valita mainokseen sopiva kuva. Saat säätää värejä ja kirkkautta, sekä lisätä mainokseen tekstiä. Mun mainoksesta lopulta muokkautui tämmöinen.


Olen ihan tyytyväinen suoritukseni, mutta huhheijaa, miten upeita luomuksia muut kilpailijatkin olivat tehneet! Tulee olemaan tuomaristolla vaikeaa valita voittaja. Enhän mä paini niiden kanssa edes samassa sarjassa tuolla vaatimattomalla teoksellani. No, voimpahan rehellisesti sanoa, etten matkinut ketään, enkä ottanut mallia, sillä tutkailin muiden töitä vasta sen jälkeen, kun olin omani väkertänyt. Olisin meinaan muuttanut tästäkin monta asiaa sen jälkeen, kun muita töitä katselin. Eipä sillä, tää oli huisin kiva kilpailu ja pääpalkintohan on niin huikea! Nyt jokainen teistäkin leikkimään valokuvaajaa ja mainossuunnittelijaa ja taistelemaan huikeasta pääpotista!

kuvat: nelly.com

Ja kivan palkinnon jo tuosta suunnittelustakin saa. Seuraavasta tilauksesta saa 7€ alennuksen ja mulle kelpas tuo ale oikein mieluusti. Menkää siis testaamaan :) Ja kommenttiboxiin linkkejä teitin töihin! Olis kiva kurkkia teidänkin luomuksia. :)

Mitä tykkäätte mun luomuksesta?


Ja tämä ei ole maksettu mainos. Ihan vaan innokkaan nelly.com shoppailijan hehkutus :)

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Hyvä luomus :) Mä en edes viitsi kokeilla, menis hermo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihuna :) Olisit vaan koklannu, mulla tais koko hommaan mennä 5min ja tuo oli valmis. Siltä se kyllä näyttää :D

      Poista
  2. Hehee, kiitti vinkistä tätä täytyy ehdottomasti käydä kokeilemassa :D Siinä se loppuilta varmaan sit meneekin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, kävitkö? Pistähän sun mainos jakoon ;)

      Poista
    2. Öh, ei tainu oikein toimia mun koneella tuo ku jotenkin jumitti vähän väliä :/ Mutta kivaa se oli, tosin jätin kuvat tallentamatta :D

      Poista