Isäntä vastaan Emäntä osa 2

lauantaina, marraskuuta 12, 2011

Noniin, nyt päästäänkin sitten Ukko vastaan Akka kisassa seuraavaan osioon, eli komeimpiin miehiin. Meille tuli ihan valinnan vaikeus ja päätimme sitten julkaistakin vain top3:sen.

ISÄNTÄ

Kolmannelle sijalle mieheni listalle pääsi isännän sanojen mukaan "kinkkuakin lihaisampi" Dave Batista. WWE:stä tunnettu showpainija.




Hopeasijalle kipusi Hugh Jackman, Wolverinakin tunnettu heppu. "Särmä isukki" tuli isännän suusta.



Ykkössijalle kultamitalille tulikin sitten Paul Walker, Fast and Furious-leffojen kuningas. "Ihan komea heppu".



Kuulemma oli miehen mielestä hankalaa etsiä hyvännäköisiä miehiä, mutta olisihan noita kuulemma silti ollut monia, ei vaan enää osattu kumpikaan valkata enempää.

EMÄNTÄ

Mun pronssisijalle pääsi Twilightistakin tuttu Kellan Lutz.



Hopealle tuli myöskin Twilightista tuttu komistus ja kyllä mulle siitä aina kovasti kuittaillaankin. Taylor Lautner kaipaa kyllä pikkasen enempi lihasta mun makuun, mutta aikas namu kuitenkin.



Mä en voi tähän kuitenkaan kirjoittaa, että ykköseksi tuli joku tunnetu julkisuuden henkilö, vaan mun on sanottava, etä hopean ja kullan välimaastoon pääsi Vin Diesel. Aikas muhku ja tosi kiva kroppa, nenä ei kuulu mun lemppareihin, mut tää on silti voittaja julkuista.



Mun ykkönen on mun ihana Isäntä (josta en kyllä nyt kuvaa julkaise). Kukaan ei ole häntä komeudessa ohittanut eikä varmasti tule kyllä ohittamaankaan. Hän on se mun jalokivi ja kaikista ihanin maailmassa, mut eikös se näin pidä menäkin? :)

Sit te saatte kans luvan paljastaa mulle teidän lemppari miehen/t. Kukas teillä on ykkönen?

Ja korjatakseni vielä kisan ekaa osaa, siis naisia, niin mieheni halusi lisättäväksi Mila Kuniksen. Hän kuulemma päihittää viimeiseksi tulleen Hillary Duffin, eli meni hiukka uusiksi hänen listansa.


Otin juuri porkkanakakun pois uunista ja nyt katsellaan Rioa, sitä lastenohjelmaa :) Tänään on pistetty talvirenkulit autolle eli lumi, tervetuloa.

Mukavaa lauantai-iltaa teillekkin :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Tosi hauska juttu tää isäntä vs emäntä :D
    Ja komeita miehiä kummankin listalla.

    Niin ja mä oon aika heikkona itsekkin tohon Paul Walkeriin, sun miehellä on hyvä maku !

    VastaaPoista
  2. Ei pahoja ;)
    Kohtahan sitä pääsee noita twilight-komistuksia taas katselemaan valkokankaalta ;) Paitsi et mä en kyl oikee lämpene tolle Taylorille..

    VastaaPoista
  3. Milma: Kiva, että I vs. E postailuista tykkäät, mun mielestä oli kans hauska idea :) En kyllä muista mistä se päähäni pilkahti :D

    On Paul mustaki ihan ok:n näkönen heppu, mut ei silti voita mun suosikkeja ;) Onneksi makuja on monia, niin eipähän meidän naisten tartte sit taistella yhdestä ja samasta miehestä :D

    maisamiisa: Onneksi tää odottelu on ihan kohta ohi ja päästää kattoo leffaa :) Kukas sun mielestä sit on komein mies jos ei ainakaan Taylor nappaa? ;)

    VastaaPoista
  4. Hyviä valintoja olette tehneet ;)
    Mekin katsoimme sen Rio -elokuvan, oi että se oli hyvä elokuva :) <3

    VastaaPoista