New Passion

perjantaina, marraskuuta 18, 2011

Sähköpostiini tupsahti Nelly.comin uutiskirje ja sieltä löytyi kilpailu "Oletko valmiina suureen intohimoon?". Pakkohan mun oli napsautella eteenpäin ja mitäs sieltä löytyikään.


Tässä tuli ihan hauskoja kysymyksiä miehistä ja loppu vaihtoehtoina oli Justin Bieberia ja Robert Pattisonia, mutta kuinka ollakkaan, kilpailussa ei haettu miehiä..

kuvat: nelly.com

Tää oli ältsin hauska :D Mä kun luulin, että Nelly oli pistänyt jonkun miesvalinta kyselyn, niin sieltä tulikin niin mahtavat kegät! Arvatkaa vaan alkoiko nuo nyt himottamaan..
Mitäs te tykkäätte kengistä, mä voisin heti pistää itseni rokimpaan kuntoon ;) Ja näähän vois olla aika kova sana Infectedin keikalla... saispahan oman tanssitilan ;D

Ja valituista Sugarfree Shoeista -20% hinnasta.. kenetköhän sieltä löytää? No minut :D

Ihanaa kun on perjantai!!! Ja enkös mä totea tämän joka ikinen kerta? :D Olen vain iloinen! Tosi äärettömän muksaa, ihanaa, rauhallisen vauhdikasta ja vauhdikkaan rauhallista viikoloppua teille ihanille :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Noi kengät on kyllä ihanat ! Ja hauska tää Nellyn juttu, pitää käydä tsekkaamassa mitkä kengät se mulle iskee.

    VastaaPoista
  2. Milma: Mä kans tykkäsin, oli hauska "testi". Mä voisin ottaa kaikissa väreissä nuo kengät :)

    VastaaPoista
  3. Upeat kengät! Tiedä sitten osaisinko käyttää, mutta ainahan ne voisi laittaa hyllyyn koristeeksi :D

    VastaaPoista
  4. maisamiisa: Mä mietin kans vähä samaa, kyllä mä korkkareita osaan käyttää, mutta en liian korkealla korolla. Nilkat ja päkiät ei vaan kestä. Ellei sitten totuttelisi kovasti. Mut kyllähän nuo olis kivat koristeetkin ;)

    VastaaPoista