PowerPuffGirl

tiistaina, marraskuuta 01, 2011

Tänään on viiletetty töissä pää kolmantena jalkana, olen ollut kunnon tehotyttö. Olen tehnty töitä varmasti viikkojen edestä, mutta onpahan päivä mennyt nopeasti. Ja jos haluat jotain tapahtuvan, tee se itse niin ainakin tulee tehtyä. Se on tänään huomattu.



Kohtahan mulla onkin jo kotiin lähdön aika ja jään odottelemaan X-factoria. Tänään sitten nähdään tippuuko joku vai jopa kaikki mun suosikeista. Ainakin Tim Cifersin lauluun olin tosi pettynyt, ihan saletisti tippuu. Bootcampillä lauloi tuhannesti paremmin. Samoiten tämä vanha mies, melkoisen heikko esitys oli hälläkin. Eli tänään jännätään :) Ja ihan vaan levätään, sillä eilen illalla tuli zumban jälkeen kovin heikko olo.. Tiiä häntä jos joku pöpö yrittää ottaa valtaa..sitähän ei sallita!

Mitäs teidän tiistaihin? Onko ollut yhtä tehotyttöpäivä niinkuin mulla? :)

You Might Also Like

0 kommenttia