Laukkufriikki ilmoittautuu

perjantaina, marraskuuta 11, 2011

Käsi ylös, joka myöntää olevansa pienoinen laukkufriikki. No, minä tietysti. Olen kuitenkin onnekseni oppinut olemaan myös pikkasen pihi (joskus liiankin) ja säästänyt varmasti pitkän pennin ja vaatehuoneesta tilaa niille oikeasti tarvittaville tavaroillekin. Kuitenkin yritän aina kirppareilta bongailla halpoja laukkuja ja siltikin pitää määrän sopusuhtaisena. Eilen omia kirpparikamoja asetellessani, huomasin viereisessä pyödässä olevan laukun oikein huutavan nimeäni. Kävin äkkiä nappaamassa sen turvaan ja nyt olen ihanan halvan laukun uusi omistaja. Laukku on ihan uudenveroisessa kunnossa ja hintaa sillä oli vain 2 euroa, vain kaksi! Pakkohan se oli pelastaa sieltä pois. Eikö?



kuvat: Janet

Laukussa yhdistyvät kaksi tän hetkistä lemppari asiaa, leopardikuvio sekä nahka. Sisus on aivan ihanaa satiinista leopardikuviota ja mielestäni laukun jopa pystyy kääntämään kuvion ulospäinkin. Ihanaa laukussa on myös kiva lukkosysteemi, eli tuollaiset korunnäköiset kiinnitys jutut. Tämä oli siis ihan mua varten :) Eikä kyllä oltu hinnalla pilattu. Voi kuinka kuvat on inhottavia pimeällä otettuina (nämä siis pokkarilla), missä olet ihana valo?

Meillä oli eilen mieheni kanssa mukavat saunakeskustelut. Mä hypin onnesta tasajalkaa ja olin niin iloinen, kun miehenikin antaa niin hyviä ideoita tänne blogiini. Eli tulevaisuudessa tulette näkemään Isäntä vastaan Emäntä-jutuissa myös hänen keksimiään aiheita ja muitakin juttuja miehen näkökulmasta :) Mun mielestä tää on niin kivaa, etten malta odottaa pääseväni julkaisemaan niitä kaikkia :D Ja jos teillä on jotain tosi hyviä ideoita tai kysymksiä tuolle miehekkeelle, niin kommenttia vaan :)

Ja jippii! Perjantai perjantai perjantai :) Onhan kaikki siitä yhtä iloisia kuin minäkin? :D Ethän tule maanantai, ethän?
Erittäin ihanaa viikonlopun alkua siis kaikille :)

You Might Also Like

13 kommenttia

  1. Kirparilta voi kyllä tehdä niin loistavia löytöjä! Eikä tuu koskaan morkkis kun on niin edullista. ;)
    Mukavaa viikonloppua sinulle! :)

    VastaaPoista
  2. kiva iloinen postaus :)
    ihana tuo laukun sisus, tosi herkku!
    ihanaa viikonloppua sullekin :))

    VastaaPoista
  3. Joo, se on kyllä hyvä ettei morkkis yleensä tule. Mutta sun kirpparimyynteihin olisin kyllä halunnut päästä, niin mahtavia tavaroita kyllä kuvissasi näkyi :)
    Mahtavaa viikonloppua myös sulle :)

    VastaaPoista
  4. S: Voi kiitos :)
    Sisus on nimenomaan tosi herkku :)
    Kiva kun kävit vierailulla :)

    VastaaPoista
  5. Edullisen löydön olet kyllä tehnyt :) Itse olen nyt yrittänyt karsia halpojen laukkujen ostamista ja korvata sen määrän laadulla :) Ennen minullakin oli hirmuinen määrä laukkuja, mutta vein ne kaikki kirpparille noin vuosi sitten ja siellä ne menivätkin kaupaksi. Tällä hetkellä käytänkin lähinnä Eccon ja Guessin laukkujani :)

    VastaaPoista
  6. Karoliina: Mä olen miettinyt samaa, että ostaisin vain laadukkaita merkkilaukkuja, mutta vielä ei ole mieli antanut periksi. Ne on vaan niin kovin hinnakkaita. Jä mä olen kyllä niin kovin huolehtivainen näistä mun "heikoimmistakin" laukuista, että kyllä ne on melko pitkälti säilyny hyvässä kunnossa :) Kyllä mulle parit Guessin ja Vuittonin laukut kelpais ;) Ehdottomasti! :D

    VastaaPoista
  7. Heh :D Itse jotenkin kyllästyin siihen kun halvat laukut ei kestäneet ainakaan omassa käytössäni kovinkaan kauaa :/
    Kalliitahan nuo ovat, mutta uskon että ne kestävät sitten käytössä todella pitkään hyvänä :)
    Ihanaa viikonloppua teille! :)

    VastaaPoista
  8. Jos mäkin sitten joskus raaskin siirtyä kalleimmille vesille ;)

    Tosi ihanaa viikonloppua myös teille :)

    VastaaPoista
  9. Yks laukkufriikki ilmottautuu täällä :D Laukut on IHANIA samoin kengät ! Niitä on jotenki kai niin helppo ostaa tai jotain...

    VastaaPoista
  10. Ihana laukku ja upea sisäkangas!

    VastaaPoista
  11. Milma: Onneksi en ole ainut :D Kengät ja laukut on vaan niin ihania! Sellanen jättikokoinen vaatehuone satoine kenkine ja laukkuine olis aika kova juttu :)

    Minna: Niin mustakin, eli hyvän löydön tein :)

    VastaaPoista
  12. Ihana laukku, ja ei todellakaan hinnalla pilattu!

    Kiva ku siun ukkos on noin innostunut bloggailustasi, tais siis että on siinä mukanan. Tuota mun omaa ei kyllä varmana sais tänn emitään rustailemaan :D

    VastaaPoista
  13. maisamiisa: Mä oon samaa mieltä laukusta, se oikeasti huusikin mua :D

    Mäkin olen niin iloinen, että ukkokulta on tässä bloggailussa silleen mukana, ei pidä tätä ainakaan ihan tyhmänä juttuna ;D

    VastaaPoista