Ääk, mä vanhenen!

perjantaina, syyskuuta 13, 2013

Khihih, ette muuten varmasti usko ostikkoa ollenkaan. Eihän kukaan meistä tietysti vanhene, viisastutaan vaan. ;P

Siis hui! Tasan kolme viikkoa enää ikänumeroiden muuttumiseen. Tai eihän multa muutu niistä kuin toinen. Onneksi. Ei, on sekin liikaa. Olen kauhuissani. Mun ikäkriisi tuntuu pahenevan vaan vuosi vuodelta. Missä iässä tää kriiseily loppuu? Näinköhän koskaan... Löysin tosi sopivan kuvan tähän.


Hih, naureskelin tuolle päivällä.

Mun piti nyt samalla kirjoitella synttärilahjatoiveita, vaikka enhän mä enää ole siinä iässä, että lahjoja pitäisi saada. Mutta toiveita kai aina saa olla? Mutta arvaattekos mikä mulle TAAAS iski. Jep. Samperin päänsärky. Mä töiden jälkeen rojahdin sohvalle unille, eikä auttanut. Nukuin parisen tuntia ja jatkoin silti köllöttelyä. Tässä mä olen edelleen. Kohta kyllä käyn nukkumaan, kun tää nuppi tuntuu oikeasti halkeavan. Tää on tylsää. Aina kun on vapaata, niin enkös mä ole kipeenä. Palataan siis paremmalla hetkellä niiden toiveiden kimppuun.

Toivottavasti teillä alkoi viikonloppu vähän paremmilla fiiliksillä <3

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. :D naureskelen täällä ivallisesti , muutkin ikääntyy kuin minä ! No ei, onhan se aina vähän järkyttävää varsinkin ku se kolmekymppiä lähestyy :D Arvaappas miltä musta tuntu eile kun yks vanha ystävä vuosien takaa sanoi mulle että "niin sähän oot myös jo 31 v" ? Hän on siis itse, vastasin vaan että en nyt ihan vielä, ens vuonna sitten mutta tajusin että se kamala 30 v:kin on jo kohta ohi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :D Mä varmaan saan ikäkriisiromahduksen sit lopulta 29 vuotena :D

      Voi apua :D Onneksi sentäs sait korjata vielä vuoden alemmaks ;)

      Poista