Syyssaappaat

tiistaina, syyskuuta 24, 2013

Mä olin todellakin jo luopunut toivosta, ettei näille mun megamuhkukintuille tulisi koskaan löytymään sopivia nahkaisia saappaita syksyksi. Varren kun tarttee olla leviä, että tähän koipeen istahtaa. Olen sovittanut saappaita jo moooonet, tilannut netistä ja jokaisen joutunut palauttamaan murheellisin mielin. Olen myöskin manannut muhkut sinne missä aurinko ei paista, mutta faktahan on, että tarvitsen niitä silti. Oli paksuus mikä hyvänsä. Soisin niiden olevan kyllä hitusen kapeammat. Ja sitten jos varsi oli sopiva, jäi nilkkaan hirmuinen pussi eikä kengät lopulta istuneet niinkään. Voi apua, mä itkeä vollotan täällä, ku Emmerdalessa on hautajaiset... Jotain kuitenkin tapahtui. Jotain ihan ennen näkemätöntä. En uskonut tuurin olevan näin hyvin puolellani.

Killikinttukin vielä... xD

Siinä ne nyt on. Mun muhkut oikein sujahti saappaisiin, eikä nilkkoihinkan jää pussia. Tai ei ainakaan ihan kamalaa sellaista. Kengät tuntuvat mukavalta jaloissa ja väliin mahtuu villasukkakin. Tykkään väristäkin ihan hirmuisesti.


Mä tykkään lukea mainoksia ja iltateen yhteydessä monesti lehtiä selailen ja pistän muistiin, että mitä voisi käydä ostamassa. Kuitenkin viime viikolla multa jäi mainokset kokonaan lukematta ja vasta sunnuntaina ehdin istahtaa niiden pariin. Sieltä mainoksistahan mä nää kengät bongasin. En tiedä mikä aivopieru mulle tuli, kun melkein siltä istumalta lähdettiin äidin kanssa kauppaan. Jotenkin tuli vaan tunne, että noita on pakko mennä katsomaan. Mun tuurilla niitä ei kyllä olisi pitänyt olla enää jäljellä.


Mun mielestä olisi kauhean kiva kuulla, mitä luulette näiden kenkien maksaneen ja mistä näitä saa. Siis miltä nuo teistä näyttää? Koska mun on pakko sanoa, että jos en itse olisi noita ostanut vaan nähnyt jonkun muun jaloissa, olisin voinut niiden maksavan enemmänkin mitä mä näistä pulitin. Nyt on ihan pakko kiittää tuuria. Kerrankin se oli mun puolella. Teitä sit varmaan kiinnostaa, mistä ja paljon? Mut olisi kiva kuitenkin kuulla, että mitä teille ekana tuli näistä mieleen :)

LIDL keinonahkasaappaat 19,90€

Pakkohan se siis on paljastaa. Nämä saappaat tuli myyntiin Lidliin viime torstaina hintaan 19,90€! Olisitteko uskonut? Mä en. Me lähdettiin äidin kanssa tosiaan sunnuntauna ihan tukka putkella mein Lidliin katsomaan, josko noita olisi ollut enää yhtään jäljellä. Huonolta näytti alkuun, mutta johan te kuvista näette, että kotiin noiden kanssa tultiin :) Äiti myös. Neljä paria oli enää jäljellä, mutta just meidän kokoa kaksi paria, joten voi onnen päivät!
Olen todella onnellinen mun syyssaappaista :) 
Ja pakko mainita vielä loppuun, että Emmerdale loppui just. Kesti vähän tää kirjoittaminen :D

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Siis mitäää? :D Miten voi ollakin noin hyvä onni! (siis kerrankin..)
    Nuohan on tosi nätit ja istuu mahtavasti! En olisi kyllä ikipäivänä uskonut, että lidlistä. Toki, ruokaostoksilla ja leipää hamstraamassa käyn harva se viikko, mutta pitänee tarkistaa muukin tarjonta.

    Kun seuraavan kerran tulee tarvetta saappaille, käy osoitteessa http://www.duoboots.com/. Sieltä voit tilata oman pohkeesi koon mukaan saappaita. :) Välillä siellä on super hyvät alennuksetkin..

    Toki, sinuna olisin onnellinen, että on naiselliset pohkeet, kun omat pohkeeni ovat luokkaa 6v lapsi. :D Niinhän se menee, että koskaan ei ole onnellinen siihen mitä on. heh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi murunen, naiselliset pohkeet? Mistä kohtaa? :O :D Sun on paljon naisellisemmat, ihanan sirot ♥

      Siis mahtavaa, tuolta pakko kurkkia tarjontaa! On kyllä huippua, että pystyy tilaamaan oman pohkeen mukaan. Ajattelinkin, että varmasti moisia paikkoja on olemassa, mutta olin varma, että ne veisi viimoisetkin roposet lompakosta. Pitää tutkailla :)

      No en olis uskonut minäkään, että Lidlistä vois löytyä mitään oikeasti hyvää, niiden ihanien tuoreleipien ohella. Olen huisin iloinen tuuristani tällä kertaa :)

      Poista
  2. Voi lidl, kyllä taas yllätti :) tosi kivat syyssaappaat sait ja ihan kivaan hintaan :) minäkin hain lidlstä jokunen viikko sitten saappaat, tosin ihan perus kumisaappaat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lidl on kyllä ihan ihme kauppa ja yllättää monesti. :D Mut hei, varmasti ne kumpparitkin on hirmu hyvät :) Eikä tartte maksaa itseensä kipeeks :)

      Poista
  3. Mä oon kanssa ostanut Lidlistä vaikka mitä muuta: ihania kukkakimppuja, treenilenkkarit, treenishortsit, vaellussukat ja mitähän muuta. :D On meidän perheen luottokauppa! :)

    VastaaPoista