Söpöt pussukat

perjantaina, tammikuuta 06, 2012

Kävin viikko sitten kirpparilla pitkästä aikaa kiertelemässä ja oli kyllä tyhjät pöydät. Taisi vaikuttaa joulu ja uusvuos melkoisesti. Kellä nyt olisikaan aikaa huolehtia kirppispöydästä samaan aikaa muiden hulinoiden kanssa? No ei ainakaan mulla. En kuitenkaan tyhjinkäsin lähtenyt kotiin. Löysin puhelimelle uuden suojapussukan ja avaimetkin pääse matkustamaan tyylikkäästi Paul Frankin kotelossa.


kuvat: Janet

Hintaa puhelinpussukalla oli 3,90€ ja avainkukkarolla 0,50€, en siis edes köytynyt pahasti. Tykkään näistä kovin ja tuon puhelinpussukan riippuva syrän on ihana :)

Mitäs te tykkäätte?
Ihanaa kun on vapaata :)

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Toi puhelin pussukka on tosi nätti!:)

    VastaaPoista
  2. Ihanat pussukat ! :) Varsinkin kännykällä olis tosi hyvä käyttää tollasta jos vaikka avaimienkin sun muiden kanssa pyörii laukussa. Mulla onkin pari pussukkaa mut jotenkin ne vaan unohtuu aina käytöstä mut nyt päätin just kaivaa toisen esiin tän postauksen innoittamana :)

    VastaaPoista
  3. Susski: Mä kans tykkään :) Vähän sievempi mitä yleensä kaupoissa myytävät Gollan tuotteet, eli sopii hyvin tällaselle harakalle ku mulle :)

    Milma: Kiva ku tykkäät :) Mä haluun suojella tota mun puhelinta ku siinä on tosiaan kosketusnäyttö, ettei se vaan mee pilalle laukun pohjalla jossa tosiaan aina avaimetkin pyörii nii nyt on molemmat turvassa. Ja kiva jos sain innoitettua käyttämään. Mun mielestä tuollaset on hyvä keksintö :)

    VastaaPoista
  4. Joo, oikein kivat löydöt teit! Varsinkin tuo puhelinkotelo on ihana :)

    VastaaPoista
  5. Ansku: Kiva ku säkin tykkäät :) Mun mielestä myös tuo puhelinkotelo on extra ihana :)

    VastaaPoista