Aina vaan lisää kynttilöitä

torstaina, heinäkuuta 05, 2012

Kun edelliset tuotteet ovat saapuneet kotiin, on jo toisten kutsujen vuoro. Eli tulevana sunnutaina on veljen avovaimon Skeitin luona Party-kutsut ja odotan niitä taas innolla. Mä olen kyllä ihan kympillä hurahtanut tähän touhuun (antakaa vaan lisää näitä erilaisia kotikutsutuotteita, meikä on ihan messissä, tupperit sun muut kelepaa) ja tosiaan odotan, että se konsultoinnin homman alottaminen onnistuu. Tässä nyt kuitenkin viimeisimmät ostokset.

kuva: Janet

Rätisevä meripihka+vanilja 29,90€
Huonetuoksu Brighter days 23,90€
Tuikkivat kolme kahden hinnalla 20,40€
Greippi, Tangelo Mojito ja Kiwi+mansikka

Tuo rätisevä on tosi tosi ihana. Äitikin hullantui siihen. Kynttilä pitää pientä rätisevää ääntä ja muistuttaa näin ollen takkaa. Mä ajattelin laittaa tuon vielä lyhdyn sisälle, että rätinä ääni vahvistuu ja näin on mulle mökkitunnelma omalla terassilla taattu. Ja mitä enemmän kynttilä on palanut, sitä enemmän ääni voimistuu. Melkoisen miehekäs tuoksu tuossa kynttilässä, mutta mulle tulee siitä mieleen tuo oma ukko kulta :D Mielelläni siis nuuskin tuotakin.
Huonetuoksu oli semmonen "mä haluun kokeilla"-tuote. Mä vihaan sitä, jos kotona haisee yhtään ummehtuneelle, joten tällainen verhoihin, sohvaan yms. raikasta tuoksua suihkittava tuote on aika jees. Vielä en ole tätä kokeillut, mutta ihanalle tämä kuitenkin tuoksuu. Ja kyllä, me Niksun kanssa tykätään tuoksuista, joten ihan huvinvuoksikin näitä voi suihkia ilmaan. Tosin meillä on pikkasen eri hajumieltymys :D
Ja sitten nuo perus tuikut, siis tuikkivat PartyLiten mukaan. Aivan ihania tuoksuja taas ja mielestäni nämä tuikut ovat kivempiä entä tavalliset tuikut. Ensinnäkin nuo palaa pitempään, kuudesta kahdeksaan tuntia ja tuoksu on noissa ehkä pikkasen vahvempi, entä kaupasta ostetuilla tuoksuilla. Toisaalta, onhan noissa hinnatkin melko maireat.... Ihania ne kuitenkin ovat.
Mä odottelen nyt hurjasti vapaata ja lämpimiä iltoja, että voin mennä meidän kesähuoneeseen myöhällä kuuntelemaan tuota rätisevää :)


Hypätääs sitten taas kerran asiasta ihan toiseen. Mä meinaan kaipaisin neuvoja, mikäli yhtään tiedätte mitä voisi tehdä. Mä onnistuin meinaan eilen saamaan mun jalkapohjan/pöydän ihan jumiin, siis totaalisen jumiin, että oikein kipuilee. Kävely tekee kipeetä eikä jalkaa voi yhtään kaartaa alaspäin toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan saati kävellä normaalisti. Tuntuu kuin jalkapohja pitäisi jotenkin naksauttaa, että menisi luut, lihat tai mitkälie oikeille pakoilleen. Siis tää on tosi inhottava kipu. Jalkapohjan hierontakaan ei ole auttanut. Pitääkö tässä nyt vain odottaa kivun poistumista. Eikä siinä vielä kaikki, että tuo toinen jalka on kipeä, sillä niin on toinenkin. Mun jalat tekee kuolemaa, sillä tää melkoinen lenkkeily on saanut aikaseksi ihan jäätävän paljon rakkoja. Samat kengät joka kerta jalassa ja joka kerta tulee uus rakko. Mitä himskattia? Kengät on kyllä hyvin sisäänajetut, mutta silti aivan jäätävän kipeitä rakkoja ne saa aikaseksi. Seuraavana ostoslistalla on hyvät lenkkeilykengät. Ei ole kivaa, kun jalat tekee joka lenkin jälkeen kuolemaa ja sitten seuraavana päivänä ei kykenekään enää kävelemään. Olisko teillä jotain vinkkejä miten rakkojen tulemista voi estää? Vai olenko mä ainut joka tällaisesta ihme ongelmasta kärsii? Joka ikiset kengät saa mulle rakkoja, siis aivan kaikki. Mulla on vialliset jalat, pakko olla. Mut jos teiltä löytyy jotain poppaskonsteja tai ihan kunnon tiukkaa toimintaa näiden hoidolle, niin tiedot ovat enenmmän kuin tervetulleet. :)

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Ihania kynttilöitä, itsekkin olin keväällä Partylite kutsuilla ja esittelijä lupasi tulla syksyllä pitämään meillä kutsut :) Tuotteet on tosi kivoja ja nättejä, mutta hinta kirpaisee.. :( Katsotaan josko sitten syksymmällä tulisi tilattua jotain uuteen kotiin <3
    Koitahan saada jalkasi kuntoon, jalkakipu on todella inhottavaa :( Minä oon nyt joutunut käymään eri lääkäreillä ja kuvauksissa (mm. magneettikuvissa viime viikolla) sen keväisen kaatumisen seurauksena, kun ei ole nilkka parantunut, mutta syytä kipuun ei vain löydy :( Edelleen nilkka siis turvoksissa ja kipeä, mutta kukaan ei tiedä mikä sitä voisi vaivata :(

    VastaaPoista
  2. Anonyymina nyt kommentoin kun en osannu tuota nimimerkki hommaa;)
    Niin tuosta sunnuntaista sen verran että Lipsu päätti eilen illalla oksentaa kaksi kertaa ja omakin olo on ollu suht hutera eilis illan ja tän päivää:(
    Joten jos vielä huomenna on tämmönen fiilis ja lipe illalla oksentaa(nyt ei siis päivällä ole tullu ylös)
    niin joutusee siirtämään näitä parteja....
    Laitat kuules rakko laastarit jo etukäteen ehkäsemään niihin kohtiin mitkä kerää niitä rakkoja, niin mä teen;) Ja mulla on myös ollu tuo jännä kipustus tuolla jalkapohjassa?!? ja ihan lähtee vaan potemalla( miula tuntuu siltä että jostain nivelestä? on otettu pala välistä pois?!?!!) OLikos taas niin maan perusteellisen epäselvästi kerrottu, laitetaan tän taudin piikkiin:))
    -Skeit-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tädin rakasta, eikai teille yrkkötautia ole tullut? Hirmuisesti paranemisia, että saatais partyt pidettyä. Tai tärkeintä on, et mä pääsen kylään :)

      Meinaakko, et mun pitäis oikeesti laittaa jalat täyteen laastareita? :D Ku ne rakot tulee oikeesti joka kohtaan, viimeisin varpaan alla :D Varmaan pitää laittaa jotkut megalomaanisen kokoiset rakkolaastarit koko jalkapohjaan, että niiltä välttyis. Ai siula ja on omituinen kipu, höh. Mikäköhän kumma mein jalkoihin on tullunna? Vieläkin mulla kipuilee, mutta kipu hellitti eilen ku jotain jalkapohjassa vähän naksahti. Kumma vika. Ja kyllä, oli perusteellisen epäselvänselvästi kirjoitettu ja samaa voi sanoa tästä. Silmät sikkuralla ja väsyttää liikaa :D

      Poista
    2. Täällä voidaan paremmin, tällä mammalla heikko olo kun eilen tuo syöminen jäi, joten ole huoleti partyt on;)

      Silleen mä teen mulla on kanss että kaikki (ainaki uudet kengät) saa aikaan rakot... On kai kaupassa myynnissä jotein rolleria minkä pitäs ehkästä rakkojen syntyminen. Joo jalat vaihtoon vikaa on;)
      -Skeit-

      Poista
    3. Hyvä, että olo on parempi :) Muistahan syödä! Ja varsinkin juoda tällasilla helteillä! Mulla tekis vaan mieli mansikkaa, mut en oo raaskinu ostaa kalliin hinnan takia.

      Hei tollanen rolleri olis kyl huippu! Pitääkin alkaa metsästää. Ne Compeedin laastarit on vaan törkyhintaisia, etten ole niitä montaa kertaa ostanut. Mut tää on jo huippu, ku vanhat hyvin käytetyt kengät tekee rakkoja, uusista puhumattakaan. Ihme koivet :D

      Poista