Liikunnat vko 29

maanantaina, heinäkuuta 23, 2012

Mä olen ihan kuutamolla. Aamusta meni vielä viikonlopun höyryillä eteenpäin, mutta jossain vaiheessa aloin taas kävelemään ja ajattelemaan kuin zombie :D Maanantait ei ole niin mun juttu. Ja toi sateinen ja kylmä ilma vaan lisää tätä olo tilaa. Käydään mieluummin nuo viimeviikon liikunnat läpi, kun ei musta irtoa nyt juuri mitään.

Ma: Hölkkölenkki 2km ja 15min
Ti: Reipas kävely/hölkkä lenkki 5km 50min
Ke: Salitreeni 2. n. 1h 10min, hölkkälenkki 5km ja 45min.
To: Reipas kävely n.6km ja 1h
Pe: Hölkkälenkki 5km ja 45min
La: kävely 2km 20min
Su: Reipas kävelylenkki (tyhjään vatsaan) n. 5km ja 55min, kävely 3km n. 30 min

Mä olen edelleen (vaikka nää aivot ei juurikaan nyt jaksa mitään iloitakaan) hirmuisen iloinen tuosta hölkkäämisen aloittamisesta. Meillä on äidin kanssa aina hölkkälenkin jälkeen hurjan hyvä olotila (miks ei voi olla heti alussakin :D), kun ollaan jaksettu koko matka mennä reippaasti. Me aloitellaan ihan rauhassa, ettei tule petymyksiä ja sen vuoksi homma tyssähtää siihen. Suunnittelimme pikkuhiljaa pidentävän lenkkiä ja pikkuhiljaa nostaa vauhtiakin. Mutta samalla pitää ehdottomasti pystyä juttelemaan, ettei mene liian ylivetämiseksi. Alku on ainakin ollut kovin lupaava ja katsotaan josko joskus jopa jaksais juosta maratonin :D

Jeeee, enää kaks päivää! Sen tää zombiekin tajuaa :D Kohta ollaan lomalla! :)

You Might Also Like

0 kommenttia