Uudet lakat

tiistaina, heinäkuuta 03, 2012

Mites siinä kävi, kun edellisessä kynsipostauksessa päivittelin kesälakkojen puutteesta? No, mä kävelin kauppaan ja ostin parikin kappaletta. Tai oikeasti äiti bongasi tuon punaisen ja se näytti niin herkulliselta, että pakko sekin oli ostaa. Mutta kuitenkaan vielä mun kesälakkakokoelma ei tyydytä mua täysin, eli ihan varmasti tulen ostamaan vielä lisää ja lisää ja varmasti lisää.

Robin Hood Mavala 4,90€ / Isadora 3,95€

Auringossa

Varjossa
kuvat: Janet

Mavala on lakkana ihan ok, mutta mä en tykkää sen raidottumisesta. Näissä kuvissa ei pahemmin edes näy, mutta vielä toisenkin kerroksen jälkeen raidat olivat näkyviä. Mavala kyllä kuivuu ihan kiitettävässä ajassa. Sivellin ihan miellyttävä käyttää, joskin Isadoralla parempi. Isadoran lakkaa ei tarvinnut ottaa kerralla niin paljon siveltimeen, entä Mavalaa ja Isadora myöskin levittyi tasaisemmin. Eikä raitojakaan tullut. Tätäkin laitoin vain kaksi kerrosta, mutta mielestäni molempia lakkoja tulisi laittaa kolme kerrosta, että olisin tyytyväinen lopputulokseen. Muuten nämä väreinä ovat todella ihania. Isadora kuivui hieman nopeammin entä Mavala. Eli jos näiden perusteella pitäisi sanoa parempi lakka, niin kyllä mä kallistuisin Isadoraan. Pitääkin ostaa sen lakkoja enemmänkin kokeiluun, Mavalaa on ja mielestäni kaikissa sava "vika", kun tässä lemonissa.

Mitäs tykkäätte sävyistä? Mitäs kesävärejä suosittelette ostettavaksi ja mitkä on teidän lempparit? Mulla ainakin mintunvihreä kummittelee kovasti... Meidän pian Supermarketista Cittariksi muuttuvasta kaupasta bongasin eilen illalla Essien hyllyn... siellähän se mintunvirheä huuteli. Varmasti se joku päivä hyppää mun ostoskärryihin. Siis hyppää hyppää, en huijaa ;D

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Moikka Sara! Tahtoo kans mintunvihreen kynsilakan, koska oon täydestä sydämestä rakastunu siihen väriin. Paidat, huivit, korvikset = mintunvihreetä :) Ja miun on pitäny aiempiin postauksiin kommentoida, että teillä on aivan ihananasti sisustettu koti <3 Meidänki pitäs Maken kanssa ettiä isompi kämppä, jonne mahtuis vähä enemmän tavaraa ja kaikkee kivaa mitä tohon nykyseen.. :D Muttamutta, mitäs teille kuuluu muuta sinne? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Iida ♥ Kiva ku kommentoit, Melikö sulle kertoi tästä vai itekö mä oon sulle kertonu? Mä en muista :) Mä kans oon hurahtanu mintunvihreeseen ihan täysillä. Se on vaan niin syötävän ihana väri :) Ja voi kiitos kultanen ♥ Nyt auton nokka kohti etelää ja tuutte kylään! Ollaan Niksun kanssa odotettu, et millon tuutte :) Päästäs yhessä shoppailee ;) Mut mitäs meille muuta, töitä ja töitä. Onneks kohta alkaa loma tai kolmen viikon päästä... Mitäs teille, ootteko te saanu lomailla? :)

      Poista
  2. Sie tästä kerroit sillon :) Ollaan monesti puhuttu siitä, että pitäis tulla käymään siellä, pitää joku vklp katsella ku kaikki arkipäivät on kiinni maken töiden takia. Tänä vklp oli suunnitelmissa lähtee Lahteen Summer uppiin mutta ei tuo teltassa nukkuminen innosta, joten suunnitelma Bnä olis nokka kohti Kuopioo ja mikä parasta Ikeaan<3 Kesän aikana olis kiva käydä kans jossain huvipuistossa, jos loppukesästä tulis sitten siellä kyläilee :) Olettekos työ tulossa tänne suuntaan vielä kesällä? Meille tuli myös kotiin nyt pieni mäyräkoira tytsy, joka on aivan ihana tapaus ja voit varmaan uskoo miten pieni se on verrattuna labbiksiin ;D Ohoh, jopas mie selitin paljon kaikkea, mutta nyt taidan lähtee tuonne aurinkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama laho pää kesät talvet nii ei voi muistaa :D
      Hei, Lahesta on meille tosi lyhkänen matka, olisitte tietysti voineet yöpyä meillä jos meette Summer Uppiin :) Kyllä meille mahtuu ja saisitte nukkua sisätiloissa :) Ja meiltä on sopiva matka Ikeaankin, et voitas mennä porukalla :) Meillä olis kans tarkotus mennä Lintsille, et meille vaan ♥ Kyllä puhuttiin, et tultas moottoripyörällä sinne lomilla :)

      Voi minkä vauvan ootte ostaneet :) varmasti on pikkuisen tuntuinen :) Ja ihana, "selitä" vaan ♥ Nauti auringosta miunkii puolesta :)

      Poista
  3. Herkulliset kynnet :D Niin kesäiset. Mä tykkään kyllä Mavalan lakoista mutta samaa raidoittumista aina kiroa, muuten ne on melko kestäviä ja kivoja sävyjä on paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät :)
      Joo, Mavalat on muuten kivoja ja värivaihtehdot hyviä, eikä niitä hinnallakaan ole pilattu, mut raidat... not nice.

      Poista