Yllättävä vastustaja

lauantaina, heinäkuuta 28, 2012

ACOn kasvovesi loppui mulla reilu viikko sitten. Kasvojenpesuainetta ja rasvaa jäi vielä kiitettävästi, mutta päätin silti siirtyä kokeilemaan jo uutta puhdistusta. Tai jos totta puhutaan, niin kasvopesuaine on edelleen käytössä, mutta kasvovesi sekä rasva ovat nyt Yves Rocherin. Mutta muutama sananen ACOsta. Mä tykkäsin siitä tosi paljon. Se on miellyttävä käyttää, erittäin riittoisa ja ihan hyvin toimiva tuote näppyläiselle iholle. Mutta silti, se ei tehnyt todella hurjaa muutosta, sellaista jota oikeasti kaipaisin tälle iholleni. Mustapäät ehkä vähenivät hieman, mutta eivät missään tapauksessa kokonaan. Finnejä pukkaili aika ajoin myöskin, mutta paljon vähemmän entä normaalisti. Putelit todella mukavakäyttöisiä. Mulla ei aiemmin olekaan ollut kasvopesua pumppupullossa ja nyt on kyllä ihan pakko sanoa, että se on ollut hurjan kätsy. Tästedes kyllä suosin ehdottomasti pumpattavaa pesuainetta. Kokonaisuudessaan olen näihin kyllä tyytyväinen, mutta silti jotain muuta jäin kaipaamaan.


kuvat: Janet

Nyt siis kokeiluun lähti nuo yllä olevat Rocherin Pure System kasvovesi sekä rasva. Tässä toisaalta on turha puhua kasvovedestä, sillä aika paksua vesi saa silloin olla. Melko löysää, ehkä geelimäistä tavaraa. Mukava käyttöinen kuitenkin. Olen siis jatkanut ACOn pesuaineella, mutta nämä kaksi tulivat sen rinnalle. Reilun viikon käytöllä mun on kyllä hieman hämmästeltävä. Nää tuotteet yllätti mut ihan kertaheitolla. Jotenkin Rocherin tuotteet ovat pitäneet mun mielessäni paikkaa "aikuisempien naisten" merkkinä ja heille sopivista tuotteista, mutta kyllä tilaukseni jälkeen voin ehdottomasti kääntää kelkkaani. Tai voihan se toki olla, että mä vaan siirryn koko ajan sinne aikuisempien kerhoon ;) Kuitenkin, nää todellakin toimii! Mitään en ole normaaleissa toimissani muuttanut, aamuin illoin edelleen pestään, välillä kuoritaan ja syöminen samanlaista kuin aina, finnit ovat hieman vähentyneet. Kyllä, enemmän muutosta tapahtunut reilussa viikossa näiden kanssa, entä sitten ACOn kanssa hieman pitemmällä käytöllä. Mun otsa saattaa paikkapaikoin jo muistuttaa sileää ihoa, ihohuokosetkin jopa hieman pienentyneet poskista ja mustapäitä kadonnut. Vau, sanoisinko! Nämä halvat, riittoisan oloiset tuotteet kyllä löivät ällikällä. Nyt odotankin innolla, millaista jälkeä näillä tulee pitemmällä käyttöajalla.

Kuitenkin, kyllästyneenä tähän ihooni, kävelin eilen sisään meidän yhteen kauneushoitolaamme ja kyselin heidän hintoja sekä kasvoilleni sopivia hoitoja. Sarjakortilla saisin yhden hoidon n. 65€ ja yksittäisenä n. 80€.  Ihonhoitaja kyllä suositteli vähintään kolmea kertaa, että tulos saataisi mahdollisimman hyväksi. Vielä toistaiseksi mä jätän sen ajatuksen muhimaan ja jatkan kasvohoitotuotteiden kokeilua. Ja pitäähän sitä ehdottomasti käydä kyselemässä muidenkin paikkojen hintoja ja vähän tutkiskella niitä hoitoja. Olisihan se ihana päästä kuitenkin hemmoteltavaksi.

Mitäs fiiliksiä täällä muuten on? IHANA LOMA <3 Aurinko on paistanut täydeltä taivaalta ja mä olen vaan ollut. Koettanut ruskettua :) Tää loma ja kesä sais kestää ikuisuuden :) Sen kyllä huomasin, että täällä blogimaailmassa on melko hiljaista. Kaikki varmasti nauttimassa tuosta säästä ja syytäkin on :) Eli jokainen kuka nyt kököttää sisällä ihmettelemässä, menkää ulos nauttimaan :) Niin mäkin meen!

You Might Also Like

9 kommenttia

  1. Kiva lukea kokemuksia noista näppyläiselle iholle tarkoitetuista tuotteista. Minulla itselläni on myös samanlainen ongelma, tosin e-pillereillä olen saanut naaman pysymään jotenkuten kuosissa, mutta satunnaisia finnejä tupsahtelee edelleen silloin tällöin sekä mustapäitä on edelleen aika runsaasti. Kasvohoidossa olen yrittänyt käydä noin kerran vuodessa ja kyllä niillä hetkellisesti sen ihon saa puhtaammaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, et näitä luetaan ihan mielenkiinnolla <3 Silloin nuorempana mä kans sain e-pillerit huonolle iholle ja ne on kyllä vaikuttaneet varmasti kaikkein eniten erään akne hoito kuurin kanssa. Söin siis teininä sellaisen pillerikuurin, joka myös vähensi finnejä paljon. Joskaan en enää kuollaksenikaan muista, mikä valmiste se oli. Ja vaikka e-pillerit auttoi todella paljon niin ei silti riittävästi. Sen takia tässä kokeillaankin kaikkea mahdollista :) Kasvohoitojen "kestävyyttä" olenkin miettinyt. Ilmeisesti se on kuitenkin melko hetkellistä, että pitää sitten säännöllisin väliajoin käydä, että puhtaus säilyy.

      Poista
  2. Toivotaan että rocherin tuotteet on pidemmänkin päälle hyviä :) Kasvohoitoon olisi kyllä ihana mennä, ihan jo senkin takia että saisi tietää oman ihotyyppinsä. Mäkun en oo omastani ihan varmaa.. Mutta pirulainen kun ovat niin tyyriitä ;)

    Blogit on kyllä joo hiljenneet kesällä, saman olen huomannut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä. Olen huomannut myös sen, että alkuun aina uudet tuotteet saattavat tehdä hurjan muutoksen, mutta sitten kun kasvot tottuu, niin finnit palaa takaisin. Joten toivotaan, että nämä olisivat pidemmän päällekin hyviä. Mäkään en ole ihan 100% varma ihotyypistäni, aika hyvin sen tiedän, mutta yllätyksenä sain kuulla olevani keltapohjainen vaikka luulin olevani puna.. :D Eli ehkä olisi ihan hyvä käydä jo senkin vuoksi, mutta kyllä, pirulaisen kalliita :/

      Joo, tuntuu välillä ihan autiolta :D

      Poista
  3. Mites vitamiinit, syötkä mitään vitskulisää ? Mulla tulee samantien finnejä ellen ota päivittäistä d-vitamiini tablettia. Ei auta Acot eikä mitkään muutkaan silloin.

    Mulle on kerrottu että kasvohoidossa olisi hyvä käydä puolen vuoden välein, tiedä sitten. Kerran kävin ja se oli kyllä hyvä kokemus mutta ei jostain syystä jäänyt tavaksi. Samainen kosmetologi neuvoi mulle ton d-vitamiinin ja sinkin myös mutta pelkällä d:llä on menty ja hyvin pärjätty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä syö mitään vitamiinilisiä, enkä kyllä koskaan ikinä ole kuullutkaan, että niillä olis jotain vaikutusta finneihin :O Tää oli mulle ihan uutta tietoa! Vaikka aika paljon olenkin koettanut niiden hoitoon perehtyä. Kaiken maailman poppaskonstejakin on tullut kokeiltua, niin ranskankermat naamalla yön yli, kuin hammastahnatkin. Eipä ole nekään auttaneet.

      Pitää oikeast sitten vissiin vaan käydä kokeilemassa niitä kasvohoitoja. Ja kokeilla sitä d-vitskuakin. Eihän siitä kuitenkaan mitään haittaakaan varmasti ole :) Kiitos vaan vinkistä :)<3

      Poista
  4. Osta sitten ihan pelkkää d-vitamiinia apteekista ei kaupasta ja ei mitään multivitaa sun muuta sekoitusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin käydä bongailemassa sit sieltä :) Kiitos vaan vinkistä <3

      Poista
  5. Mulla on tota samaa sarjaa yves rocherin pore clean kuorintageeliä ja se on tosi hyvää!! Toimii ja mun nenän iki mustapäät on saanu kyytiä :--)

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista