Jysk läpykkäät

keskiviikkona, heinäkuuta 04, 2012

Läpsykkäät on ihania ja kaikki kengät ylipäänsä. Myönnän olevani kenkäfriikki. Tai friikki ylipäänsä. Mutta en mä voinut vastustaa alhaista hintaa ja jalassa hyviltä tuntuvia sandaletteja.

Jysk läpykkäät 3€/kpl
kuva: Janet

Perustelin ostokseni sillä, että nää on kivaa vaihtelua Crocs-tyylisille puutarhatossuille ja toisekseen nää oikeasti tulee tarpeeseen. Maantasolla asuessa, omalle pihalle mentäessä on kiva, että on helposti jalkaan laitettavia läpsykkäitä, ettei joko a) tartte mennä paljain jaloin ja kantaa liat sisälle b) mennä nyt jossain korkkareissa pihamaalle... Ja kyllä, kovaan käyttöön ovat nämäkin päässeet. Eikä nää pelkiksi pihaläpsyiksi jääneet, johan mä näillä olen käynyt ruokakaupassa ja salilla :D Nää on vaan yltiömukavat, kevyet ja hurjan helppo sujauttaa jalkoihin. Eikä nuo nyt ihan hirvittävän rumatkaan ole...vai? Ja kyllä nää läpsyt sai hurjan suosion meidän "pihapiirissä". Äitikin taisi osta noita kolmet ja kaverinaapuri myös kahdet. Ei me yhtään samiksia olla :D

Tykkäättekö te käyttää läpsykkäitä? Ja millä nimellä te noita kutsutte? :D

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Hauskat läpsyttimet :D En olekaan moisia ennen nähnyt. Mä käytän pihalla pyöriessäni "crocseja", ennen saatoin käyttää esim työmatkoillakin mut siitä oon onnistuneesti pyrkiny eroon :D Noi ois kyllä kans kivat pihakengät, tosin oon etsiskellyt jotain umpinaisia sillä nurmikkoa leikatessa jalat on kivasti ihan vihreät reikäkengissä.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mullakin on niitä "crocseja" kertynyt aikas monet parit ja niitä käytin missä vain :D Samasta olen minäkin pyrkinyt eroon... Nää ei kyllä sovellu ruohonleikkaamiseen vaan siinä kannattaa tosiaan olla umpinaiset. Jalat näyttää aina hyvältä leikkuun jälkeen :D

      Poista
  2. Juu mullakin on kahet just tollaset, vaaleen lilat ja mustat ;) Kätsyt kyl noi muovikengät myös sisälläkin esim. toimistohommissa.

    VastaaPoista