Voi että, kun on mahtava fiilis. Olen tällä hetkellä todella onnellinen vaikkakin myös väsynyt. Tämä päivä on ollut kerrassaan touhun täyteinen, eikä mulla enää oikein silmätkään pysy auki. Hurjan iloiseksi tekee mut myös se, että makkari on ihan kohta valmis! Huomenna saadaan se ihan varmasti kuntoon ja jippii, sitten sekin homma on saatu hoidettua. Nyt en pysty muuhun. Mä lähden tällä hymynaamalla nukkumaan keittiöön, kyllä, keittiöön. Huomenna koetan heräillä ajoissa hommiin ja aloitan loman toden teolla.
Pikkasen sneak peek kuvaa teillekin, mitä siellä on nyt tehty. Mä en malta odottaa, että pääsen näyttämään teille lopputuloksen. Sit kyllä pistätte mielipiteenne jakoon :)
Mutta ihanaa alkanutta viikonloppua kaikilla ja lomalaisille ihanaa lomaa <3
Pikkasen sneak peek kuvaa teillekin, mitä siellä on nyt tehty. Mä en malta odottaa, että pääsen näyttämään teille lopputuloksen. Sit kyllä pistätte mielipiteenne jakoon :)
Mutta ihanaa alkanutta viikonloppua kaikilla ja lomalaisille ihanaa lomaa <3

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)










