Kesäsaalis purkua osa 1

keskiviikkona, heinäkuuta 31, 2013

Mä yritin eilen olla tosi ahkera ja siivota tätä hyrskyn myrskyn olevaa kotia. Aika hyvin sain homman aloitettua, kunnes jumehduin kaapien siivoamiseen, niistä löytyneiden tavaroiden ihmettelemiseen ja lopulta huomasin kellon olevan jo niin paljon, että siivous jäisi väistämättä seuraavalle päivälle. No, tänään siis olisi tarkoitus jatkaa, mutta katotaa minkä kaapin sisältöön tänään jumehdun :D Mitä luultavimmin vaatekaapin. Mun kesälomalla haalitut ostokset eivät oikein tunnu mahtuvan sinne mitenkään. Jotain olisi siis tehtävä. Joko vanhoja lisää kiertoon tai joku muu säilytyssysteemi. Oivoi. Mutta että pääsisin vihdoin noita vaatteita sinne tunkemaan lisää, niin pitäähän mun purkaa niitä tännekin.

Ennen loman alkua tein melko ison tilauksen Hennesin aleista ja sain paketin loman ensimmäisellä viikolla. Harmillisesti suurin osa meni taas palautukseen, mutta kyllähän sieltä jäi kaikkea kivaa käteenkin. Aloitetaan purku siis Hennesin paketista.

H&M Sininen pusero 5€

Ihan vaan peruspaituli kaappiin, halpa kun oli. Väri myös niin ihana ja sininen multa puuttuikin kaapista kokonaan.

H&M mustat bikinit 5€ ja sinivärikkäät bikinit 6€

Mulla on ollut bikineitä kaapeissa aina maksimissaan pari settiä, mutta nyt erihalpojen hintojen vuoksi päätin kasvattaa tuota kokoelmaa pikkasen. Ihastuin netissä näihin niin kovaa, että oli vaan pakko ostaa. Mustat ovatkin olleet jo kovassa käytössä, mutta siniset odottelevat vielä ensikertaansa.

H&M Hupparit 12€ kpl


Nää hupparit pongahti heti ihan lemppareiksi, eivätkä edes olleet kalliita. 

H&M Maximekot 8€ kpl


Puhdasta rakkautta nämä maximekot! Niin ihanan tuntuiset päällä, että voisin mielelläni pitää niitä koko ajan. Monet bloggaajat ovat sanoneet samaa ja aina ihmettelin, että miten joku mekko voi olla niin ihana päällä, mutta nyt tiedän. Mekkoon on ihana sujahtaa ja se on samalla ihanan vilpoisa, mutta myös lämmittää, jos on viileämpi keli. Itse en voi pitää mekkoja ihan vain sellaisenaan tän kroppani vuoksi, tai siis voisin toki mutten kehtaa, jotenkin neuleen tai jonkun muun kanssa menee eri kivasti.

H&M Pitsiyläosainen mekko 19,90€

Olin oikeasti palauttamassa tätä mekkoa takaisin, sillä tiedän, etten kehtaa sitä käyttää. Nuo makkarankuorimekot kun paljastaa tuon mun niin ihanan NOT uimarenkaan, joten käyttöön tämä luultavimmin ei pääse. Kuitenkin halusin pitää mekon, sillä rakastuin sen pitsiosioon niin kovin. Selänpuolella varsinkin niin ihana. Mekkoa pystyy kuitenkin käyttämään toppinakin, kun tuota helmaa vähän kääräisee ja samalla mietin, että josko tämä olisi se motivaatiomekko. Tähän jos joskus voisi sujahtaa ilman, että uimarengas häiritsisi. Ainakin voi haaveilla ;D

H&M Nahkaliivi 17€

Ihan omasta tyylistäni poikkeava valkoinen nahkaliivi sai mut jotenkin käännytettyä puolelleen ja äitikin sai yllytettyä ostamaan. Jotenkin en vaan kokenut tuota yhtään omakseni, mutta samalla jokin siinä kiehtoi kovin. Nyt kun vielä osaisi yhdistää tuon asuihinkin. Maximekon kanssa näytti kyllä todella kivalta, mutta jotenkin silti pahoin pelkään tuon jäävän kaapinperukoille. Vinkkejä siis voisin mielelläni ottaa vastaan, että mihin yhdistää :)

Sellainen siis ensimmäinen purkuosa. Mitäs olette mieltä ostoksistani? Jatketaan toisella osalla sit toisella kertaa. Nyt mä lähden oikeasti takaisin siivoamaan. :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Maximekot on ihan huippuja, mä rakastan niitä erityisesti matkoilla ja rentoina päivinä kun ei jaksa pukeutua mutta verkkareissa hengailu ei ole mun juttu.

    Hauskaa, mulla on lähes identtinen liivi, lastenosastolta ja jotain 10 € maksoi se. Mä käyn aika usein tsekkaamassa lastenpuolen juuri sen takia kun siellä on monesti samanlaisia vaatteita mutta halvemmalla :D

    Niin ja toi liivi on ihana, mä oon ihan rakastunut siihen omaani :) ja tosiaan maximekon kanssa sitä on tullut käytettyä, samoin ihan farkkujen ja topin ja leokuvioisen kynähameenkin kanssa se oli aika rock. Mä tykkään liiveistä muutenkin paljon koska ne menee kivasti toppien päälle ja antaa vähän "suojaa". Mä en pidä ollenkaan tollasista tavallisista perustopeista ja vielä kireistä sellaisista sellaisenaan vaan ne tarvitsee jotain ja just vaikka liivin tai kaulahuivin ettei ole niin jotenkin paljastavia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en mäkään verkkareita enää käytä, mutta kaiken maailman muita lölläreitä kyllä xD Mutta maximekko on kyllä ehdottomasti nyt yksi lempivaatteistani.

      No joo, reilua kun toiset voi ostaa lastenosastolta! Ei ne mulle vaan sovi. Olen välillä käynyt sovittamassa, mutta ne eivät vaan istu sit mitenkään. Toi on kyllä niin etu!

      Voi kun mäkin oppisin käyttämään mun liiviä. Ainakin kovasti harjoittelen. Mut mulla on kans topit ehdottomasti sellaisia vaatteita, jotka menee muiden vaatteiden alle. En pysty kuin kotona hengailemaan pelkkä toppi päällä. Ne on aivan liian paljastavia, varsinkin tällaisen uimarenkaan kanssa. Pitää olla jokin lerpakepaita vähintään siinä päällä, että kehtaa käyttää :D

      Poista
  2. Kiva saalis, ja jos tämä on vasta alkua.. :) Toi liivi on tosi kiva, mut en kyl itekään tiedä miten sitä yhdistäisi. Voit sovitella eri vaihtoehtoja ja laittaa tänne arvioitavaks ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos ihana vaan postausideasta! Pitää saada vaan joku kuvaamaan ja mun pitää tonkia guuggelin ihmeellinen maailma inspiraation toivossa :D Ei mitään käryä miten sitä käyttäis! :D

      Poista