Liikunnat vko 11, 2014

maanantaina, maaliskuuta 17, 2014

Ihanaa aurinkoista maanantaita!

Keli sitten otti ja vetäisi ihan häränpyllyä. Meillä oli aamulla pakkasta -12 astetta, lunta varmaan enemmän kuin koko talvena no ei ihan mut kuitenkin ;D ja jouluisemmat maisemat. Voisiko se kevät nyt vaan mitenkään tulla äkkiä takas? Mä en enää kestä tätä kylmyyttä. Taas on koko ajan ihan vilu. Onneksi aurinko lämmittää jo paljon ja mitä nyt tässä ihan vain aamulla olen auringonnousua katsellut, niin puista sulaa lumet ihan hirmuista vauhtia. Vielä kun tuo lämpötilakin nousisi. Ja niin, mä siis olen taas kotona etäpäivää viettämässä. Tällä kertaa syy tosin ei ole mikään sairaus vaan se, että olen töiden jälkeen lähdössä tekemään jotain huisin kivaa, mutta siitä kuulette sitten vähän myöhemmin. :)


Mutta kyllähän mä taas olen hengaillut pääkivun kanssa. Se pentele tuli eiliseksi päiväksi seurakseni ja totta puhuakseni, ei se kyllä vieläkään ihan täysin ole kadonnut. Eilinen menikin kotona möllötellessä ja päikkäritkin venähti reippaaksi parituntiseksi. Liikunnat jäi siis eiliseltä puuttumaan ja niin kyllä lauantailta ja perjantailtakin. Perjantaina viikon väsymys nujersi ja oli pakko päästä päikkäreille ja lauantai tosiaan menikin sitten täällä kotona touhutessa. Olen kyllä todella tyytyväinen, miten tää olohuoneen pääty muuttui :) Vielä kun saisi nää maalaushommatkin aloitettua. :P

Liikunnat edelleen maistuu, vaikka nyt viikonlopulta jäikin puuttumaan. Tässä listaus.

MA: Salilla aerobinen Arc Trainer 40min, 30pvä vatsalihashaaste
TI: Tallityöt 40min, ratsastus 1h
KE: Salitreeni 1h 10min, 30 pvä vatsalihashaaste
TO: Salitreeni 1h 20min, 30pvä vatsalihashaaste
PE: -
LA: - (huonekalujen kasailua ja siivoilua 8h)
SU: - (pääkipu)

Nyt mun on kuitekin taas jatkettava töitä, joten palaillaan :)
Mites teitin viikonloppu meni? :)

You Might Also Like

0 kommenttia