X-Factor koukutus

keskiviikkona, lokakuuta 26, 2011

Taas mä oon koukussa uuteen tv-ohjelmaan, mutta onneksi sellaiseen joka ei jatku kovinkaan pitkään. En tiennyt, että uusi X-factor oli edes alkanut, kunnes eräänä perjantaina jäin tuijaamaan koe-esiintymisiä. Heti nousi muutama suosikki pinnalle ja he ovat edelleenkin mukana kisassa. Odottelen malttamattomana uutta jaksoa, sillä kiinnostaa tietää selviääkö mun suosikit jatkoon. Voihan näitä tuloksia käydä kurkkimassa etukäteen X-Factorin USA:n virallisilla kotisivuilla, mutta mä ajattelin jännittää Suomen esitysajassa. Nämä musiikki ohjelmat kyllä yleensä vie mut mukanaan, sillä itselläkin kun on tuo musiikki ollut elämässä melko vahvasti mukana koko ajan. Seuraavaksi varmaan alan katsomaan taas Idolssia.

Osallistujat on jo nyt jaettu neljään ryhmään jotka ovat: tytöt, pojat, ryhmät ja yli 30-vuotiaat. Jokaisesta ryhmästä mulla on noussut oma suosikki ja heidän pärjäämistä jännittelen.

Tytöistä lemppariksi nousi Rachel Crow.


Vasta 13-vuotias tyttö omistaa ihan mielettömän äänen ja on niin suloinen. Persoona joka välittyy tv:n kautta on niin ihana, että jo senkin takia tyttö on mun lemppari. Äänestä ei edes voi puhua, kuinka noin nuorella tytöllä voi olla niin massiivinen ääni?

Pojista lemppariksi ylsi Tim Cifers.



Hän on jo 29-vuotias, mutta silti vuoden alle vanhempien kategoriasta. Hänen äänensä on erittäin miellyttävä ja mun korviin soi kauniimmin. Oikeastaan, mulla jäi pojat vähän vähemmälle huomiolle, mutta tällä hetkellä hän on suosikkini.

Yli 30-vuotiaista ei mulla aluksi ollut ketään suosikkia, mutta silti LeRoy Bell on heistä paras.


Hän on jo 59-vuotias ja ikäisekseen todella nuoren näköinen ja kuuloinen. Tämä on hänelle viimeinen mahdollisuus menestyä laulajana, sillä ikä alkaa tulla jo miehellä vastaan. Hän ei hae extra symppispisteitä kuten jotkut laulajista tekee, joten hän on siitäkin syystä suosikkini.

Ryhmistä lemppari löytyi heti, eikä sitä tarvinnut sen ihmeemmin miettiä. The Brewer Boys.


kuvat: google.fi

Voi kuinka heillä soikaan äänet hyvin yhteen ja muutenkin niin symppis veljekset. Heitä mä kannatan ihan kamalasti. Toivon, että ryhmistä he pääsisivät pisimmälle ja saisivat levytyssopimuksen.

Oletteko te katsoneet sarjaa ja onko teille tullut jo omia suosikkeja? Perjantaita odotellessa uuden jakson toivossa :)

You Might Also Like

0 kommenttia