Juustokakku himotus

perjantaina, helmikuuta 24, 2012

Mun makutottumukset on muutuneet, mitä vanhemmaksi tulen. En voinut ennen esimerkiksi sietää oliiveja (niitä olioita:D), mutta nykyisin otan ravintolassa salaattipöydästä niitä jopa parikin. Homejuustoa en voi vieläkään sietää, enkä usko että koskaan voikaan, mutta uutena himotuksena mulle on tullut juustokakut. Voi jumpe kun olen maistanut nyt muutaman niin hyvän ja raikkaan kakun, et nyt rakkaat lukijani pistäkääs parhaat juustokakku reseptinne jakoon. Viimeksi tuli ravintolassa maistettua siruutruunajuustokakkua ja ajatus siitä herahduttaa edelleen veden kielelle.


kuvat: google.fi

Ja tää himotushan ei auta yhtään tähän laihduttamiseen. Voihan kakku! Oliskohan jotain kevyitä kakkureseptejä ;)

Mut ihanaa kun on perjantai! Osaako kukaan arvata mihin tieni vie tänään töiden jälkeen? Vinkkinä voi lukea tuon edellisen postauksen ;)

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Juustokakut on jotain niin parasta ♥
    Vinkkinä voin kertoa että pohjasta saa kevyemmän korvaamalla rasvan jollain hedelmäbonalla, ja on kyllä ihan yhtä hyvää! Mun blogista löytyy monta herkullista ohjetta, suosittelen kokeilemaan ainakin sitruunajuustokakkua ja valkosuklaa-tuorejuustokakkua ;)

    Ikeaanko oot menossa? :D Mä vietän viikonlopun töissä, huomenna sentäs piipahtamaan ystävän luo kylään..

    VastaaPoista
  2. Juustokakut on taivaallisia ! Nam :) Mulla on ollut sama juttu noiden oliivien kanssa, en voinut sietää niitä mut nykyään menee kyllä. Edelleenkään en tykkää niistä paprikalla täytetyistä mut kaikki muu on jees. Homejuustoistakin pidän, ennen en niistäkään et ehkä säkin joskus löydät ne :D

    VastaaPoista
  3. maisamiisa: Jep, ne on kyllä ihan parasta! Joo, sun blogista olenkin ottanut ohjeet talteen jo heti kun ne olet julkaissut ;) Ja Ikeassa tosiaan kävin ;)

    Milma: Jep, ihan liian taivaallisia :D Muuten kyllä avoimin mielin koetan tuota homejuustoa maistella, mutta jo se haju aiheuttaa mulle oksennusrefleksin :D Eli pidättäydyn ihan mielelläni siitä. :D

    VastaaPoista