Pieni pettymys

torstaina, helmikuuta 16, 2012

Olin eilen kovin yllättynyt, kun avasin meidän postilaatikon. Se oli ihan turkasen täynnä niin lehtiä, laskuja kuin pehmää pakettiakin. Membersiltä tilaamat housut oli siis tungettu melkoisen ahtaaseen laatikkoomme, mutta kiva että oli. Olin ihan intopiukeena, et jihaa nyt saan kivat housut :) Tein ruokaa ihan rauhassa ja kurkin olkani yli samalla Emmerdaleja, kunnes vihdoin kerkesin sovittamaan. Materiaali ei vastannut yhtään sitä, mitä olin sen kuvitellut olevan. No pistin kyllä ihan omaan piikkiin tän, mut sovittaessa meinas pääst itku. Mun mahtipohkeet ei meinannu antaa housujen pukeutua päälleni. Vedin ja vedin ylöspäin saaden housut oikeaan kohtaan niin mitä hittoa? Mulla olis saanu olla enemmän mahaa/vyötäröä näihin housuihin. M kokoa siis sovittelin. Ei siis yhtään mun jaloille sopiva malli. Niihin olisi kaivattu tikkujalkoja (joita mulla ei ole :(  ) ja hieman lanteikkaampaa ihmistä. Sehän en ollut siis minä. S koko olis varmaan ehkä voinut olla vyötäröstä sopiva, mut turha edes kokeilla, kun ei tuo äMmäkään mennyt pohkeista. Surullisin mielin siis paketoin housut takaisin pussiin ja ne joutuvat palautukseen. No säästyipähän rahat, jos tästä nyt mitään iloa voi repiä.

(Milma, jos haluat housut, voin toki lähettää vaikkei ne kivoilta vaikutakaan...)

Jottei maailma näyttäis niin synkältä epäsopivien housujen jälkeen (joo tiedetään, vika on mitä luultavimmin mun vartalon muodoissa, oonkohan mä päärynä vai omena?) niin voi kuulkaa kun se veden tuleminen kotiin ihanaa. Ei sitä silloin edes osaa ajatella, kun vettä on koko ajan saatavilla, mutta kun sitä ei tulekaan. Käytiin miehen kans eilen saunassa jo olis tehny mieli läträtä vähän enemmänkin. Aamuisin on kyllä vähän jänskättäny, mitä jos ovatkin jäätyneet. Ei me raaskita valuttaa vettä turhan päiten. Toivotaan, ettei jäädy enää uudelleen. Mut vesi on kuulkaa kiva juttu, niin juoden kuin siihen upoten :D

Tulikin mieleeni, että tiedättekö te, mikä vartalotyyppi teillä on? Mä en tiedä...

kuva: google.fi

Kyllä mä veikkaan, et se toi päärynä on... siis tuosta kuvasta katsottuna. Mut miksi ne housut ei sit sopineet mulle, eli oonko mä sittenkin omena? Hyviä hedelmiä ovat, muttei kehossa :D Ne housut oli vaan tyhmän malliset..joohan? Ja miten jalkoja saa lahdutettua? Pohkeita sekä reisiä? Taidan mennä tänään talille, että varmasti ne kasvaa vielä lisää.

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Et ole ainut ongelmasi kanssa, mulla on kanssa "normaalia" isommat pohkeet ja se välillä ärsyttää. Mm.pohkeesta tiukkoja housuja ei ole toivoakaan saada jalkaan ja suurin osa saappaista ei mene kiinni jos niissä on vaikka vetoketju kiinnitys! Myös kumpparit pitää olla sellaista lyhytvartista mallia tai sitten monta numeroa liian isot, että ei pohkeesta ahista :D Oon jo aika sujut asian kanssa, mutta kiva kokeilla kaupassa aina ihania saappaita, jotka ei mene jalkaan kunnolla ja varsi jää ryttyyn :/ Meidän äidillä on sama vika, että kiitokset vaan sinne :D

    VastaaPoista
  2. Heidi: Voihan pohje! :D Mä oon vielä ihme ja kumma löytänyt sopivia saappaita ja kumppareita näille pohkeille :O Mut pitäisihän meidän ollakin sujut kehomme kanssa, vaikka välillä se vaikeeta onkin. Tosi kiva siis kuulla, että olet sujut sen kanssa :) Mulla on vielä vähän harjottelemista :)

    VastaaPoista
  3. Mä luulen että ei ne housut käy sitten mullekkaan, kovinkaan lanteikas en todellakaan ole...enemmän tälläinen pötkylä :D Ja noi jalat, mulla on liikaa lihasta ( mielestäni ainakin ) jaloissa, juuri pohkeissa ja reisissä et meniskö ne mullekkaan.

    Toi vartalomalli homma on pirun vaikea, en saa itseäni mahtumaan mihinkään muottiin. Ehkä omenan ja ton pötkylän väliltä :D

    VastaaPoista
  4. Milma: mä pistän sit suosiolla palautukseen. Mä kans taidan olla muhkea pötkylä. Se olis varmaan sopivin kuvaus. No mut tulipahan kokeiltua ja huomattua, ettei ollut sopivat itelle. Olis muuten jäänyt harmittamaan, jos ei oliskaan tilannu. Eipä kyllä sun kuvista näe, et sulla olis liikaa lihasta :)

    VastaaPoista
  5. Itse olen tiimalasi, tai ehkä jopa hieman päärynään kääntyvä, sillä lantio on leveähkö. =)

    Ottaisin mielelläni vähän pohkeita! Saa melkein itku kurkussa vääntää salilla pohkeita, eikä silti näy tuloksia.

    VastaaPoista
  6. RagDoll: Oooh, sun vartalo on upea! Ja mä taas ottaisin mielelläni sun pienet pohkeet ;) Kai se on aina niin, että nainen löytää vartalostaan jotain mitä muuttaa :D Vaikka toisen silmiin näyttäiski täydelliseltä.

    VastaaPoista
  7. jooh, sama pohje-ongelma täälläkin! oon ite just tollanen päärynä, pieni yläosa ja iso alaosa, ja kyllä harmitti tänäänki lähteä kaupasta ku olin sovittanu varmaan kahdeksat housut eikä mitkään olleet hyvät. ja juuriki sen vuoksi että edes isoin koko (42..!!?!) ei menny pohkeesta.

    vyötärö-lantio -osasto sen sijaan ois menny kokoon 40, jos ei jopa 38. ja kun tosiaan näitä sesongin hempeitä pastellisävysiä housuja lähdin ettimään, niin niitähän on ihan turha mistään isojen kokojen mallistoista hakea.. että kyllä sais sekä pillihousuissa että "väljissä" chino-housuissakin olla väljemmät lahkeet!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Tosiaan, voisivat joskus tehdä sellaisia housuja, missä olisi isommalle pohkeelle motoitus. Chinot ei mene mullekaan pohkeista :(

    VastaaPoista