Haamuzombie

tiistaina, heinäkuuta 10, 2012

Haamuzombie täällä hei...

Mun silmäpussit on yhtä isot kuin joulupukin lahjasäkit ja mustat kuin rikkoontuneen Nokian näyttö.
Kello liikkuu ennätyshitaasti eteenpäin ja mun mielessä pyörii tasan yks asia...päikkärit...
Mä nukuin, mutta en nukkunut viimeyönä. Kyllä se vaan heti vaikuttaa, kun kotoa kuuluu öisin muita ääniä mihin on tottunut. Eikä sitä olisi malttanut käydä nukkumaan, kun vieraita oli. Tässä se nyt kostaantuu. Mun suu meinaa revetä tästä haukottelusta ja silmät meinaa välillä väkisinkin painua kiinni. Ajatukset on tällä hetkellä harhateillä ja jututkin kuin nahistunut salaatinlehti.

Jos vaikka iltasella pirteempää asiaa...

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. :D sori, mua naurattaa vaan tää hyvinkin sellainen elävä kuvaus tosta väsymyksestä ja ulkonäöstä. Hyvin kirjoitettu :) Ja tsemppiä päivään, nukut sitten myöhemmin takas kaikki univelat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiva jos nauratti :) Sellanen olo mulla vaan oli :D Ja kiitos, onneksi nuo päikkärit vähän auttoi asiaan.

      Poista