Turkkuseen

perjantaina, toukokuuta 15, 2015

Mun todellakin pitäisi olla jo nukkumassa, mutta en malta. Mieli on jännittynyt ja täpinöin täällä kuin lapsi joulua odotellen. Huomenna on tiedossa ihan mahti päivä. Mä matkaan Turkuun, jossa järjestetään Suomen suurin kosmetiikkabloggaajien tapahtuma. Ja hitsit, mä pääsen osallistumaan siihen. En todellakaan pysy pöksyissäni. Pääsen kuuntelemaan, hipelöimään ja keskustelemaan yhdestä suurimmista intohimoistani, eli kosmetiikasta.


Starttaan auton huomenna aamulla ja käyn nappaamassa kyytiin ihanaisen Mizz Annien. Hurautetaan Turkuun ja jäädään sinne vielä yökuntiin. Jännittävää. Tarkoitus olisi samalla kurkata vähä miltä Turku näyttää, mä kun olen sinne menossa ensimmäistä kertaa ikinä. Kamera on valmiina ja laukut pakkaan pikaisesti aamulla.


Kiva päivä on siis varmasti tiedossa ja nyt mun on pakko mennä yrittää saada unen päästä kiinni. Aivot ei enää toimi kunnolla, mutta täpinäni pitää hereillä.
Ihanaa alkanuttaa viikonloppua murut <3

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Kuulostaapa hauskalta! Oikein mukavaa reissua sulle <3

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa tänne :) Pitäkää hauskaa! Blogitapaamiset on ihan parhaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura <3 Blogitapaamiset on kyllä niin ihania :) Näkee ihmiset ihanien blogien takaa :)

      Poista
  3. Kivaa päivää! Mua niin naurattaa, itse en osannut edes huulirasvaa avata viime viikonloppuna, kertonee jotain omasta kosmetiikkavalveutumisestani. :D

    VastaaPoista