Kirppari löytöjä

perjantaina, syyskuuta 09, 2011

On aika kirpparilöytöjen ja niitähän olenkin viime aikoina tehnyt hurjasti :) Olen yrittänyt löytää vaatteita "bisnes-lookkiin" ja sellaisia on oikein kävellyt vastaan. Mulle on tullut ihan hirveä hinku päästä aina tasaisin väliajoin kirppiksille, varsinkin ku kaverini tutustutti mut uuteen ja isoon kirppariin. Siellä on tullut käytyä jo monen monta kertaa enkä kertaakaan ole lähtenyt tyhjin käsin :)

Ruskea jakku 4€ (Vero Moda)

Ruskeat nahkakengät 2€

Vaaleanpunainen jakku 4€ (H&M)



Ruskea tunika 1,5€ (Vero Moda)

Ruskea pitkä neule 2€ (Mango)

Ruskea liivi 1,5€ (Vero Moda)

Musta liivi 7€ (Eve of Eden)

Sifonki tunika 3€ (Zara)

Ruutuhame (äiti osti 2€ Seppälä), pipo 0,20€

Vihreät pussihousut 2 € (Vero Moda)

kuvat: Janet
Musta laukku 3€ (H&M)

Mä olen mielestäni tehnyt ihan ältsin hyviä löytöjä ja toivon, että mun löytökausi jatkuu. Seuraavaksi pitää varmaan itse varata kirpparipöytä, että pääsee omista turhuuksista eroon. Mitäs tykkäsitte löydöistä?

Ihanaa kun alkaa viikonloppu. Pää kaipaa ehdottomasti lepoa, ei meinaan kivut ole hävinneet minnekkään. Voisi yrittää taas keretä salille pitkästä aikaa, sillä uskon senkin helpottavan mun pääkipuihin. Eipä mulla muuta ihmeellistä, oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

You Might Also Like

2 kommenttia