Mukavata muanantaita

maanantaina, syyskuuta 05, 2011

Heippa vaan kaikille! Kuinkas teillä sujui viikonloppu? Mä vaan ihmettelen kuinka nopeasti se taas sujahti. Loma on vain hatara muisto kaukaisuudessa ja viikonloppu on liian lyhyt. Kerkesinhän mä silti kaikenlaista touhuta :) Lauantaina käytiin ystävän kanssa ostoksilla ja kummitytölleni löytyi kivat lahjat Lindexiltä.

kuvat: lindex.com
 Kyllä tuntui olevan mieluisat vaatteet tai no Bamse-yökkäriähän(14.95€) tytön äiti olikin toivonut, mutta haaremihousut(12,95€) oli myös kivat. Lisänä vielä kirja ja kukkia. Kyllä mulla vaan vauvakuume kasvaa tuon tytöntylleröisen kanssa touhutessa. "Lartsu" taitaa olla aikalailla kummin tyttö. Heti oitis tuli mun syliin ja viihtyi hirmuisen huvin. Sanoinkin veljeni tyttöystävälle, että tytön saa koska tahansa tuoda kummin luo hoitoon. Ja mikä mielestäni on ihaninta, myös rakkaani tuntui pitävän kaikista lapsista.<3

Seuraavana vuorossa oleva juhla onkin mun synttärit.  Pääsen kestitsemään rakkaita läheisiäni ja ihania ystäviäni. Toivon mukaan näkisin jopa isäänikin (viimeksi taidettu nähdä reilu puoli vuotta sitten) joka pikkasen lupaili mulle uutta kameraa synttärilahjaksi. Jännityksellä odottelen, josko sellainen tulisi ja kyseessähän olisi Canonin järkkäri. Tästä en höpäjä vielä sen enempää, mutta mulla on meinaan puhjennut sellainen kuvausinto, että kyllä tässä jo parempaa kameraa kaipaillaan.

Tämä päivä onkin aika pitkälti ollut ihan mukava ja päivästä teki vielä mukavamman se, että mulla on ensi maanantaina työhaastattelu :) Enpä malta odottaa ja toivon kovasti, että paikka vastaisi myös odotuksiani siitä lisää sitten ensi maanantaina.

You Might Also Like

0 kommenttia