Taas Detoxataan

tiistaina, helmikuuta 11, 2014

Vaikka mun edellisestä detox-kuurista ei jäänytkään mitenkään tosi hyvä fiilis, tahdoin silti antaa koko hommalle uuden mahdollisuuden. Tai oikeasti mut yllytti tähän hommaan Yves Rocherin tarjous detox-setistä. <-ei mainoslinkki! helpotuksena teille :) Mulla on äärimmäisen skeptinen olo koko hommaan, mutta eipä setti kallis ollut ja jos, siis JOS, se tekee jotain niin hyvä vaan. Nämä kiinnosti mua myös siksi, että todella moni bloggaaja on kehunut näitä. En siis tule menettemään muuta kuin rahaa ja hyvässä lykyssä saisin näitä mun löllökohtia vähän kiinteämmäksi. Mutta kuten sanoin, kovin skeptinen olen.

YVES ROCHER Detox-setti 26,90€

Settiin kuuluu kiinteyttävä vartalogeeli, itse detox juoma sekä kiinteyttävä kuorinta. Kuurin aloitin tänään ja iltasella saunassa ajattelin kokeilla kuorintaa ensimmäisen kerran. Ajattelin käyttää noita vartalotuotteita nimenomaan ongelma-alueilleni. Ehdottomasti siis mahaan ja jenkkiksiin, alleihin sekä sisäreisiin. No ja vähän muuallekin. Mittanauhan kun löytäisi jostain miten muutossa muuten häviää kaikkea?, niin mittaisin ehdottomasti lähtö- ja lopputilanteen. Toivottavasti bongaan sen jostain. Ihan kunnon todisteiden saamiseksi siis.

Detox-juomaa on kymmenen päivän kuuri. Tuota nestettä sekoitetaan 45ml yhteen litraan vettä ja sitä pitäisi sitten juoda päivän mitään. Mä kun en malta töihin tuota kannella, niin ajoittuu mun juominen melkoisesti iltaan toivottavasti en joudu ramppaamaan yötä vessassa. Juon kuitenkin tämän ohella vettä normaalin verran, eli vähintään sen kaksi litraa päivässä. Pelkäsin kovasti tuon tuotteen makua, mutta yllätyksekseni hurjan ruskea väri maistuikin persikkaiselle. Eli kyllä sitä ihan helposti juomaan pystyy. Mä kun vaan olen lopettanut mehujen juomisen, tuntuu tuo kovin makealta. Litra ei onneksi ole iso määrä ja sen saa juotua illassa helpostikin.

Kuorintaa suositellaan käytettävän yhden tai kaksi kertaa viikossa. Tämä luonnistuu helposti, sillä normaalistikin kuorin vähintään kerran viikossa ihoni. Vielä en siis tiedä, millaista kuorinta on, mutta saatte kyllä paremmat arviot käytön jälkeen.

Vartalogeeliä pitäisikin sitten hölvätä iholle aamuin illoin. Tästä tulee ehdottomasti vaikein tehtävä. Mä en osaa aamuisin rasvata itseäni, joten toivon suuresti, että tämä imeytyy livakkaan. Iltaisin vielä voisin rasvailla, mutta nyt voin sanoa, että harvemmin kun sitä teen, unohdan varmaan koko homman. Tämän kanssa pitää oikeasti tsempata.

Mielenkiinnolla lähden näitä kyllä testaamaan ja toivottavasti tämä antaisi entistä suuremman buustin terveellisille elämäntavoille. Tai ainakin ruokailulle. Kohta kahden viikon ajan olen kiinnittänyt todella paljon huomiota syömisiini, mutta huomaan vieläkin laittavani itselleni liian suuria annoskokoja. Mutta ehkä tästä on hyvä jatkaa.

Ja kuten aina, sai Yvesiltä taas jonkun tilaajalahjan. Minä tietysti tuollaisten söpöjen rasioiden rakastajana valitsin pienen meikkiboxin.



Harmi vaan, että tuo boxi on oikeasti todella todella pieni. En oikein tiedä mitä siellä voisi säilyttää. Söpö se on, mutta käytännölisyys ei ihan huippuluokkaa. Niksu jo uhosi, että hän voi ottaa sen omien työkalujen säilytykseen :D Pistän teille kyllä tulemaan tuosta kuvaa heti, kun keksin mihin sitä käyttäisin. Harmi kun en tajunnut kuviin laittaa mitään vertaustuotetta, että koko olisi paljastunut paremmin. Vinkkejä, mitä tuolla säilyttää?

Mutta mua kiinnostaisi kuulla, oletteko te kokeilleet tätä ja jos olette, niin toimiko teillä? Tai oletteko nyt ostaneet tämä setin, kun on niin hyvässä tarjouksessa? Tai meinaatteko nyt ostaa? 

You Might Also Like

0 kommenttia