Liikunnat vko 45 - arvontamuistutukset!

maanantaina, marraskuuta 10, 2014

Uuvahtanutta maanantaita!

Vaikka tuo messuilla käyminen on ihan mahtavaa, niin on se kyllä uuvuttavaakin. Ja se uupumus tuntuu varsinkin tälleen seuraavana päivänä. Mä olen tänään ihan rättipoikki jyrällä yliajettu. Mutta voi messut messut, oli ne taas niin mahtavat! Tällä kertaa oltiin neljän naisen voimin suhaamassa Outlet-messuilla ja voi miten kivaa meillä oli! Alkuun koko homma näytti vähän harmaalta, sillä messukeskuksesta oli sähköt poikki. Mehän oltiin heti 10 paikalla, mutta jouduttiin harmillisesti odottamaan 11 saakka, että päästiin vihdoin sisälle. Joku sanoi, että jopa puoli Helsinkiä olisi ollut ilman sähköjä, mutta meitähän koski vain tuo messukeskuksen sähköttömyys. Harmillisesti me siis menetettiin siinä tunti kovaa shoppailuaikaa, mutta ehkä ihan hyvä. Kyllähän tuo auton takakontti oli melkein jo yli äyräiden :D






Kontti siis oli ihan typötyhjä paikalle saapuessa ja tässä sitten kun poistuttiin. Tuo matkalaukku oli vielä täynnä ostoksia :D Reetta teki melkoisen vedon loppu vaiheessa ja osti matkalaukun, kun ei jaksanut enää kantaa ostoksia. Ja olihan siis matkalaukullekin tarve :D Oli siinä neljä naista kasseinensa vissiin melkoinen näky. Ette arvaakaan kuinka moni ihminen katsoi meitä kummaksuen ja moni joka rehahti nauramaan :D Oltiinhan me melko huvittava näky. Mutta kun halvalla sai! Sitä vartenhan me sinne lähdettiin. Eläinpuoli, Elma ja lemmikki, käytiin ihan pikaisesti vain ja kädentaito puolella me maisteltiin kaikkia herkkuja. Metsämessuja emme kokeneet ihan omaksemme, joten ne jätettiin käymättä. me todella keskityttiin siihen Outlet puoleen. Kuten kuvastakin varmasti osaatte päätellä. Onneksi mä ostin kesällä itselleni farmarin, eihän mun pikku Almera kippoon olisi mahtunut näitä ostoksia :D Pitäisköhän ens kerralla olla jo pakettiauto? xD

Siis apua miten halvalla sieltä lähti tavaraa mukaan! Pakko myöntää, että me saateettiin muutamassa kohdassa tyttöjen kanssa melkein seota, esimerkiksi Seppälän piste. Juuri kun saavuttiin siihen paikalle, pistivät he hinnat ihan alas -80%. Siis tavarahan oli ihan puoli-ilmaista! Järkyttävän halpaa. Tuli siis shoppailtua Seppälällä aika paljon. Kiinnostaisiko taas nähdä, mitä kaikkea matkaan tarttui? Tai kyllä mä silti ne teille näytän :D Saatte skipta jos ei kiinnosta. Mutta ne siis sitten omassa postauksessa :)

Eihän tuo messuilu mulle kovin hyvää voinnillisesti tehnyt. Tulin eilisestä liehkamisesta taas kipeämmäksi ja mulla on kurkku tällä hetkellä niin jäätävän kipeä, että puhuminenkin sattuu. Ärsyttävää. Viime viikko meni siis kipeillessä. Maanantaina vain pääsin treenaamaan ja silloin mä hullun himotreenin teinkin. Kaylan treenejä mä jaksan edelleenkin hehkuttaa! Tuolloin oli tehotreenissä vatsat ja voin kertoa, ettei mun vatsalihakset ole vielä koskaan olleet niin kipeät kuin tuon treenin jälkeen. Mahtia! Mutta treenin jälkeen kun tulin kotiin, odotti mua kotona erittäin kipeä mies. Niksu valitti pahaa oloa ja kokeilin hänen otsaansa - tulikuuma. Kuumemittari kainaloon ja lukemat olivat lopulta 38,6 astetta. Buranaa huiviin ja lepoa. Minä sitten reippaana tein kotiaskareita ja laitoin toiselle ruokaa. Tiistai yönä heräsin sitten itse niin järkyttävään oloon, etten saanut kolmen jälkeen enää nukuttua. Mulla oli niin järkyttävä takaraivosärky, että tuli ihan mieleen se mun puolen vuotta kestänyt päänsärkyily. Mittasin omankin kuumeen ja 37,4 mittari näytti. Kipeeksi tulin sitten minäkin. Ja tässä sitä ollaan, kipeänä vieläkin. Molemmat. En tiedä mikä ihme kestotauti tääkin oikein on, mutta meillä molemmilla on julmetun heikko olo koko ajan ja nenä vuotaa, muttei vuoda ja kurkku on mulla kipeä. Toivottavasti menisi nyt pian ohi, että pääsee treenaamaan!


MA: Kayla-treeni 35min
TI: - (kipeänä)
KE: - (kipeänä)
TO: - (kipeänä)
PE: - (kipeänä)
LA: - (kipeänä)
SU: - (messuilla 7h) (kipeänä)


Viime viikon osalta ei siis todellakaan ole hurraamista, mutta näillä nyt mennään. Katsotaan, pääsisikö tällä viikolla sit viimein ahertamaan. En kyllä ajatellut terveydellä leikkiä vaan annan itselleni luvan parantua kunnolla. Vaikkakin mieli tekisi treenaamaan. Pitäkäähän peukkuja, että tää ihme pöpö ottaa ja häipyy :)


MUISTUTUKSIA!!
Muistakaahan osallistua arvontoihin! 
Ensimmäinen sulkeutuu jo parin tunnin päästä.
Noista arvonta kohdista pääsette suoraan postauksiin.















 LIVBOX 3KK



Pistäkääs kommenttiryöppyä tulemaan näin maanantain kunniaksi :) Mua saa piristää ;) ♥

You Might Also Like

0 kommenttia