SkinPerfection-haasteen lopputulema

tiistaina, marraskuuta 18, 2014

Viime sunnuntaina SkinPerfection-haaste sitten lopulta päättyi. Harmillisesti en sitten saanut panostettua siihen ihan niin paljoa, että se Pariisin matka meikäläiselle lohkeaisi. Yritin parhaani ajan puitteissa, mutta kovasti haittasi kipeily ja kiire haasteeseen paneutumista. Eipä siinä, olen ihan sata varma että meidän tiimimme voitti. Aika murskavoitolta vielä näytti kahteen muuhun tiimiin nähden, mutta lopputulos julkistetaan meille silti vasta myöhemmin.
Tämä viisi viikkoa kestänyt tuoteiden testailu oli mielestäni kovin mielenkiintoista. En ole oikeastaan koskaan kiinnittänyt niin paljon ihooni huomiota kuin näinä haasteen viitenä viikkona. Joka aamu kurkistin peiliin mielenkiinnolla, että olisiko siellä tapahtunut yön aikana jotain mielenkiintoisia muutoksia. Harmillisesti useimpina aamuina kuitenkin peilista katsoi takaisin hieman pettyneet kasvot. Finnejä oli, niitä tuli ja meni, mutta silti pysyivät kasvoilla. Mä niin toivoin, että ne olisivat hiljaksiin alkaneet tekemään ryhmäkatoamista, mutta mun toiveita ei sit kuitenkaan kuunneltu. Ehdin tutustua tuotteisiin erittäin tarkasti ja oma suosikkini tästä nelikosta löytyikin melko nopeasti.


Mä olen ollut aina tietylle kasvopesurutiinille uskollinen, mutta olen käyttänyt hoitotuotteina aina vähän mitä sattuu. Nyt näiden viiden viikon aikana olen ollut täysin näiden sekä perusputsausrutiinien armoilla, mikä välillä tuntui olevan haastavaakin. Sain uusia tuotteita mm. Livboxista ja olisi tehnyt mieli aloittaa testailu, mutta kuuliaisesti mä käyti vain SkinPerfection tuotteita. Oli siis kosteuttava päivävoide, herättävä silmänympärysvoide, korjaava seerumi sekä kaunistava päivävoide. Tein vielä videota, jossa kerroin lopulliset fiilikset kaikista tuotteista.


Omaksi lempparikseni nousi siis korjaava seerumi. Se tuntui kosteuttavan ihoani riittävästi ainakin päiväsaikaan. Yöllä käytin sitä kaunistavan päivävoiteen kanssa, se kun taas tuntui liian tuhdilta mulle päiväkäyttöön, mutta kosteuttu mahtavasti yöaikaan. Silmänympärysvoide ei mielestäni lunastanut kaikkia sen lupaamia tehoja, mutta pidin siitä kovasti sen takia, että kaikki muu meikki silmien ympärillä pysyi paikallaan melkein kuin tauti. Viimeiseksi tuotteista jäi kaunistava päivävoide. En kokenut sen sopivan omalle nahalleni sitten yhtään enkä oikeastaan keksi, mikä virka tuotteella oikein on. Omaan meikkirutiiniin se ei sitten istunut mitenkään päin. Se ei todellakaan riitä yksinään mun kasvoille, tämä finniarmeija tarvitsee kunnon tuhdit tökötit peittyäkseen ja kaunistava päivävoide ei todellakaan riittänyt siihen hommaan. Mutta ei se kyllä meikinkään alle mulle sopinut. Multa suli kaikki meikki pois päivän aikana, kun käytin sitä. Jo ennen kuin töistä olin ehtinyt kotiin, oli naama lähes meikittä ja epävarma olo naamastani kertaantui miljardilla. Tää naama kun tuottaa mulle häpeää ja tekisi mieli työntää pää maanrakoon piiloon. Eli tuote ei saa multa enää lisäkokeiluja ja lähtee testattavaksi seuraavalle henkilölle.

Tästä mä siis lähdin. Naama täynnä finnejä ja kuten kerroin naamanpaljastuspostauksessa, mua hävettää näyttäytyä kokonaan ilman meikkiä. Edelleen mua jotenkin ahdistaa näiden kuvien näyttö, mutta mä tiedän miten huikeita lukijoita mulla on, joten uskallan laittaa nämä uudelleenkin.



Finnejä on vaikka muille jakaa. Ja siis mä saatoin olla hieman huono testihenkilö, sillä mulla on parhaillaan menossa finneihin antibioottikuuri ja se on voinut tietysti vaikuttaa lopputulokseen, mutta mutta... En mä näe oikeastaan mitään muutoksia.



Sanoisinko jopa, että tilanne on vielä pahempi kuin haasteen alussa. Saako nyt itkeä? Mä alan olla ihan toivoton tän mun naaman kanssa. Muute mun iho on kyllä paljon kosteutetumpi kuin haasteeseen lähdettyäni. Normaalisti talviaikaan pintakuivaksi muuttuva ihoni ei olekaan tällä hetkellä sitä. Ennemminkin tuhottoman rasvainen. Tiedä sitten kumpi parempi. Mutta oikeasti mua ahdistaa ehkä eniten paljon. Mä olen ylittänyt antibioottikuurissakin puolen välin ja tilanne tämä. Onko mulle langetettu joku kirous, että saan kärsiä finneistä koko lopun elämääni? Sen siitä saa kun pillerit vaihtaa... :(


Tässä vielä vierekkäin ja tästähän sen karun totuuden näkee. Ja mun rusketuksen rippeetkin on nähtävästi kadonneet :D

Haaste noin muuten oli ihan huikea. Meidän tiimi tykitti menemään ihan hulluna postauksia ja videoita, että me vedettiin ihan murskavoitto kahdesta muusta tiimistä. Oli myös todela mielenkiitoista toimit testihenkilönä ja oikeasti tutkailla kaikkia muutoksia ihossa ja tunnustella tuotteita äärimmäisen tarkkaan. Tätä tulen jatkossa kyllä tekemään ihan muidenkin tuotteiden kanssa. Harmillisesti nämä tuotteet eivät kuitenkaan tuntuneet olevan mua varten täysin. Vaikka tykkäsin tuotteista, eivät ne mun iholle ihmeitä tehneet. Sitä unelma naamaa tavoitellessa pitää siis jatkaa huipputuotteden etsimistä ja sillä välin on vain tyydyttävä siihen naamaan mikä mulla nyt on. Tai sit tietty voi pistää pussin päähän ja lähteä sillä kaupungille.


Tällä se on siis mentävä, vaikka ahdistaa. Pitäkää peukkuja, että antibiootit ottaisi vielä jonkun spurtin ja saisin huomenna aamulla nousta siloisalla iholla. Kyllä, mä tahdon uskoa ihmeisiin ;)

You Might Also Like

14 kommenttia

  1. Mä toivon ja uskon että ne biootit toimii♡
    Hali rutistukset muru, mun silmään sä olet aina kaunis♡:)
    -Skeit-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muruseni, toivottavasti olet oikeassa. Mulla on usko ja toivo jo ihan lopussa.
      Halirutisukset sinne takas toinen kaunis <3

      Poista
  2. Jaksamisia sinne, kyllä vielä helpottaa! <3 Mutta hemmetin kauan menee, ihan tuskastuu odottaessa kun aamuisin edelleen peilistä näkyy vain ne epäpuhtaudet..:( Hemmetin pillerit, tai niiden lopettaminen!:D Tuntuu vain, ettei mikään meikkivoidekaan näitä enää peitä..mitä sä suosittelisit tuon peittävyyden kannalta?:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ewelyn murunen ♥ Tsemppejä todella tarvitaan, ihan ahdistaa katsoa peiliin.
      Mä käytän Make Up Storen peitevoide trioa. Sillä saa hyvin punaisimmat näpyt piiloon. Sitten mulla on myös Dermosilin peitepuikko. Sekin avittaa. Ja kunnon meikkivoide ja joutuuhan sitä kerrostamaan.

      Poista
  3. Voi harmi ettei testituotteista ollut apua, toiv. antibiooteista on! Se on kyllä kamalaa kun naama räjähtää ja itsehän sitä syynää peilin edessä jokaisen näpyn todella tarkkaan. Kiitos kun jaoit nämä kuvat, olet itsevarma ja rohkea nainen! Tsemppiä, olet kuitenkin huikean kaunis muutamasta näpystä viis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Katja murunen, kiitos ihanasta kommentista♥ En mä tiedä, olenko itsevarma saati rohkea. Hullu ehkä :D Kiitos muru tsempeistä, todellakin tulee tarpeeseen.♥

      Poista
  4. Voi paljon jaksamista, toivottavasti antibiotit auttaa! <3 Mä rakastan tota seerumia aamuisin, taitaa olla kolmas tai neljäs purkki menossa. Noiden BB voide on myös ihan hitti omaan naamaan talvisin. Kesällä se on liian rasvainen, mutta talven kuivaan korppuun toimii kuin unelma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu ihanuus ♥ Seerumi on kyllä ihana :) Lorkun BB-voidetta en muistaakseni ole testannut..

      Poista
  5. Voi, harmi kuulla ettei näistä ollut apuja tuohon sun ihoon :/ Toivottavasti ne antibiootit auttaa! ♥ Voihan se parannusvaihe puskea sieltä kunnolla läpi sitten hetken sen kuurin jälkeenkin, vaikkei nyt vielä siltä tuntuisi. Haleja! ♥ Tiedän miten pahalta tuntuu nähdä edelleen ne näpyt, mutta sä oot mielettömän kaunis, rohkee ja ihanan oloinen nainen, joten pää pystyyn vaan! Linda Hallbergkin juur yks päivä esitteli Instagramissa omat finninsä (tagi tais olla joku #rockypurspots ?), joten kyllä ne piinaa muitakin, mutta so what! Kauniita ootte kumpikin ja ihan mielettömiä meikkaajia!! ♥ :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin toivon, että olet oikeassa. Josko tää olis joku välivaihe ja finnejä pukkaisi normaalia enemmän. Toivo alkaa kyllä olla ohi :/ Ja voi kiitos Pauliina ihanasta kommentistasi, tämä sai niin hyvän mielen ♥ Olet ihana ♥ Mäki näin sen Lindan kuvan, hän on kyllä niin kaunis ♥ Ja ää, ihana sinä ♥

      Poista
  6. Höh, onpa tylsää ettei noista tuotteista ollut sulle hyötyä. Toivotaan että sulla on antibioottien vuoksi jokin puhdistumisvaihe meneillään, ja sen vuoksi iho tuntuu olevan huonommassa kunnossa. En ole lukenut aiempien aihetta koskevien postausten kommentteja, joten kysyn oletko harkinnut Roacuttan-kuuria? Se on toki todella äärimmäinen keino ja aine, mutta siitä monet ovat saaneet apua.

    Olen itsekin kärsinyt aknesta, joten osaan aavistaa, miltä sinusta tuntuu. Sulla on kuitenkin mitä ilmeisimmin se onni, etteivät näpyt jätä jälkeensä kuoppa-arpia. Ja voin vakuuttaa, että omasta mielestä akne näyttää omaan silmään paljon pahemmalta kuin muiden mielestä! Onneksi nykyään on lisäksi tosi hyviä meikkejä olemassa (ja sä osaat niitä käyttää todella hyvin!), se helpottaa elämää näppyjen kanssa. Olet huikean kaunis nainen, sitä ei muutama näppy muuta miksikään. Tsemppiä kamppailuun aknea vastaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni on puhunut myös tuosta Roacuttanista. Varmaan seuraavaksi pitää sitten testata se, jos tämä ei auta. Harmittaa vaan, kun monet sanoo senkin kuurin syöneensä ja akne palautunut muutamien kuukausien päästä. Jotenkin toivoton olo.

      Voi kiitos Glida ihanasta kommentista! Ihanat tsemppisanat ♥ Olet ihana ♥

      Poista
    2. Joo, Roacuttanista on tosiaan monenlaista kokemusta olemassa. Olen lukenut kanssa sellaisia kokemuksia, että akne on palautunut. Toisaalta taas ne kaksi tuntemaani ihmistä, joiden tiedän syöneen sitä kuurin, ovat saaneet aineesta avun ja akne ei ole uusinut ainakaan toistaiseksi vuosienkaan jälkeen. Mutta totta kai sen käyttöönottoa kannattaa harkita, sen verran tuju aine on kyseessä.

      Ymmärrän toivottomuuden tunteen enemmän kuin hyvin. Mulla tosiaan on myös ollut akne, ja se lähti pois vasta e-pillereiden avulla. Ja aina kun pillerit jättää pois, alkaa akne ilmoitella itsestään parin kuukauden sisällä. Siksi olen aina vain palannut takaisin pillereiden pariin, vaikka välillä olikin vuosia etten ollut edes parisuhteessa. Pian joudun kuitenkin kohtaamaan pelkoni ja jättämään pillerit pois, kun niitä ei ainakaan näin vahvoina (Diane Nova) suositella enää kolmekymppiselle... Pelottaa tosiaan jo valmiiksi.

      En tiedä oletko muuten kokeillut koskaan afrikkalaista mustaa saippuaa ihon pesussa, mutta siitä olen kuullut hirmuisesti hehkutusta. Eikä se ole ainakaan hinnalla pilattu, jos haluaa senkin kortin katsoa. Kannattaa googletella. :) Sitä löytyy monesta paikasta, esim. http://kauppa.ruohonjuuri.fi/musta-saippua-pala/INKUTO-6430032350431/dp , http://www.iherb.com/Nubian-Heritage-African-Black-Soap-Bar-5-oz-141-g/11242#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=black%20soap&rc=66&sr=null&ic=10 , http://www.iherb.com/product-reviews/Nubian-Heritage-African-Black-Soap-Body-Wash-13-fl-oz-384-ml/8475/?p=1 .

      Ja kiitos itsellesi ihanasta blogista! <3 Tästä on ollut hirmuisesti iloa viimeisen parin vuoden aikana, kun olen tätä lukenut. Vaikken tosiaan olekaan kommentoinut aiemmin, täytyy yrittää ryhdistäytyä sillä saralla. :)

      Poista
    3. Voi kiitos Glida itsellesi. Ihanaa, kun jätit vihdoin kommenttia, niin tiedän sinunkin täällä käyvän :)♥
      ja kiitos mahti kommentista! Mä alankin tutkimaan juttuja tuosta saippuasta. Katsotaan, voisin mielelläni kokeilla.
      Ja tosiaan, mikäli tästä antibiootista ei ole hyötyä, käännyn kyllä ihotautilääkärin puoleen ja katsotaan mitä hän on sitten mieltä. Toivon vielä kovasti, ettei niin tarvitsisi käydä, mutta kaikki vaihtoehdot on tässä vaiheessa vain otettava huomioon. Ja tietysti tää ehkäisykin pitäisi vielä katsoa uudelleen läpi sitten. Pelottaa.
      Sulle kans sinne tsemppiä, elä pelkää, sulla menee kaikki varmasti hyvin ♥

      Poista