Arjen pienet ilot

keskiviikkona, kesäkuuta 08, 2011

Miten tää aika karkaa käsistä näin kovin. Tuntuu ettei aika riitä mihinkään. Koneella en edes ole kerinnyt käymään. Postaus juttujakin mulla olis, mutta en yksinkertaisesti vaan ole kerennyt. Olen tervehtynyt jo melkein kokonaan, kurkku on vain aamuisin kipeä, mutta sekin lähtee teen ja mynthonin jälkeen pois. Maanantaina uskalsin jo mennä zumbailemaankin ja voi että kun olikin ihanaa. Jaksoin vetää koko tunnin ihan täysillä ja nyt alkoikin taas kunnon kuntokuuri :D Kipeenä tuli vähän vissiin mäyssättyä ku farkut kiristää... Nyt on sit taas tarkkailtava mitä sitä suuhunsa laittaa.

Tänään aamulla mulla oli pitkästä aikaa tosi hyvä mieli, vaikka yleensä ennen viittä herätykset pitää mut vähän kiukkuisena. Oli ihana hengittää lämmintä ilmaa ja nauttia auringosta, nauratti jopa harakanpoikanen lento harjoitelullaan. Ne näyttää niin söpöiltä kun niillä ei ole pitkiä pyrstö sulkia. Työ matkalla lauleskelin ja ajelin erittäin rauhallisesti. Tänään olen siis osannut nauttia näistä pienistä jutuista. Samalla mielellä yritetään sitten mennä koko päivä. Olen myöskin mun viikonloppuna saadusta rusketuksesta hyvin mielissäni. Kuvat aamuiselta koiran ulkoilutuslenkiltä.

Mites teillä, onko kesä saanut teidätki hyvälle mielelle?



You Might Also Like

1 kommenttia

  1. On! Mä oon jotenkin ihan fiiliksissä tästä kesästä :) Tosiaan aamuiset herätyksetkin tuntuvat paljon helpommilta kuin syksyllä/talvella. Kumpa lämpöiset päivät jatkuisivat läpi kesän, vaikka toki sateitakin välillä tarvitaan...

    VastaaPoista