Mitäs sitten katsottaisiin?

maanantaina, heinäkuuta 25, 2011

Viikonmittainen Potter maraton on nyt virallisesti ohi. Kaikki kahdeksan leffaa on nyt katsottu ja nyt onkin sitten ihan ihme olo, että mitä kummaa sitä seuraavaksi sitten katsoisi. Tämä päätöshän huipentui eilen illalla leffateatteriin, melkoisen tyhjään saliin, joten saatiin katsoa ihan rauhassa koko elokuva. Mähän olen sellainen joka eläytyy elokuvaan ja sen kyllä huomasi eilenkin. Mun rakkaan sormet oli ihan muussina mun puristämisesta, sydän tykytteli ihan miten sattuu ja kyynelkanavat oli vähän väliä auki. Mä siis tykkäsin vikasta osasta huisin paljon. Enkä muuten ollut ainoa, kyllä tuo mun rakkaanikin siitä tykkäsi :)


En sen enempää ala spekuloimaan tai arvostelemaan elokuvaa, jokainen saa itse katsoa ja tehdä mielipiteensä. Olen monestakin blogista lukenut ettei tästä olla tykätty ja niinhän se taitaa olla, että makuja on monia. Mähän en ole kirjoja lukenut niin en yhtään tiennyt mitä odottaa enkä myöskään kirjojen perusteella osaa sanoa oliko tämä nyt huonosti toteutettu. Meille tullaan varmasti ostamaan blu-ray boxi näistä, kunhan vain nyt sellainen tulisi. Eli tiedossa on jossain vaiheessa uusi Potter maraton. Nyt onkin odotuslistalla Twilight. Tulispa jo pian neljäs elokuva ja heti sitten viideskin :) Ihan malttamattomana täällä odottelen.


kuvat: google

Viikonloppu oli muutenkin niin ihana. Oli niin kivaa ja nyt kerrankin tuntui siltä, että kerkesi jopa tekemäänkin paljon asioita. Onneksi on enää tämä loppu ja neljä seuraavaa päivää töitä jäljellä ennen lomaa! Jeeee, sitä ollaan odotettu ja paljon! Saattaapi olla, että sitten jää blogi hieman hiljaiselolle, sillä touhuamista on paljon. Heti ollaan lähdössä sukuloimaan ekaksi viikoksi. Mutta onhan tässä vielä nämä muutama päivä.

Mites on, joko siellä on kaikki lomat vietetty? Entäs Potterin vika osa jo katsottu?

You Might Also Like

0 kommenttia