Päivä 3 - Minun vanhempani

torstaina, heinäkuuta 28, 2011

Mun ihanat
äiti ja isi.


Miten heistä edes voi aloittaa kirjoittamaan, maailman parhaimmista vanhemmista.
Kiitos, että juuri te olette mun vanhemmat, parempia ei olisi voinut toivoa. Sain teiltä elämään hyvät lähtökohdat ja sain olla rakastettu. Kiitos, että kasvatitte musta kunnon tytön hyvillä arvoilla ja annoitte mulle enemmän kuin edes tarvitsin. Kiitos, ettette ole jättäneet mua yksin hädän hetkellä ja olette jaksaneet kaikkia tempauksiani. Kiitos, että olette kuunnelleet halumisiani, hankkineet ja olleet hankkimatta niitä. Kiitos, että olette iloinneet kanssani ilon hetkinä ja itkeneet kanssani, kun on ollut paha olla. Kuinka paljon äidin syli onkaan lohduttanut, ja isän viisaat sanat taas tuoneet maan pinnalle. Kiitos kaikista elämän opeista ja viisaista sanoista, mitä tekisinkään ilman niitä. Muistan yhteiset iltalenkit ja lauantaisaunan. Muistan ihanat joulut ja hauskat kesät. Muistan matkat mummolaan ja ainoan ulkomaan reissumme turkkiin. Olette antaneet meille lapsille niin paljon.
 Kiitos siitä, että olette olemassa, mitä olisinkaan ilman teitä?
Kiitos kaikesta ♥

Äiti.
Ihana,
lämmin,
hellä.




Isi.
Hauska,
lempeä,
turva.

kuvat: weheartit.com

 




ps. mulla alkaa huomenna loma :)

You Might Also Like

0 kommenttia