Ihana löytö

keskiviikkona, elokuuta 31, 2011


Miten ihanan löydön teinkään, kun lomalla rakkaani ehdotti kirppiskäyntiä. Hän ei niissä koskaan oikeastaan viihdy eikä käy, mutta nyt sitten käytiin. En voi muuta kuin kiittää rakastani, sillä hänen ansiostaan tein ihan huikean löydön nimittäin Louis Vuittonin speedy näköisen laukun :)




kuvat: Janet

Melko pienihän tuo on eikä varmasti yhtään niin laadukas kuin aito, mutta tämä auttoi suurimpaan laukkuhimooni. Tykästyin laukkuun heti ja hintaakin oli vain 9 euroa. Ei tuo varmaan minun kovaa käyttöäni kauaa kestä, mutta tulin tuosta kyllä erittäin onnelliseksi. Aitoa kun en vain raaski ostaa, eikä huuto.netissäkään kovin halvalla niitä ole löytynyt, ebaysta en ole edes katsonut. Näkeehän tuosta jo kauas, ettei ole aito, mutta mulle tuo nyt kyllä kelpaa paremman puutteessa. Eli jos joku teistä raaskii myydä omansa niin pistäkää ihmeessä mulle postia :) Kehtaisitteko te käyttää feikkejä?

On muuten kovin sateista ollut koko viikko. Eilen onneksi säästyttiin ystäväni kanssa kuuden kilsan lenkiltä kuivina. Ensi viikolle on taas luvattu hieman lämpimämpää ja kuivempaa keliä ja mullahan on sitten tietysti iltaviikko töissä. Loma antoi uutta puhtia uuden työpaikan etsintään ja eilen tulikin heti kaksi työpaikkaa vastaan joihin hakemuksetkin laitoin. Toivon vain niin hartaasti löytäväni mun kutsumustyön, että voisi lähteä joko opiskelemaan tai oppisopimukselle. Enpä vain ole keksinyt mikä olisi se mun työ. Unelmiahan mulla on vaikka millä mitalla, mutta niillä ei välttämättä oikein tienaa. Tavoitteena kuitenkin olisi melko hyvä palkka jolla voisi tulevaisuudessa maksaa omakotitaloa. Tää miettiminen ja pähkäily on rasittavaa :D Ei siis auta muu kuin ihmetellä :D

You Might Also Like

0 kommenttia