Isäntä vastaan Emäntä osa 3

keskiviikkona, marraskuuta 16, 2011

Eilen aamulla mieheni soitti mulle töihin, että nyt tuli mieleen uusi aihe tähän meidän väliseen vertailuun. Voitte vaan kuvitella kuinka onnellinen olen, kun tuo ihana mieskin osallistuu tähän bloggailuun jopa omalla vapaa ajalla ♥ Eli tänään listataan kaikkien aikojen ihanimmat/koskettavimmat/mieleenpainuvimmat/mahtavimmatjne. top 5 biisit kautta aikojen. Tai toisin sanoen biisit, jotka koskettavat meitä tai ovat jollain tavalla meille tärkeitä.

ISÄNTÄ

Infected Mushroom - Heavyweight


"Don´t listen to it, hear it. Masterpiece!"

Ennio Morricone - The Ecstacy of Gold


"Tämä sävelmä vaan saa ihon kananlihalle joka kerta, jo lapsesta asti..."

Hybrid - Break My Soul


"Kaikin puolin hivelee korvia. Klassinen, kevyt progressiivi electo/dubstep henki. Eukko sais laulaa vähän paremmin..."

William Fitzsimmons & NumberNin6 - What You´ve Done


"Dubstep on drum´n´bass:in lisäksi niitä lemppareita. Kummasti rauhoittava vaikutus."

KoRn - A.D.I.D.A.S


"Ah. Tulee taas ylä-aste, mopot ja 2-tahti bensiinin haju mieleen "


EMÄNTÄ

Celine Dion - My Heart Will Go On


"If you jump, I jump" Olin umpirakastunut leffaan nuorempana. Tämä tuli käytyä katsomassa teatterissa kahteen kertaan ja video oli ostetava heti. Biisi ihan uskomaton, mulle tulee aina kylmät väreet tätä kuunnellessa.

Elvis Presley - Love Me Tender


Mun isä on ihan mieletön Elvis fani ja meillä on kuunneltu kotona tätä. Seurustelumme alkuvaiheessa, mieheni yllätti mut ihanasti tällä biisillä myös <3

Musical The Cats - Memory


Monet musikaalit on lähellä sydäntäni, olenhan itsekin sellaisissa esiintynyt ja tämä vaan on ihan all time feivoritti musikaalilaulu. Tätä on tullut laulettua muutama sata kertaa.

Yana Kay - Run Away (Vortex Involute)


Tämä oli niitä ensimmäisiä drum´n´bass biisejä, joita mieheni mulle soitti ja tämä avasi mulle pikuhiljaa uutta musiikki maailmaa. Tuo seurustelun alkuvaiheet mieleen.

Justin Timberlake - My Love


Tää on mun ja rakkaan mieheni biisi <3



Meillä oli ihan kauhea ongelma valitessa näitä biisejä, sillä koko ajan vaan keksittiin lisää ja kerta toisensa jälkeen meille ihania biisejä. Nämä nyt kuitenkin valittiin tähän listaan eikä nämä nyt kuitenkaan ole missään paremmuus järjestyksessä. Minä kommentoin omat biisit ja mies omansa.

 Tuliko yhtään teidän lempparia? Jos ei, niin mikä on sit on kaikkien aikojen ihanin biisi teidän mielestä?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Infected mushrooms on kyllä kova ja Yana Kay on myös jes ! :)

    VastaaPoista
  2. Milma: Hihii :) Kiva et joku muukin tietää niistä kuin mekin. Kukaan mun kavereista ei tiedä niistä mitään :D Ootkos Infectedin keikalle tulossa 16.12?

    VastaaPoista
  3. Voi emmä taida päästä sinne, töitä töitä ja töitä :( Mä oon tykännyt Infectedistä aina mut ei se taida joo ihan sitä valtavirran musiikkia olla :D

    VastaaPoista
  4. No voi harmi. No koitat päästä vaikka seuraavalla kerralla sitten :) Mä tutustuin kyseiseen kaksikkoon vasta mieheni myötä ja olen nyt ihan koukussa :)

    VastaaPoista