Mikä päivä!

keskiviikkona, marraskuuta 02, 2011

Jos eilen olin todellinen tehotyttö, niin miksiköhän tämän päivän oloa pitäisi sanoa... Huijaamatta olen tänään puhunut sadan eri ihmisen kanssa puhelimessa ja hoitanut omasta mielestäni turhaakin turhempia asioita. No onpahan tullut tehtyä ja ehkä hieman vastentaihtoisestikin ja nyt on kaikki energiat viety. Siis kaikki. Muutaman tunnin puhelimessa puhumisen jälkeen alkoi puhekin jo songerrella niin pahasti, että hyvä kun sain itsekään omasta puheestani selvää. Eli mä olen ollut tänään tehokas vasten tahtoani. Kaiken lisäksi eilen illalla kurkkua hieman kuivasi ja tuntui alkavalta flunssalta, mutta onneksi olo on tänään ollut hieman parempi..toivottavasti ei pahene iltaa kohden niinkuin yleensä on tapana..

Ja kuinka ollakkaan. Eilen X-factorissa yksi suosikeistani tipahti, Tim Cifers. En yhtään kyllä ihmetellyt, sillä laulu ei ollut sujunut ihan parhaalla mahdollisella tavalla L.A.Reidille esiintyessä. Nyt pitääkin sitten kuunnella seuraavassa osassa uus lemppari pojista.

Ja vielä eilen sain kuulla, että ihana hoitopolleni on vihdoin saapunut kesälaitumilta takaisin omaan talliin ja perjantaina olen menossa katsomaan Valtsu-poikaa pitkästä aikaa. Sille on tullut seuraneidiksi yksi-vuotias Issikka-tamma, mielenkiinnolla menen kyllä katsomaan. Ihanaa päästä talleilemaan taas kunnolla.

Eipä musta oikein muuta nyt lähdekään irti. Töitä pitää jatkaa vielä hetki ja sit kotiin lepäilemään.
Onkos teillä ollut yhtä kiireistä kun mulla?

You Might Also Like

0 kommenttia