Äidit on ykkösiä!

sunnuntaina, toukokuuta 13, 2012

Alkaa pikkuhiljaa ilta vaihtua yöhön ja untenmaille pitäisi alkaa matkustaa. Päivä on ollut ihanan touhukas ja yksi ihanimmista asioista, kun rakkaita on päässyt näkemään. Mä olenkin päivän touhuista ihan poikki, mut niin on varmasti moni muukin. Toivottavasti meidän äidillä oli ihana äitienpäivä, kun kaikki lapset ja lapsenlapset tuli paikalle. Kyllä äiti ainakin näytti onnelliselta. Vieläkin on maha täynnä herkkuja, vaikka kyllä niitä kulutettiin hyvin lasten kanssa leikkiessä. En muista milloin olisin juossut niin paljon :D En varmaan edes lenkillä. Hirmuinen ikävä jäi taas kaikkia, mutta onneksi ensi viikonloppuna on veljen pojan synttärit. Pääsee siis taas rakkaittensa lähelle <3


Äitille vein lahjaksi "Äiti on ykkönen" t-paidan ja muumi teeastian täynnä teetä :)

kuvat: Janet

Ja tuo etummainen kukka-asetelma oli myös meiltä. Kyllä äiti ilostui :)

Toivottavasti teillä oli yhtä ihana päivä kun meillä :) Ja kaikkien äitejä onniteltu paljon? Äidithän on ykkösiä :) Nyt mä kömpäisen tuonne sänkyyn ja haluan toivottaa teille mukavaa alkavaa viikkoa. Kivaa kun on taas yksi vapaa välissä :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Kiva kun mä olin just tänään vapaapäivän töissä :D Taas niitä saikkuja, mä en tajuu ...

    Äiti on ykkönen, kiva paita äidille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Voi että kun sä joudut tekee paljon töitä! Toivottavasti pian helpottaisi. Mä lähettelen sulle jaksamisia :)

      Äidit on ihan ykkösiä <3

      Poista