Näpyttömäksi...vihdoin?

lauantaina, toukokuuta 19, 2012

Niin oli sitten Neutrogenan vuoro loppua. Kyllä purkista vielä halki leikkaamalla saa varmasti muutamaan pesukertaan tavaraa, mutta eipä tainnut olla tämäkään tuote näppylöitteni kukistaja. Taisin jotenkin vain toivoa tältä liikoja ja ylipäänsä monilta kasvojenpesu tuotteilta, mutta kai mun kohtaloksi on vain jääneet nämä *piiip* finnit ja mustapäät. Voisko joku kertoa mun naamalle, etten enää ole teini ja nää näpyt olis saanu jäädä sinne kymmenen vuotta takaperin ikään? Mut ei. Ihan ku nämä eivät olisi jo tarpeeksi vieneet mun itsetuntoa, joka ehkä hyvin hyvin vähän on kohetunut kuitenkin teini-iästä. Mä olen kyllä oppinut elämään näiden kanssa ja tiedostan, ettei mulla todellakaan edes ole mikään paha naama enää, mutta uskotte varmaan, että kovasti haluaisin sileät kasvot. Mä tosiaan söin silloin teininä ihan lääkekuurin pahimpaan akneen ja kaikki kukistuskeinot kokeiltiin sillon. Niin luomuvalmisteiset kotimömmöt kuten apteekin tujut tökötit. Akne oli kuitenkin tiukasti mussa kiinni. Eikä pelkästään naamassa vaan selässä ja rinnassa myös. Lääkekuuri, jonka nimeä en enää muista, auttoi kyllä paljon asiaan, mutta kaikista tehokkaimmin näppyjä hävitti e-pillerit. Nyt sit ollaan menty monta vuotta melko samanlaisella määrällä näppyjä, mutta toivottavasti mun tie veisi joskus vähemmän näpyttömään naamaan.

Neutrogena oli ihan mukava käyttää. Sillä kuori kasvot kivasti aamuin illoin eikä se kuivattanut kasvoja pahasti. Mutta tekeekö se mitä se lupaa, auttaa poistamaan mustapäitä ja pitää ne poissa jopa kolme viikkoa? Vastaan tähän, että hieman. Taisi multa pikkasen suupielistä hävitä niitä pikkuisia mustapäitä, mutta mitään mullistavaa tämä tuote ei tehnyt. Tarkemmin siis tämä tehosi paremmin niihin mustapäihin entä "normaaleihin" finneihin. Muuten siis ihan miellyttävä tuote käyttää, mutta en saanut toivottuja tuloksia tällä aikaseksi. Ihan kiitettävän pitkään kesti tuubi ja tosiaan aamuin illoin tuotetta käytin. Veikkaan, että sellaisista minimustapäistä kärsivälle tämä voisi ollakin ihan hyvä tuote.



Tällä kertaa en mennyt tutkimaan meidän Robbarin kasvojenpesuaine valikoimaa vaan olin odotellut jo pikkasen pidempään ACO:n Spotless-sarjan tuotteita saapuvaksi meidän apteekkiin. Ja arvatkaas mitä? :) Mun pyynnöstä niitä sitten tilattiin sinne ja jatkossa nämä ovat sitten helpommin saatavilla. Nyt mä vaan toivon ja pidän peukkuja, et tää tuote vihdoin tekis mulle edes pienen muutoksen näppyjen osalta. Mä uskon kun te kerroitte, et tää on hyvä tuote, mut mulla alkaa muutenkin usko olla vähissä tän mun naamaan toimivien tuotteitten osalta. Tällaiset tuotteet ostin kokeiluun.

tuotteet n.8€ -> n.11€

Deep Cleansing Daily Face Wash kasvopesuaine, Blemish Treating Daily Purifying Toner kasvovesi ja Oil-Free Matifying Daily Moisturiser kasvorasva. Toissa iltana aloitin käyttämään näitä ja ihan ensimmäinen kosketus tuotteisiin toi ihanan fiiliksen. Pesuaine tuntui ihanan pehmeältä ja vaahtosi kivasti, kasvovesi nipisteli hieman ja tuntui tehokkaalta sekä rasva tai oikeastaan geeli kosteutti riittävästi. Eli alku fiilikset tuotteista todella hyvät.


Otin mukaan vielä apteekista näitten tuotteitten esittelylappusen. Jossain vaiheessa vois käydä ostamassa muitakin sarjan tuotteita mikäli nämä tehoaa. Apteekin henkilökuntakin suositteli tätä ACO:n Spotless-sarjaa, että hekin olivat vain kuulleet pelkkää hyvää, joten innolla odottelen tämän tuoksia. Pitäkää peukkuja, et tää tekis taikoja :) Ja tiedän, että näppyihin vaikuttaa myös ruokavalio sekä nesteytys. Kaikkea on kokeiltu ja kokeillaan edelleen.

kuvat: Janet

Enkä tietenkään voinut vastustaa kiusausta, kun Natuviven saippua ja käsirasva oli pakettitarjouksena vain 10€. Eli tällaset tuotteet läks mun matkaan apteekista.

Mut jos tämäkään tuote ei auta, niin onko oikeasti seuraavaksi vain mentävä ihotautilääkärille tai kestettävä tää naama?


Hihii, kohta lähdetään kohti synttäreitä ja pitämään kivaa iltapäivää veljen perheen luokse :) Toivottavasti poitsulle kelpaa meidän lahja :) Mitäs teidän lauantaihin?

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Voih mälsä ettei löytynyt apua tästäkään :/ Toivottavasti nuo apteekin tuotteet olisivat nyt sitten avuksi :) Ja kyllä muuten oli hyvää palvelua apteekilta kun pyynnöstäsi tuotteet ottivat valikoimaan!
    Mä voisinkin tuota Neutrogenaa kokeilla, josko saisi tuosta nenästä noi miljoonat mustapäät vähemmäksi. Kunhan ei vaan kuivattaisi sitten liikaa..

    Noi natuviven tuotteet näyttää herkullisilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta. Mut jotenkin alitajunnassa osasin aavistaakin, ettei se auttais toivomallani tavalla. Tosiaan peukut pystyssä toivotaan ACOn toimimista :) Kuulemma kuuluu apteekkien toimeenkuvaan tilata niissä myytäviä tuotteitä jos valikoimassa jo ei ole. :) Koska eihän noita apteekkituotteita oikein saa muista ku apteekeista :) Mut tosi kiva kun tilasivat.
      No mulla on neutrolta kokemusta vain tuosta yhdestä aineesta, eli voihan niillä olla muutakin hyvää kamaa, mutta silti en tota suosittele ihan täysin rinnoin. Se on ihan hyvä, mut ei vieny munkaan nenästä mustapäitä...

      No just siks en voinutkaan vastustaa :D

      Poista
  2. Toivotaan että ACO tehoaa ja kiva että ne tilasivat sitä teidän apteekkin. Hyvä palvelu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toiveet on kyllä katossa :) Ja onneksi oli hyvää palvelua :)

      Poista
  3. Kiva, että pääset nyt testaamaan ACO:a, kerrohan sitten oma mielipiteesi niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta :)! Tottakai kerron, mä oikein odotan, et päivät kuluis ja näkisin tuotteen vaikutuksen :)

      Poista